Beperkt aanbod achilleshiel Netflix

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9750
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 39 keer

Kijk vooral uit naar de invoering van offline kijken. Nu moet je netwerkverbinding hebben om te kunnen kijken maar dan kan je echt overal kijken zonder haperingen.
warpozio
Pro Member
Pro Member
Berichten: 369
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:23
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
Bedankt: 18 keer

warpozio schreef:Net "Stranger Things" erdoor gejaagd.
Ik kan me niet voorstellen dat ik deze serie op de ouderwetse manier, iedere week een aflevering zou moeten bekijken hebben!
https://vimeo.com/175929311
Voor de geïnteresseerden :)
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Iemand enig idee wanneer the killing 3 en vooral the bridge 3 beschikbaar worden ?
Netflix-in-Belgie kondigde in het voorjaar aan dat dat dit najaar zou zijn. En nu zie ik dat nergens nog staan :-(
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

bridge 3 is net vertoond op canvas!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Volgens de site: http://netflixinbelgie.be/wanneer-versc ... p-netflix/

The Bridge 3 Q3 2016
The Killing 3 Q4 2016

(dus, The Bridge is al te laat :-) )
ozfunghi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:00
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 7 keer

Vooral het wachten op nieuwe seizoenen van series die al véél verder zitten is enorm frustrerend. Voor films begrijp ik dat wel, maar als je betaalt om een serie te kunnen zien, die intussen op EEN GEWONE KABEL ZENDER al verder zit, dan scheelt er iets. De grootste reden waarom ik nog niet heb opgezegd, is voor de kinderen. Gewoon leuke kinder/animatie series/films zien, ZONDER reclame. De WiiU interface is daar ook nog ideaal voor, overzichtelijk en makkelijk.

Wat series betreft, is het voor mij persoonlijk gewoon véél véél véél te weinig en doorgaans te laat. Letterlijk "too little, too late". Een mens zou voor minder Kodi installeren. Ik ben inmiddels al een half jaar aan't wachten op seizoenen van Bleach die bvb al jàààren oud zijn. Dat kan toch gewoon niet. En dan series en films die plots gewoon verdwijnen??? WTF?
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

wied schreef:bridge 3 is net vertoond op canvas!
ja, weet ik. Maar als je enkel dvb-t hebt maar ook netflix zie ik dat liever in HD op netflix.
+ heel gedoe om op te nemen op canvas, dikwijls lopen programma's uit, dan zit je met een nabeschouwing van de voetbal en mis je het einde van de aflevering
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

ozfunghi schreef:Vooral het wachten op nieuwe seizoenen van series die al véél verder zitten is enorm frustrerend. Voor films begrijp ik dat wel, maar als je betaalt om een serie te kunnen zien, die intussen op EEN GEWONE KABEL ZENDER al verder zit, dan scheelt er iets. De grootste reden waarom ik nog niet heb opgezegd, is voor de kinderen. Gewoon leuke kinder/animatie series/films zien, ZONDER reclame. De WiiU interface is daar ook nog ideaal voor, overzichtelijk en makkelijk.

