Ervaringen Iptv aanbieders

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

Heeft er hier iemand ervaring met iptv aanbieders via internet zoals https://rapidiptv.net?

Zie er interessant uit. Duizenden tv zenders voor ongeveer 100EU per jaar. Wil het gebruiken op mijn smart tv. Iemand ervaring met andere aanbieders? Zo ja, tevreden van?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 42 keer

Denk niet dat ze op legale wijze de commerciële zenders distribueren.
Zou maar niet te veel op voorhand betalen, je geld zou wel eens in rook opgegaan kunnen zijn.
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

Heb ook eens eentje gehad, werkte niet slecht maar had af en toe toch hangend beeld.
Met momenten kon je gewoon niet kijken. Ook komt het erbij dat dit niet legaal is en ten allen tijde kan stoppen met verlies van geld tot gevolg.
Internet via Mobile Vikings
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Los van dat het Illegaal is : Slechte kwaliteit, zappen gaat traag & het is prepaid, dus morgen kan het gedaan zijn & dan is het dag met de centjes.
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

iceke schreef:Los van dat het Illegaal is : Slechte kwaliteit, zappen gaat traag & het is prepaid, dus morgen kan het gedaan zijn & dan is het dag met de centjes.
Bij deze die ik heb gehad waren zenders (vooral sport) van heel goede kwaliteit. Maar dat zijn net degene waar ik niet naar keek, maar voor de sport fans zeker goed.
Internet via Mobile Vikings
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

jphermans schreef:
iceke schreef:Los van dat het Illegaal is : Slechte kwaliteit, zappen gaat traag & het is prepaid, dus morgen kan het gedaan zijn & dan is het dag met de centjes.
Bij deze die ik heb gehad waren zenders (vooral sport) van heel goede kwaliteit. Maar dat zijn net degene waar ik niet naar keek, maar voor de sport fans zeker goed.
Welke service heb je dan gehad?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik denk niet dat het de bedoeling is om hier illegale services gaan te liggen sharen
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

Weet niet als het illegaal is. Via PB dan anders


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6013
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik heb er een paar getest, en overal is het wel min of meer hetzelfde: onbetrouwbare kanalen, kwaliteit is so so, geen deftige EPG, ... teveel miserie om het waard te zijn, jammergenoeg :/
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

daydreamke schreef:Weet niet als het illegaal is.
Misschien is het niet illegaal vanuit het land waar de site of de zenders gehost worden, hier in België is het in ieder geval illegaal
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

iceke schreef:Ik denk niet dat het de bedoeling is om hier illegale services gaan te liggen sharen
Groot gelijk, zal een pb sturen.
Internet via Mobile Vikings
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

is thans anders wel een interessante discussie... ook hier heb ik eens geprobeerd om iptv te gebruiken (was rapidtv zelfs)...
maar zoals al gezegd: de kwaliteit is vaak ondermaats (bij zowat allen dat ik getest heb, viel het beeld weleens weg of kreeg je blokvorming)

mijn reden om het te willen testen?
1) ik wil tv kijken op mijn pc zonder een of andere browser extensie e.d - en als het kan ook zonder decoder op tv
2) het aanbod in belgie is vaak wat mager (tis te zeggen, iedereen zit op twitter te praten over de nieuwe aflevering van programma X, en jij zit aan de 3de herhaling van het eerste seizoen omdat ze het 2de niet volledig hadden en dus weer maar eens herhalingen doen)

door reden 2 ben ik zowiezo geneigd minder legale opties te zoeken: je loopt achter op de andere fans, én je gaat op een gegeven moment het zo op je zenuwen krijgen (ALS ze al nieuwe afleveringen uitzenden, moet je ook nog net dan thuis zijn EN voor je tv zitten) dat je de serie niet langer gaat volgen, en daar heeft ook niemand iets aan (ik wil hierbij VT4 bedanken voor mijn interesse in LOST destijds compleet te doen verdwijnen op die manier)

