Lancering Weepee TV

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

Opus schreef:Dat zal wel komen door het ongelooflijke suc6 dat we pee tv heeft zekers....
Ondertussen 4 antwoorden van u waarin je enkel negatief bent... dat heeft anders ook geen toegevoegde waarde aan een topic.

Niet vergeten dat dit de soft launch is... de commerciele komt pas in 2013.... ik vermoed dat daar ook een uitbreiding van aantal zenders zal bij zijn.
Ik ben dus wel relatief positief over wat er nu al is, al is het voor verbetering vatbaar. En het allerleukste eraan is, is dat er concurentie is voor B, T en TVV :beerchug:
de koe zegt boe
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

Voor de gegadigden: misschien ook eens een IPTV test doen van de internetbreedbandverbinding...

Zoveel te vaker ik deze test doe op een Telenet BI lijntje, zoveel te beter lijkt deze lijn uit de test te komen . :lol:
't Kan natuurlijk ook zijn dat de uren iets minder rood geworden zijn intussen. Wie weet?

In ieder geval heb ik op deze enkele uren intussen al heel wat keren "We are unable to connect to the content you've requested. We apologize for the inconvenience. " gezien. "Buffering" idem.

Voor de eerste soort melding: zeven keer vanaf 20u00 (dat is dus geeneens één uur, hé).
De tweede soort melding: "iets" meer.
Voor de eerste soort melding moet ik uit mijn zetel komen. :x

De WAF score blijft hiermee wel beduidend onder de 50%, zacht uitgedrukt.
Zou een glaasje wijn de vanavond nog goed kunnen maken? :angel:


Afin. Bij gelegenheid ook eens proberen op een BGC VDSL2 lijntje.
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
Bedankt: 49 keer

bambipower schreef:
Opus schreef:Dat zal wel komen door het ongelooflijke suc6 dat we pee tv heeft zekers....
Ondertussen 4 antwoorden van u waarin je enkel negatief bent... dat heeft anders ook geen toegevoegde waarde aan een topic.

Niet vergeten dat dit de soft launch is... de commerciele komt pas in 2013.... ik vermoed dat daar ook een uitbreiding van aantal zenders zal bij zijn.
Ik ben dus wel relatief positief over wat er nu al is, al is het voor verbetering vatbaar. En het allerleukste eraan is, is dat er concurentie is voor B, T en TVV :beerchug:
En is er dan iets om positief over te zijn ofzo ??
Er zijn niets dan problemen.
Het is niet geen concurrentie voor b , t en al zeker niet voor tvv.
Die 15 minuten gratis test heb ik precies 3 min 28 sec kunnen kijken al de rest was buffer en content not availible e ct ect ect
En dan verwachten dat ik 12 hardverdiende euro's per maand hier aan ga geven ??? (want 10 euro is enkel de prijs per maand als je opeens voor 1 jaar op voorhand ga betalen)
Ik dacht het niet zekers.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Berichten: 508
Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 41 keer

Volgens het filmpje is Weepee tv een investering van 1 miljoen euro, ik vraag mij af op hoeveel jaar ze bij Weepee gerekend hebben om op zijn minst break even te zijn.. :roll:
Naar wat ik hierboven lees over verschillende problemen en de te hoge prijs/ aangeboden zender zal ik de Weepee boot aan mij moeten voorbij laten gaan.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

Op deze manier gaat de soft launch wel zorgen voor een harde landing, vrees ik.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

Nogmaals:

- Het is een soft launch, het is dus voor early adopters. (lees: het testpubliek wordt vergroot)
- Dat in het achterhoofd houdende kan ik niet begrijpen dat weepeetv de volle pot zelfs maar durft aan te rekenen.
- Zo schiet men toch in eigen voeten?
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 42 keer

Ik wens Weepee TV veel succes! Alle begin is moeilijk. Ik ga het ook eens voor een maandje(misschien 3) proberen, €12 is niet weinig, maar ik ben te nieuwsgierig! :lol:
Ga wel nog een week of 2 wachten, dan zal er al een en andere aan bijgewerkt zijn zeker? Ik had het wel liever getest voor bvb €5... Het blijft toch testen hé.
Het grootste voordeel zal vooral zijn dat je overal kan kijken denk ik.
Wat het zenderaanbod betreft, 15 zenders is voor heel veel mensen meer dan voldoende. Maar de lijst waaruit je kan kiezen mag wel wat langer zijn.
Nu bij TVV hebben we heel veel zenders, maar we bekijken er misschien een stuk of 7...
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