Wat series betreft, is het voor mij persoonlijk gewoon véél véél véél te weinig en doorgaans te laat. Letterlijk "too little, too late". Een mens zou voor minder Kodi installeren. Ik ben inmiddels al een half jaar aan't wachten op seizoenen van Bleach die bvb al jàààren oud zijn. Dat kan toch gewoon niet. En dan series en films die plots gewoon verdwijnen??? WTF?
Daar kan ik van meespreken, hoelang heeft het niet geduurd eer het 5de seizoen van Downtown Abbey bij Netflix verschenen is, ik zat daar meer dan 6 maanden op te wachten, nu is het eindelijk verschenen en heb ik reeds de 1ste aflevering van dat seizoen bekeken.
Op de VRT werd het 5de seizoen al uitgezonden en het zou mij niet verwonderen dat ze al bezig zijn met het 6de en laatste seizoen uit te zenden ofwel binnenkort van plan zijn met dat laatste seizoen uit te zenden.
Ook het 5de en 6de seizoen is reeds verschenen op DVD en blu-ray.
Dus men moet niet vragen hoelang het nog zal duren eer dat het 6de seizoen bij Netflix zal verschijnen.
Wat het verdwijnen van series bij Netflix betreft: Netflix zou het wel het fantsoen mogen hebben om abonnees te verwittigen dat een bepaalde serie uit het aanbod zal verdwijnen tegen een bepaald datum zodat abonnees de kans krijgen om die serie in versneld tempo uit te kijken zoals dat gebeurt bij Play en Play More van Telenet.
Ik kan me voorstellen dat een serie onverwachts verdwijnt en men bezig is die serie te bekijken en men dus het vervolg niet niet meer kan zien, dat werkt enorme frustraties in de hand.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Nog een interessante mening over het slinkende aanbod van Netflix:
Netflix only has 31 movies from the IMDB Top 250 and that’s fine by me
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Ik ben het wel eens met dat artikel. De eigen content is in veel gevallen toch wel erg goed gemaakt.
En voor 9.99€/mnd... kan je niet de laatste blockbusters verwachten.

Films kijk ik er eigenlijk wel amper op, dat doen vooral de kinderen.
Ik heb mijn "werk" al met de vele series... :-D
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Je moet altijd kijken wat je krijgt voor je geld.
Bij Netflix heb je voor de prijs van één bioscoopticket een hele maand lang onbeperkte toegang tot een uitgebreid gamma films en series.
Dan gaan klagen dat daar niet de laatste nieuwe releases en de grootste toppers tussenzitten vind ik nogal overdreven.
Het aanbod van eigen producties wordt steeds groter en moet volgens mij dikwijls niet onderdoen voor de producties van grote filmhuizen. Series blijft de hoofdbrok en daar wordt heel wat kwaliteit geboden, met het voordeel dat je kijkt wanneer en hoeveel afleveringen na mekaar als je zelf wil.
Wat maakt een top 10, of 100 of 250 dan nog uit ?
Als je bovendien ziet wat een film produceren kost, kan je echt niet verlangen dat de nieuwste en grootste producties zomaar direct op streamingdiensten verschijnen. Bioscopen en driekwart van de televisiezenders zouden overbodig worden dan. En wanneer ze de productiekosten bijna enkel van de streamingdiensten moeten kunnen recupereren, geloof ik nooit dat er nog aan deze tarieven zal kunnen gewerkt worden.
Dus bekijk ik Netflix als een mooie aanvulling op cinema- en tv-aanbod. En daar kom ik ruimschoots mee toe.
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1268
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 170 keer

Je kunt ook veel goedkoper naar Netflix kijken door dit te delen met vrienden of familie.
Wij betalen 12€/maand en delen dit met 4 : dus 3€ per maand en daarvoor kun je zeker niet klagen voor het aanbod.
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 807
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Ik heb mijn abbo een paar maand geleden opgezegd en helemaal geen spijt van, we zijn hier nu eenmaal geen seriekijkers, en Netflix werd nog enkel door het zoontje gebruikt om wat tekenfilms te bekijken...

Ik heb me voor 9€/maand iets anders aangeschaft!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

en hier is het ondertussen meer dan 2 jaar geleden dat er schijnbaar "niets op TV is"...
Wat een opluchting, we zijn eindelijk op weg naar VOD :-D

KRL100 schrijft: Ik heb me voor 9€/maand iets anders aangeschaft!

en mogen wij ook weten wat?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Legaal?
Of elke maand 1-2 DVDs kopen? :-)
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

johan.devos schreef:Wij betalen 12€/maand en delen dit met 4 : dus 3€ per maand en daarvoor kun je zeker niet klagen voor het aanbod.
Idem hier.