het is niet dat ik niet wil betalen (want anders zou je geen iptv aanbieders overwegen, gezien dat allemaal betalen is), maar er is gewoon geen enkele legale manier als alternatief...
ooit ook overwogen (toen ik nog TVV had) om een scifi channel kaartje te nemen... mag niet buiten de UK, dus ook daar heb je geen legale mogelijkheid.
sja... is het dan niet de fout van de industrie zelf, dat ze mensen naar het illegale aanbod duwen ? (en daardoor zélf verantwoordelijk zijn voor de uitbreiding van dat aanbod)

netflix interesseert me ook geen fluit, al hebben zij wél de juiste instelling (overal alles op hetzelfde moment beschikbaar maken)...
dus als netflix morgen de series dat mij interesseren in zijn aanbod heeft, zal ik overmorgen netflix hebben.
nu hopen dat de rest van de industrie het netflix voorbeeld gaat volgen, en we eindelijk een alternatief krijgen voor het illegale of kin kloppen aanbod.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Splitter schreef:door reden 2 ben ik zowiezo geneigd minder legale opties te zoeken: je loopt achter op de andere fans, én je gaat op een gegeven moment het zo op je zenuwen krijgen (ALS ze al nieuwe afleveringen uitzenden, moet je ook nog net dan thuis zijn EN voor je tv zitten)
Dus je gaat illegale dingen doen om mee te kunnen praten met anderen die illegale dingen doen :bang:
Splitter schreef:netflix interesseert me ook geen fluit
Er zijn buiten Netflix nog andere legale oplossingen om "mee te kunnen praten"... maar die kosten natuurlijk geld.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Maar sommige series kun je niet legaal kijken in België, zo is 'Adam Ruins everything' enkel beschikbaar op truTv. Andere series kun je wel bekijken op Netflix maar de afleveringen komen er meestal pas een jaar later op. ( Doctor Who, The walking dead, ... )

Gelukkig is BBC One beschikbaar in België :)
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 4 keer

ervaring met rapidtv. Voor hetgene je betaald mag je zeker niet klagen. Ik bekijk hoofdzakelijk nederlandse en belgische zenders en heb zeker niet te klagen over zowel beeld als geluidkwaliteit. Je kan niet verwachten dat je voor amper 10 euro op een maand alle 5192 kanalen in perfecte kwaliteit hebt, hé. Er worden trouwens ook tientallen kanalen aangeboden die continue films geven in perfecte kwaliteit, zelfs met NL ondertiteling.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

r2504 schreef:Dus je gaat illegale dingen doen om mee te kunnen praten met anderen die illegale dingen doen :bang:
jeuj, here we go again...
neen, r2504 je leest weer langs de lijnen...
amerikaanse series (de meeste dus) lopen een stuk voor op de uitzendingen in belgie (soms met meer dan een jaar).
dus tegen dat ze hier op tv zijn, heb je al alles gelezen, of interesseert het niet meer, of kan je niet meer meepraten met fans waar het al uitgezonden is.

of in de tussentijd sterft de acteur die meedoet in een (deel van) je serie, krijg je dat nieuws te horen, en zie je een jaar later een "nieuwe" aflevering met die acteur....

ideaal systeem voor vroeger, toen er geen internet was, en je gewoon niet over series zat te praten met mensen van de andere kant van de wereld.
dat was ook de tijd dat er nog veel (relatief deftige) series van eigen bodem kwamen.
werkt nu echter niet meer.... (de mensen willen alles, onmiddelijk, en kunnen meepraten... en technisch is dat allemaal perfect mogelijk)

met de eigenaren van de aanbieders (bv liberty global dus) is dat ook al niet zo'n probleem... en de producenten zullen dat ook niet echt problematisch ervaren.
het probleem komt dus puur uit financieel gewin (langer wachten voor de zender de rechten aankoopt = goedkoper ?), en is dus op te lossen,
en zal tegelijk piraterij tegengaan (en kijkcijfers verhogen... die dingen moet je ook niet meer nationaal bekijken, maar internationaal)
r2504 schreef: Er zijn buiten Netflix nog andere legale oplossingen om "mee te kunnen praten"... maar die kosten natuurlijk geld.
zoals al gezegd is geld niet het probleem, maar content. gezien jij andere oplossingen kent, "enlighten me"
ben benieuwd welke LEGALE alternatieven er zijn om AMERIKAANSE SERIES uit te zenden GELIJKTIJDIG met hun amerikaanse broadcast.
(zodat we dus kunnen meepraten, hé)
lanadekat schreef:Andere series kun je wel bekijken op Netflix maar de afleveringen komen er meestal pas een jaar later op. ( Doctor Who, The walking dead, ... )