Modbreak:
Offtopic
Vraagje voor de moderatoren/crew: kunnen jullie nagaan wie er hier stelselmatig negatieve duimpjes ligt uit te delen in dit topic?
Laatst gewijzigd door TiTanium 18 dec 2012, 21:43, in totaal 2 gewijzigd.
Reden: Dit wordt besproken ;)
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1615
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

Twitter: https://twitter.com/weepeetv/status/281123523274108928
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

Modbreak:
Offtopic
eternum schreef:Vraagje voor de moderatoren/crew: kunnen jullie nagaan wie er hier stelselmatig negatieve duimpjes ligt uit te delen in dit topic?
Ja ik zou ook wel eens willen weten waarom ik een negatief duimpje heb gekregen voor mijn laatste post :
fryelectro schreef:- Het is een soft launch, het is dus voor early adopters. (lees: het testpubliek wordt vergroot)
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 654 keer
Bedankt: 40 keer

Haha als ik op de "bestel" knop klik op de 2e stap, dan verdwijnt de knop en gebeurd er NIETS.

En het vakje om aan te vinken... moet ik schuin erboven klikken om hem te kunnen aanvinken.
Google Chrome browser.

Zeer amateuristisch.

Hoe geraak je aan de 15 minuten trail/test die iemand hier vertelde?
(Ik zat in de mailing lijst)
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Modbreak:
Offtopic
fryelectro schreef:
eternum schreef:Vraagje voor de moderatoren/crew: kunnen jullie nagaan wie er hier stelselmatig negatieve duimpjes ligt uit te delen in dit topic?
Ja ik zou ook wel eens willen weten waarom ik een negatief duimpje heb gekregen voor mijn laatste post :
fryelectro schreef:- Het is een soft launch, het is dus voor early adopters. (lees: het testpubliek wordt vergroot)
Er zal iemand niet akkoord geweest zijn met jullie visie waarschijnlijk :-)
Jullie kunnen deze negatieve duimpjes nu meedragen voor de rest van jullie userbase bestaan (maar dat is een andere discussie :cop: )

Volledig off-topic: werd het systeem van deze duimpjes nu eigenlijk al eens herbekeken?
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
Bedankt: 49 keer

Anyway ik ben benieuwd of die 150 klanten allemaal betalende zijn of dat daar ook gewoon de 15min gratis klanten inzitten die het dan maar opgeven omdat het niet degelijk werkt
Laatst gewijzigd door TiTanium 18 dec 2012, 21:37, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Offtopic zaken zijn vakkundig verwijderd.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

Modbreak:
offtopic
Opus schreef:Bij u laatste en voorlaatste post zie ik toch geen negatief duimpke zenne.....
Klopt, het is dan ook net omgedraaid of aangepast. Bij deze dus merci :)
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Spink
Plus Member
Plus Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 22 jan 2006, 23:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Over het zenderaanbod en de prijs heeft iedereen het ondertussen al voldoende gehad en ik sluit mij daar ook bij aan: er missen nog een heel aantal interessante zenders (Vier, Ned1-2-3, enz.) en het is nogal duur voor wat het (nu) is.