Ik kijk wel eerder rond op Netflix wat er te zien valt ipv specifiek naar iets te zoeken. Hoe dan ook, voor een schamele drie euro per maand onbeperkt in Full HD kunnen kijken ga ik echt niet terug rondklooien met torrents etc.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Deels akkoord, Netflix is voor mij een aanvulling, maar meerdere seizoenen achterlopen is niet echt prettig. Of erger, je bent een serie aan het volgen, en ineens halen ze de laatste jaargang om god weet voor wat reden offline.

Netflix blinkt vooral uit in hun eigen series, en voor mij is dat al een hele brok eigenlijk. Ik deel een gewoon abo met nog iemand anders en voor 5 euro kan je moeilijk beter vinden denk ik.

Al bij al nog steeds zeer tevreden.
ozfunghi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:00
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 7 keer

meon schreef:Nog een interessante mening over het slinkende aanbod van Netflix:
Netflix only has 31 movies from the IMDB Top 250 and that’s fine by me
Dat kan best zijn, maar ik heb geen Netflix abo genomen om hun series te kunnen bekijken, en zeker niet indien zoals in het artikel wordt aangegeven, het de bedoeling is om die series dan nog eens te gaan verkopen aan gewone tv zenders. Waarvoor neem ik dan nog een abonnement? Van de films die ik wil zien, is het aanbod lachwekkend. De series die ik wil zien zitten vaak verder op gewone tv zenders (Bleach, Homeland...). Als het dan nog de bedoeling is om hun eigen shows te verkopen, waarom zou ik dan nog een abo nemen?

Die kerel die dat artikel schreef, inderdaad, het is een mening. Eentje waar ik niet al te veel waarde aan hecht. Netflix heeft zich in de beginfase geprofileerd als een soort "Spotify" voor film/serie, waar je quasi alles op te zien krijgt, een immer uitbreidend aanbod. Op spotify vind je ook niet alles, er zijn enkele artiesten die je er niet op vindt (Prince, Jay-Z...) maar het grootste deel wel. Intussen ook The Beatles en AC/DC... Netflix heeft zelf de indruk gewekt dat ze iets vergelijkbaars wilden doen, maar dan niet met muziek. Als morgen Spotify zegt dat je slechts nog naar 1/3de kan luisteren van hun huidige (niet complete) aanbod, omdat ze dan meer geld kunnen steken in groepjes die ze zelf willen pushen, vliegt die boel hier toch ook buiten.
rolandvc schreef:Je moet altijd kijken wat je krijgt voor je geld.
Bij Netflix heb je voor de prijs van één bioscoopticket een hele maand lang onbeperkte toegang tot een uitgebreid gamma films en series.
Dan gaan klagen dat daar niet de laatste nieuwe releases en de grootste toppers tussenzitten vind ik nogal overdreven.
Het aanbod van eigen producties wordt steeds groter en moet volgens mij dikwijls niet onderdoen voor de producties van grote filmhuizen. Series blijft de hoofdbrok en daar wordt heel wat kwaliteit geboden, met het voordeel dat je kijkt wanneer en hoeveel afleveringen na mekaar als je zelf wil.
Wat maakt een top 10, of 100 of 250 dan nog uit ?
Als je bovendien ziet wat een film produceren kost, kan je echt niet verlangen dat de nieuwste en grootste producties zomaar direct op streamingdiensten verschijnen. Bioscopen en driekwart van de televisiezenders zouden overbodig worden dan. En wanneer ze de productiekosten bijna enkel van de streamingdiensten moeten kunnen recupereren, geloof ik nooit dat er nog aan deze tarieven zal kunnen gewerkt worden.
Dus bekijk ik Netflix als een mooie aanvulling op cinema- en tv-aanbod. En daar kom ik ruimschoots mee toe.
Da's leuk voor jou. Voor mij is het niet voldoende. Hun filmaanbod is ronduit ondermaats, in de mate dat ik niet eens de moeite nog doe om te zien of ze een bepaalde film hebben, of welke films ze dan wel hebben. Er komt ook enorm weinig nieuw materiaal bij wat dat betreft. Enkel voor series kan je zeggen dat het te overwegen valt. Maar daar heb je dan zoveel dat achter loopt zelfs op wat op Canvas uitgezonden wordt, of gewoon hele delen die niet te bekijken vallen. Onlangs toch Family Guy eens een kans gegeven en beginnen bekijken... vanaf seizoen 9, want de eerste 8 seizoenen staan er niet op :bang:

De enige reden waarom ik het nog niet heb stopgezet, is voor de kinderen. Dat is dan ook echt het enige. Misschien dat ze daar meer nadruk op zouden moeten leggen en ze daar nog kunnen groeien en mensen mee overtuigen. Ik ben er zeker van dat er meer ouders wel 10 euro per maand zouden overhebben dat hun kinderen niet naar de eindeloze rommel op youtube zouden moeten kijken of tekenfilms zien die niet om de 5 minuten onderbroken worden door 5 minuten reclame.
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

ozfunghi schreef:Da's leuk voor jou. Voor mij is het niet voldoende. Hun filmaanbod is ronduit ondermaats, in de mate dat ik niet eens de moeite nog doe om te zien of ze een bepaalde film hebben, of welke films ze dan wel hebben. Er komt ook enorm weinig nieuw materiaal bij wat dat betreft. Enkel voor series kan je zeggen dat het te overwegen valt. Maar daar heb je dan zoveel dat achter loopt zelfs op wat op Canvas uitgezonden wordt, of gewoon hele delen die niet te bekijken vallen. Onlangs toch Family Guy eens een kans gegeven en beginnen bekijken... vanaf seizoen 9, want de eerste 8 seizoenen staan er niet op :bang:
Ieder zijn keuze. Maar als je het zo ondermaats vindt, dat je zelfs de moeite niet meer doet het aanbod te bekijken, dan vraag ik me echt af waarom je uiteindelijk nog geabonneerd blijft.
ozfunghi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:00
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 7 keer

rolandvc schreef:Ieder zijn keuze. Maar als je het zo ondermaats vindt, dat je zelfs de moeite niet meer doet het aanbod te bekijken, dan vraag ik me echt af waarom je uiteindelijk nog geabonneerd blijft.
Dat had ik in mijn eerste reactie al aangegeven, en hier nadien ook nog aangevuld in mijn vorige post. Voor de kinderen. Enkel en alleen daarvoor. Zelf heb ik de laatste twee maanden zelfs niet meer de moeite gedaan om nog te kijken of er iets nieuw te zien valt.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

johan.devos schreef:Je kunt ook veel goedkoper naar Netflix kijken door dit te delen met vrienden of familie.
Wij betalen 12€/maand en delen dit met 4 : dus 3€ per maand en daarvoor kun je zeker niet klagen voor het aanbod.
Ik heb mij ooit ingeschreven bij Netflix Canada toen Netflix nog niet in België beschikbaar was. Ik gebruik dat steeds op het Belgische netwerk. Werkt perfect en ik betaal een stuk minder. En het lijkt mij minder illegaal, als het al illegaal is, dan een account delen.

Het lastige met Netflix voor mij is vinden wat beschikbaar is. Via de app heb je per categorie slechts een beperkte keuze maar ze hebben veel meer beschikbaar. Dat kan je enkel vinden door te zoeken. De app zou een "A tot Z" lijstoptie moeten hebben. Gelukkig is er http://netflixinbelgie.be/ waar je dat wel kan vinden.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

ozfunghi schreef: Hun filmaanbod is ronduit ondermaats, in de mate dat ik niet eens de moeite nog doe om te zien of ze een bepaalde film hebben, of welke films ze dan wel hebben. Er komt ook enorm weinig nieuw materiaal bij wat dat betreft.
Goh, ieder zijn mening, maar nu toch al enkele behoorlijk geslaagde eigen producties, en ook Marvel filmen die vrij snel online komen, en nog zo'n voorbeeld, de laatste nieuwe van Star Wars stond er meer dan snel op, in die mate dat het illegale aanbod niet echt veel sneller was.