Gelukkig is BBC One beschikbaar in België :)
dr who heeft het leuke dat ze dat hele "content-overal-gelijktijdig" concept wel snappen, conform hun uitzendingen van de kerstaflevering in de kinepolis, gelijk met de amerikaanse uitzending.

also: r2504, als we dan toch bezig zijn, geef hier je mening eens over:
je betaalt voor een zender, speciaal voor programma X... vervolgens download je programma X (maar een verdere aflevering) via internet.
je blijft echter ook betalen voor de zender tot die aflevering uitgezonden is.
ben je dan nog in fout? en waarom wel of niet? (gezien je dus wél eigenlijk gewoon betaald hebt voor wat jij gedownload hebt, maar tegelijk iets keek voor de zendrechten in het land waren)

of:

je betaalt voor een zender, de aflevering is uitgezonden, je hebt die echter niet opgenomen of kunnen kijken om eender welke reden,
dus ga je ze downloaden de volgende dag... ben je dan nog in fout? gezien je iets download, wat je eigenlijk toch al had kunnen zien?
en indien ja, wat moet je dan doen om toch die serie nog te zien? (veronderstellende dat je niet kan terugspoelen naar die aflevering ofcourse)
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Daarvoor hebben ze (ja die gasten kunnen goed lobbyen) dat extra regeltje toegevoegd aan de copyright wetgeving.
Downloaden uit illegale bron mag niet meer....

Dus jij mag gerust een copyke trekken van youtube/netflix/en co. maar niet van bv. torrents of usenet. it is what it is, en niemand ligt er wakker van (behalve r2504 natuurlijk)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Splitter schreef:zoals al gezegd is geld niet het probleem, maar content. gezien jij andere oplossingen kent, "enlighten me"
ben benieuwd welke LEGALE alternatieven er zijn om AMERIKAANSE SERIES uit te zenden GELIJKTIJDIG met hun amerikaanse broadcast.
(zodat we dus kunnen meepraten, hé)
Telenet met z'n Play More aanbod komt denk ik aardig in de buurt... hebben zelfs verschillende series die dezelfde dag/week als in de US worden uitgezonden zodat je kan meepraten. Maar Telenet zijn vermoedelijk gangsters, dieven, ... (heiligen zijn het trouwens zeker niet) en daar wil je je geld niet aan geven zeker ? Combineer je dit met een Netflix denk ik niet dat je nog veel te klagen hebt.
Splitter schreef:also: r2504, als we dan toch bezig zijn, geef hier je mening eens over:
je betaalt voor een zender, speciaal voor programma X... vervolgens download je programma X (maar een verdere aflevering) via internet.
je blijft echter ook betalen voor de zender tot die aflevering uitgezonden is.
ben je dan nog in fout? en waarom wel of niet? (gezien je dus wél eigenlijk gewoon betaald hebt voor wat jij gedownload hebt, maar tegelijk iets keek voor de zendrechten in het land waren)
Het blijft een illegale download... al ga ik zeker mee in je theorie en ga ik er helemaal niet over zeuren (er zijn ergere dingen in de wereld).
Splitter schreef:je betaalt voor een zender, de aflevering is uitgezonden, je hebt die echter niet opgenomen of kunnen kijken om eender welke reden, dus ga je ze downloaden de volgende dag... ben je dan nog in fout?
Zelfde verhaal.

Waar het me vooral om gaat is dat mijn generatie respect had voor iemand anders z'n eigendom en de manier waarop die het al of niet wou verkopen (en wat mij betreft blijft dat het recht van de eigenaar). De huidige generatie blijkt echter van mening te zijn dat hun wil wet is, iedereen moet maar plooien naar hun wensen en doet men dat niet dan neemt men het recht in eigen handen.