Maar ik wil toch ook even stilstaan bij het dataverbruik dat met deze streaming van tv-zenders gepaard gaat. Niet iedereen (waaronder ikzelf) heeft al een internetabonnement met onbeperkte datalimiet. Ik zag al ergens voorbij komen dat je op een 900Mb/uur moet rekenen, dus aan dat tempo is mijn toegestane maandverbruik er binnen de korste keren doorgedraaid! Uiteraard begrijpelijk dat zo'n stream veel dataverkeer veroorzaakt, maar voor mij voorlopig een belangrijke reden om de kat uit de boom te kijken.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Hoe lang blijft uw plaats gereserveerd als ge op de mailinglijst staat? Ik wil het wel eens proberen binnen een paar weken als ik hier van de testers lees dat er verbeteringen zijn (of ze met een latere prijs komen).
De volle pot betalen om de komende weken naar een bufferbalkje te kijken is niet bepaald de manier waar ik mijn tijd mee wil vullen. Ik wil het ook op tv gebruiken, dus de kwaliteit mag dan liefst niet te laat zijn. Early adopters alles goed en wel, maar een geste naar hen in de vorm van een lagere prijs (vanwege de bugs) zou niet mis zijn. Vanaf de officiële launch in maart de volle pot zou beter zijn, zeker aangezien ik aanneem dat er pas nieuwe zenders bijkomen vanaf dat moment.

@Spink
Ik denk dat ze hier weinig aan kunnen doen, ze gebruiken nu al relatief lage kwaliteit. Een onbeperkte internetverbinding is wel een must voor dit product denk ik. Tenzij je per dag zou kunnen betalen om eens een paar keer per maand er gebruik van te maken, maar dergelijke tariefformule is niet aanwezig, alhoewel men dat wel wat geïnsinueerd had op voorhand, misschien op de volledige launch.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5776
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 716 keer
Bedankt: 470 keer
Recent bedankt: 1 keer

Indien u een vermoeden heeft dat iemand u viseert met de duimpjes vraag ik u vriendelijk de meldknop te gebruiken, dan kan dit nagegaan worden en indien nodig verbeterd worden, dit om onnodige discussies te vermijden.
Al de rest over de duimpjes horen hier niet thuis en zijn vakkundig verwijderd om deze topic terug volledig ontopic te verkrijgen.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 Crucial P5 1TB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Mobile: Samsung S21 Ultra 512GB & Samsung Tab S9 Ultra 5G

Provider: Telenet OneUP for 5.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1894
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 156 keer
Recent bedankt: 2 keer

'k Heb uit sympathie eens 3 maand besteld voor €33(is net als Scarlet €11 per maand).
Dit zijn mijn eetste bevindingen:
(Getest op scarlet wifi(50/6 profiel) en op Proximus 3G(regio Gent) op een iPad)
-Bufferingproblemen heb niet gezien
-je kan pauzeren(zal wel toestel specifiek zijn)
- ik kan de zendervolgorde niet wijizigen voor één en VTM(wel voor andere zenders, maar VTM moet blijkbaar op1 en één op 2 zitten.

Conclusie:'t Werkt deftig maar als ze willen dat ik het blijf gebruiken zullen ze toch meer zenders moeten aanbieden(4&5 interesseert mij niet. NationalGeografic, CNN, BBC World des te meer). En hoewel SD leuk is voor tablets en smartphones is HD naar de toekomst toe toch echt onmisbaar.
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 42 keer

Heb mijn gratis 15min net achter de rug. Beeldkwaliteit is naar mijn inzien voldoende. Laptop aan hd beamer op 170cm. 't is niet waauw, maar 't is zeker niet dat het vervelend is om naar te kijken.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1236
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Hier werkt het vlekkeloos (belgacom vdsl). Weet iemand hoe je op ipad een venstertje apart kan laten spelen? Zodoende kan er verder geïnternet worden terwijl tv blijft spelen..

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1894
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 156 keer
Recent bedankt: 2 keer

Dat kan niet, is ipad specifiek(media wordt gestopt bij het switchen van een tab).

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

raf1 schreef:Je moet activeren via telefoon, registratieprocedure is inderdaad nog niet zo duidelijk.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
activeren via telefoon gaat niet, krijg telkens de melding "deze code is ongekend"

[Afbeelding Post made via mobile device ]
[Afbeelding Post made via mobile device ]
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Ik heb net een accountje gemaakt en 1 maand besteld (12 euro), via de browser kijken gaat vlot en snel.
Puur om het uit te testen, indien er volgende maand niet meer aan veranderd is (ondersteuning voor Samsung Smart TV en extra zenders), dan zal ik ook niet meer herladen...
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

.....dus vanaf maart een compleet iptv-pakket ....
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Grigri
Plus Member
Plus Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 25 maa 2012, 20:07
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 33 keer