Natuurlijk mag dat nog meer gebeuren, daar geef ik je 100% gelijk in, maar zeggen dat er geen nieuw aanbod is. Toch best eens kijken. Oa Netflixinbelgië nieuwsbrief is hiervoor heel handig.

Als ik het mag vergelijken met Play van Telenet kan ik wel degelijk zeggen dat je veel meer krijgt bij Netflix dan bij Telenet.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

WalterB1 schreef:
Het lastige met Netflix voor mij is vinden wat beschikbaar is. Via de app heb je per categorie slechts een beperkte keuze maar ze hebben veel meer beschikbaar. Dat kan je enkel vinden door te zoeken. De app zou een "A tot Z" lijstoptie moeten hebben. Gelukkig is er http://netflixinbelgie.be/ waar je dat wel kan vinden.
maar dat blijft voor mij de echte achilleshiel
het is vaak altijd toevallig dat ik zie dat bepaalde series nieuwe seizoenen krijgen.
een duidelijk overzicht, zoeken, structuur, ... is er gewoon niet en dat moet beter
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

LA confidential, lawrence of arabia, in the heat of the night, das boot, last samurai, day of the jackal, 3.10 to yuma etc. etc... allemaal films welke is met plezier (en voor weinig geld) na jaren nog eens bekijk :-)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Hier kijkt men naar prijs/kwaliteit,mss is het aanbod van Telenet of nog een andere optie wel beter,maar voor die prijs (10€)is het moeilijk denk ik.Kinderen zijn ook heel tevreden.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

WalterB1 schreef: Ik heb mij ooit ingeschreven bij Netflix Canada toen Netflix nog niet in België beschikbaar was. Ik gebruik dat steeds op het Belgische netwerk. Werkt perfect en ik betaal een stuk minder.
Toen ik nog toegang had tot alle landen viel het me steeds op hoe interessant die Canadese catalogus wel was ! Kleiner dan de USA catalogus maar wel veel meer kwaliteit en ook recentere goede films. De rechten zullen daar goedkoper zijn zeker ...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

De tijd dat je gewoon met VPN kon rondcrossen van land naar land was inderdaad zalig. Zelden niet gevonden wat ik toen zocht.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Netflix maakt nu ook af en toe een langspeelfilm Siege of jadotville vond ik wel goed.Ik hoop dat er mettertijd zo nog films bijkomen,serie's van Netflix zelf heb ik nog niet zoveel bekeken,behalve Braking Bad dan.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Breaking Bad is niet van Netflix, Better Call Soul wel.
maxpower
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 apr 2013, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

zit nu halverwege mijn gratis maand netflix , ontdekt als app van mijn nieuwe oled tv

voorlopige conclusie is toch zeker positief , het werkt gewoon supervlot , beeldkwaliteit en ondertitleling zijn quasi perfect (al redelijk veel uhd 4k en een handvol dolby vision in aanbod) , de prijs is niet overdreven , cartoons en animatie voor kids is gigantisch

enig klein minpunt of 2 , het geluid is vlgns mij niet of niet altijd volwaardige dolby/dts en naast het grote aanbod topseries/documentaires zit er veel brol tussen de films ongeacht het genre

als mijn maand rond is begin ik aan gratis periode amazon
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Netflix heeft afgelopen week 73 series/films toegevoegd, waarbij veel turkse titels. Na Bollywood en Nollywood, nu ook Tollywood!?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Tijd om nog eens de bekende cultfilm "Midnight Express" te bekijken en nee, niet op Netflix ...
Hoorde deze voormiddag de theme Chase op StuBru en dacht onmiddellijk aan die film:

Sorry, het geluid komt er wel niet goed door :wink:

Het bleef me altijd bij wat er zich in die film afspeelde. Na meer dan 30 jaar weet ik nu nog hoe het in een Turkse gevangenis er aan toeging.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Ik heb nu Stranger Things bekeken,het voll. eerste seizoen,en ik vind dit een aanrader.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”