Dit is dus gewoon een brede maatschappelijk discussie (net zoals in de adblocker thread), maar telkens beginnen mensen zich op allerlei manieren goed te praten (want iemand anders is nog slechter) wat ik bedroevend vind. Ik ken de individuele leeftijd, studies, beroepsactiviteiten, ... niet van de posters hier maar ik vrees dat een aantal onder hen nog serieuze teleurstellingen gaan opdoen in hun leven met dergelijke mentaliteit.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1801
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

r2504 schreef: Dit is dus gewoon een brede maatschappelijk discussie (net zoals in de adblocker thread
inderdaad, je kunt je de vraag stellen of het legaal is dat, gezien je een uitzending niet hebt opgenomen, gemist of de EPG was mis, zoals zoveel keer bij TN, dat ze nog eens geld uit je zakken kunnen halen met het 'net gemist' aanbod?

En voor wat de adblocker betreft, wie betaalt mijn internetvolume, mijn 4G verbinding én goedkoop kun je die nu niet noemen.

En ik heb er niets op tegen dat een website reclame inkomsten heeft, maar het is een identiek verhaal als kledij kopen. Of het nu iets duurder wordt of niet het kind dat het moet maken krijgt geen rooie duid meer.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

r2504 schreef: Telenet met z'n Play More aanbod komt denk ik aardig in de buurt... hebben zelfs verschillende series die dezelfde dag/week als in de US worden uitgezonden zodat je kan meepraten.
telenet is al geen oplossing voor mij gezien ik proximus klant ben... en ik ga niet heel mijn huis terug overhoop halen voor telenet binnen te halen.
en als ik play more via de site bekijk naar series:
doctor who: loopt achter, timeless: niet beschikbaar, humans: niet beschikbaar, quantico: loopt achter
sja, daar stopt het dan al. 0/4 is gebuisd hé.


r2504 schreef: Waar het me vooral om gaat is dat mijn generatie respect had voor iemand anders z'n eigendom en de manier waarop die het al of niet wou verkopen (en wat mij betreft blijft dat het recht van de eigenaar). De huidige generatie blijkt echter van mening te zijn dat hun wil wet is, iedereen moet maar plooien naar hun wensen en doet men dat niet dan neemt men het recht in eigen handen.
je moet met een aantal zaken rekening houden:

1) laten we daarmee beginnen: er is inderdaad minder respect als vroeger, en dat zie je overal. punt aan de lijn, geen discussie over nodig.
2) vroeger hadden we de "thuiskopie"... nu kan je geeneens meer een videotheek vinden om even voor 2 euro een film te huren en te kopieren.
3) er waren toen geen zaken zoals streaming, digitale tv, internationale reeksen waarbij informatie al beschikbaar was voor je het hier op tv zag, ...

het probleem komt hem dus -in mijn ogen- grotendeels van het niet meegroeien van de industrie met de tijden, en zoals vaak gezegd: "tijden veranderen,".
stel je voor dat we nog in de outfits van de jaren 60/70 zouden rondlopen nu, of dat die nu in de h&m of e5 of whatever-modezaak prominent zouden hangen als nieuwe mode?
want dat zou er dus gebeuren, moesten de modezaken niet meegegroeid zijn met de maatschappij (overigens vind ik dat persoonlijk ergens best spijtig, maar soit)
en die zouden dan overkop gaan (net zoals de videotheken waar er vroeger 2 op 1 hoek waren, en er nu geen een meer is)

terug gaan naar die tijd zou trouwens het probleem van downloaden oplossen (geen internet), de economie terug helpen (jeuj, terug videotheken), ...
maar het zal niet gebeuren. dus moet je meegaan met de tijd.