Daarstraks een WeepeeTV maandabonnement van 12 euro genomen om eens te proberen. Werkt meer dan behoorlijk met uitstekende resolutie en geluid. Het aantal zenders is nog wat beperkt maar als dit zal uitgebreid worden in maart, als WeepeeTV Plus gelanceerd wordt, dan zal dit zeker de moeite lonen. Ook zou het leuk zijn dat er HD wordt doorgezonden, maar dit is voor mij geen prioriteit. Als er dan ook nog video-on-demand bijkomt, moeten we niet meer naar de videotheek. Voor iemand die zoals ons Dommel Internet heeft (en zo zijn er wel wat), is dit een behoorlijke prijs: het alternatief is een analoge kabel van Telenet met ook niet echt veel zenders en daar betaal je ook 15 euro/m voor. Oftwel TVV en dat kost je ook minimaal 11 euro/m en een investering van minstens 300 euro (en daar nog eens 30 euro activatie bij), ongeplaatst bovendien. Bij dit laatste heb je dan wel een meer uitgebreid aanbod aan (HD-)zenders. Maar we hebben toch geen tijd om zoveel TV te kijken... En bij Dommel zijn we ook niet gehinderd door een downloadlimiet.

Technisch is WeepeeTV meer dan aanvaardbaar, er is weinig of geen buffering op onze Dommellijn en de stream blijft zelden hangen (ongeveer 1-2x/uur tot nu toe) : wel enkele punten die nog mogen verbeteren (onder andere een automatische herstart bij het blijven hangen zou goed zijn, nu moet je telkens je browser refreshen). Dit kan misschien ook te wijten zijn aan een gebrek aan QoS in de router voor de stream.

Technisch als product toch wel best mooie start voor WeepeeTV... Er mag hier ook eens een pluim gegeven worden.
johan d
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 19 jan 2006, 12:25
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Werkt Weepee op een Linux ubuntu PC?
Werkt WeepeeTV samen met TVHeadend?
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

svenska schreef:Ik heb net een accountje gemaakt en 1 maand besteld (12 euro), via de browser kijken gaat vlot en snel.
Puur om het uit te testen, indien er volgende maand niet meer aan veranderd is (ondersteuning voor Samsung Smart TV en extra zenders), dan zal ik ook niet meer herladen...
Ik heb dat op mijn Samsung smart TV draaien....dus die ondersteuning zou er moeten komen.

Om op een groot scherm te kijken zou de kwaliteit toch wat beter mogen zijn.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 23 keer

- werkt zonder problemen onder ubuntu
- werkt ook op m'n smartphone van den Aldi (4.0.1)
- werkt ook op m'n ipad "1.0"
- dezemorgen toch ook gelijktijdig op m'n smartphone & ipad kunnen afspelen al heeft dat niet lang geduurd op m'n smartphone ; inloggen ging maar de stream wou niet meer vlot gaan...
- alle 2 over wifi (public)...via fon_belgacom.... met nog 10tal andere gebruikers...
- beeld goed genoeg incl ondertitels
- idd afentoe een stottering dat hij moet bufferen of een stukje stilstaand/zwart beeld

- inloggen is wel lastig...dat "onthouden" werkt precies maar half en zo'n moeilijke username/paswoord dat vraagt gewoon achter postit briefjes... je kunt ook nergens paswoord reset/aanpassing uitvoeren???

- misschien samenwerking doen met een "epg" guide site ipv alleen dvdpost?
- misschien zouden ze statistieken onder het account moeten zetten hoeveel "megabytes" er al gestreamed is geweest? dat geeft dan een goed beeld of m'n internet abbo wel voldoet voor een maand te kijken?