en als je meegaat met de tijd, en dan wat meer convergentie hebt tussen aanbieders en producenten (zoals TN/liberty die nu eigenaar is van VIER),
dan kan dat ook vlotter/sneller, en dan krijg je terug een grip op wat mensen willen (en wat je eraan kan verdienen)

overigens: respect heeft bitter weinig relatie met geld, en de maatschappij dezer dagen draait puur om geld. (oftewel: hoe kan ik meer verdienen en minder uitgeven - en dat gaat van privepersoon tot multinational... en op elk van die niveaus zitten er wel dubieuze keuzes bij),
en dat valt nu gewoon veel meer op dan vroeger (again, door de "internationalisering" van alles)

vroeger keken we tv, en dan was het voornamelijk de vrt en het belgisch/nederlandse aanbod.
je had tien om te zien, de flodders, de familie backeljau, ... maar het "eigen bodem" gehalte was erg hoog - en als je dan eens op vakantie was,
ging je naar een camping in belgie of nederland... en kon je meepraten.

nu is het aanbod voornamelijk van buitenlandse bodem, mensen reizen veel verder, kunnen (en dus verwachten) veel meer, ... en je kan niet meer mee met enkel wat op tv is.
zeker als je bv kijkt naar series die zo'n hashtag hebben aan het begin.. ja, moet jij echt niet een halfjaar na datum daarmee gaan tweeten want dan lacht men je vierkant uit (of weet je de conclusies al)


in het kort: ik praat illegale activiteiten niet goed, maar ik snap wel dat als er geen goede legale alternatieven zijn, er gewoon geen andere keuze is.
(en "dan kijk ik maar niet" is geen keuze, want daar verliest elke partij mee)
geeft men mij een (betaalbaar, dus niet 100 euro / maand gezever) legaal alternatief waarop ik me kan inschrijven, en waarbij ik mee kan met de nieuwste afleveringen van series die ik kijk (en géén herhalingen, en géén reclame - want ik betaal nu eenmaal specifiek voor die dienst)... dan zal ik dat nemen.

maar gaan betalen voor iets, waar je de helft van de goede series niet krijgt, vertraging hebt met de andere, en nog eens reclame tussendoor...
dan betaal je dubbel en heb je er nog niks aan imho.
surtout als je dan ook nog eens verplicht bent te kijken op het door de aanbieder gekozen platform (conform telenet hun play more, die ongetwijfeld niet zal werken op een linux pc zonder extra dingen te installeren)
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

r2504 schreef:
Waar het me vooral om gaat is dat mijn generatie respect had voor iemand anders z'n eigendom en de manier waarop die het al of niet wou verkopen (en wat mij betreft blijft dat het recht van de eigenaar). De huidige generatie blijkt echter van mening te zijn dat hun wil wet is, iedereen moet maar plooien naar hun wensen en doet men dat niet dan neemt men het recht in eigen handen.

Dit is dus gewoon een brede maatschappelijk discussie (net zoals in de adblocker thread), maar telkens beginnen mensen zich op allerlei manieren goed te praten (want iemand anders is nog slechter) wat ik bedroevend vind. Ik ken de individuele leeftijd, studies, beroepsactiviteiten, ... niet van de posters hier maar ik vrees dat een aantal onder hen nog serieuze teleurstellingen gaan opdoen in hun leven met dergelijke mentaliteit.

De huidige generatie ? volgens mij worden die alsmaar slimmer... en mijn generatie alsmaar zuurder :angel: en dan zie je ervaring of levenswijsheid opboksen tegen een eigenwijze slimmerd die nog groen is achter zijn oren. :bdaysmile:
En ja, ik heb de laatste zwart/wit tv nog geweten en de tv van mijn ouders had nog geen afstandsbediening maar dikke knoppen om op te drukken om van 16! zenders te veranderen. ;-)
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Moet hier hier inderdaad zeggen dat je niet veel keuze hebt qw content + bijkomend zitten er limieten op de meeste abbo...

Uiteindelijk moeten ze dit beter en goedkoper maken, zo krijg je meer mensen die het afnemen dus compenseer je de mindere prijs en meer blije klanten dus meer inkomsten.

Heb dit probleem ook,

Netflix oke, maar meer dan 80% van de content boeit me niet oals zo velen en de overige daar heb je weer eens 15% al van gezien

dus 5% ruw weg dat je zou kunnen zien...
en daarbij komend SD abbo? we anno 2017 al maar oke is goed voor mensen met traag internet -> optie downloaden is dan beter voor hun weer
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”