- ging er geen family abbo zijn waardoor ieder lid van de familie naar zijn zender kan kijken?
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5786
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

Twitter: https://twitter.com/weepeetv/status/280999416037527552 Ondertussen zit ik nog altijd te wachten op het filmpje van de persconferentie.
Komaan WeepeeTV, iets tweeten wat je daarna toch niet doet, tast jullie geloofwaardigheid enorm aan!
https://weepee.tv/news

En ook nog:
Twitter: https://twitter.com/weepeetv/status/281158682258055169 Wat staat er deze ochtend nog steeds te blinken op de homepage. Inderdaad: !!! vervang screenshot door definitieve prijs en verwijder dit !!!
https://weepee.tv/home

Deliver before you tweet.
Laatst gewijzigd door raf1 19 dec 2012, 09:14, in totaal 1 gewijzigd.
arjan
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 51
Lid geworden op: 29 aug 2012, 11:38
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 10 keer

Alle begin is soms moeilijk.
Je moet het maar doen.
Succes gewenst aan Weepee.
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1116
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 100 keer

Grigri schreef:met uitstekende resolutie
Dat iemand dit kan schrijven in tijden van grote schermen met HD resoluties is toch wel verwonderlijk.
driesdk
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 jan 2010, 13:29
Bedankt: 1 keer

Tweakers schrijft dat het mogelijk is naar Weepee te kijken via AppleTv, kan iemand dit bevestigen? Lijkt me hoogstonwaarschijnlijk.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 23 keer

ik vermoed dat ze Airplay gebruiken aan de hand van een ipad2?
ik moet nog test doen via hdmi kabel en ipad1...
en nog eens kijken voor "airplay" weer aan de praat te krijgen op m'n xbmc (xbox)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

driesdk schreef:Tweakers schrijft dat het mogelijk is naar Weepee te kijken via AppleTv, kan iemand dit bevestigen? Lijkt me hoogstonwaarschijnlijk.
Lees m'n frontpage artikel en uw vraag wordt beantwoord ;)
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1515
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 101 keer

De Weebox komt er pas begin april naar het schijnt?

@weepeechris in welk land worden ze vervaardigd? China? Kan je ons al iets meedelen over de specs? Gebruikte chipset? Kan die box ook HD afspelen op termijn? Verbruik? OS?
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

en voorraadje Raspberry Pi's met een IR remote en een stukje native WeePee software :P Dat maakt het zuinig en (met de juiste codec te streamen) ook HD-compatible + cheap 8)

Nu de eerste teleurstelling van de launch wat voorbij is.
Kan iemand bevestigen of het deftig werkt met Airplay? Dan wil ik die 15 minuten gratis wel eens proberen op mijn mediacenter, lukt dat zonder de problemen die men hier al enkele keren heeft geplaatst (geen connectie met de stream, buffering), dan bestel ik ook 3 maanden als test. Hoewel ik de (zelfs al was het een soft) launch een faal vond hoop ik dat het product zelf beter is. Als ze de belofte kunnen waar maken dat ze snel met een pak meer zenders komen (en dan hoop ik binnen de 3 maanden dat ik het heb) dan verdienen ze zeker een kans. Ze komen met het concept dat ik al jaren wil, een prijs betalen waarbij je zelf je zenderpakket kan samenstellen. Ik wil ze dus zeker een kans geven :).
(waar krijgt ge die 15 gratis minuten trouwens, ze vragen meteen om mijn kredietkaart :?
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1894
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 156 keer
Recent bedankt: 2 keer

Het werkt bij mij (iPad2 & AppleTV 2) deftig.
Wel scherm van filmpje maximaliseren en op de airplay knop duwen. Niet proberen om synchroon airplay te doen, want dat werkt nooit deftig voor films.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

http://datanews.knack.be/ict/nieuws/tel ... 471535.htm
Tegelijk ziet WeePee NMV zijn tv-aanbod vooral als een uithangbord voor de groothandelsdiensten die het aan andere operatoren wil leveren. (BL)
ik zou er niet van verschieten dat we 'binnenkort' een pakketje kunnen krijgen via bvb edpnet
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Dan zou ik toch liever hebben dat ze zelf contracten aangaan met providers, anders zou het willen zeggen dat je WeePeeTv neemt bij WeePee zelf en je daar 15 zenders hebt, maar als je het bij een EdpNet abonnement neemt je plots 40 hebt voor dezelfde prijs, hun eigen product zal dan een minderwaardig product worden.

@Stroper
Wat bedoel je met synchroon Airplay? Hier zal het ook met de iPad 2 gebeuren zolang een native plugin voor XBMC niet bestaat.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”