Netflix mogelijk duurder

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 562
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 75 keer

Ik begrijp niet goed waarom Netflix vaak op dezelfde lijn wordt gezet als een lineair tv-abonnement of Stievie. Zowel op het vlak van experience als inhoudelijk is dat compleet onvergelijkbaar. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat iemand die zijn kabel opzegt ten voordele van Netflix ooit nog terug een normaal tv-abonnement neemt, ongeacht prijsaanpassingen bij één van beide. Wie nu exclusief de voorkeur geeft aan Netflix heeft daarvoor toch altijd een tv-aanbod gehad dat inhoudelijk totaal niet voldeed aan zijn smaak. Daar keer je dan toch ook niet meer naar terug, ook niet als Netflix volgend jaar 20 euro per maand kost.

Ik heb in juni een abonnement bij Netflix genomen, omdat er in de zomer minder te beleven is op de lineaire tv en dan ook nog WK voetbal :? erbij. Ik heb de eerste 3 weken elke avond iets naar mijn zin gevonden maar deze maand niet meer gebruikt. Er staat niets meer op dat me boeit. Eind deze maand gaat het dan ook weer de deur uit. Misschien doe ik het volgend jaar opnieuw tijdens de zomer in de hoop dat er dan weer wat nieuwe films en series zijn die me interesseren.

Mijn voorkeur gaat absoluut uit naar het lineaire aanbod, graag met de flexibiliteit van Stievie. Netflix is geen alternatief, het is een totaal ander product. Je kijkt het allebei op een scherm maar daar houdt de vergelijking wat mij betreft dan ook op.
EDPnet FIBER XS (150/50)
NL Ziet + VTM Go
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Gray schreef:in het begin gaat het enkel om marktaandeel verwerven, daarna gaat de prijs omhoog en wordt accountsharing beperkt/afgeschaft en is het kassa kassa voor Netflix.
Dat heb ik al vaak gezegd, en ik snap niet dat mensen die strategie nog altijd niet doorhebben.
Het is niet typisch Netflix, we hebben dit al bij heel veel producten en diensten gezien, en toch blijven mensen erin lopen.
Onbegrijpelijk, wat mij betreft.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

jantje81 schrijft: Eind deze maand gaat het dan ook weer de deur uit. Misschien doe ik het volgend jaar opnieuw...

Duidelijk een zeer bruikbaar argument om voor Netflix te kiezen! Trouwens, met enkele muisklikken ga ik van 4 schermen naar 1 scherm en beperk mijn maandkost, niemand doet (voorlopig) beter lijkt mij :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

boulder schreef: Dat heb ik al vaak gezegd, en ik snap niet dat mensen die strategie nog altijd niet doorhebben.
Het is niet typisch Netflix, we hebben dit al bij heel veel producten en diensten gezien, en toch blijven mensen erin lopen.
Onbegrijpelijk, wat mij betreft.
Dus, illegaal downloaden is not done. Netflix komt met een alternatief maar we mogen er niet intrappen dus ook niet nemen. Mja... Zo werkt het inderdaad niet! Dus zo onbegrijpelijk is het echt niet. Als de content met elke prijsverhoging recht evenredig zou stijgen zou ik er nog niet te veel mee inzitten, maar zoals ik al zei, de laatste tijd pulp, docu's,... Wou het eigenlijk deze zomer gewoon afzeggen omdat er weinig animo meer is, maar goed, eind deze maand dan weer Orange Is The New Black dus ja... :s
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

boulder schreef:
Gray schreef:in het begin gaat het enkel om marktaandeel verwerven, daarna gaat de prijs omhoog en wordt accountsharing beperkt/afgeschaft en is het kassa kassa voor Netflix.
Dat heb ik al vaak gezegd, en ik snap niet dat mensen die strategie nog altijd niet doorhebben.
Het is niet typisch Netflix, we hebben dit al bij heel veel producten en diensten gezien, en toch blijven mensen erin lopen.
Onbegrijpelijk, wat mij betreft.
het is aan neyflix om het evenwicht tussen aanbod en vraag te vinden.
worden ze te duur grijpen mensen snel terug naar torrents
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Slafes schreef:Dus, illegaal downloaden is not done. Netflix komt met een alternatief maar we mogen er niet intrappen dus ook niet nemen.
Natuurlijk mag jij Netflix nemen, maar ik vind het wel hopeloos naïef om dan plots in uiterste verbazing vast te stellen dat die super goedkope prijs van in het begin omhoog gaat.
Als iets op de markt gezet wordt aan een prijs die verdacht laag is, dan weet je dat ze marktaandeel kopen.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Je kan als je wilt netflix kopen via ander land :)
50% goedkoper hier
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Netflix wordt duurder, da's inderdaad logisch maar of het echt een probleem is?

De huidige aanbieders zijn nog veel duurder dus Netflix is nog altijd interessant en biedt een keuze. Gaan ze te ver met hun prijsverhogingen dan kan de klant opnieuw overwegen om elders te gaan. Vroeger zaten we met praktische monopolies en had je geen echte keuze.

De komst van Netflix en co heeft er wel voor gezorgd dat er nu eens naar de (nieuwe) behoeften van de klanten wordt gekeken ipv ze louter als klapvee te beschouwen. VOD, uitgesteld kijken, bingewatchen etc... zijn nu dingen die niet meer terug te draaien zijn.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

boulder schreef:Als iets op de markt gezet wordt aan een prijs die verdacht laag is, dan weet je dat ze marktaandeel kopen.
Het probleem is echter dat hiermee de perceptie is gezet dat het zo goedkoop kan... en zo hebben we een nieuwe standaard.

Alles wat nu duurder is dan 3 a 4 euro per maand (want je kan het delen) is per definitie nu een rip-off volgens sommigen... maar men vergeet dat men voor dat bedrag nog niets eens een deftige biertje kan drinken.
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

r2504 schreef:maar men vergeet dat men voor dat bedrag nog niets eens een deftige biertje kan drinken.
Rare vergelijking, een goed is geen dienst.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

De bierprijs is ook de hoogte ingeschoten... :) Eerst was het een duur pintje van 3 euro, nu al 3 a 4 euro voor een biertje... De vergelijking blijft toch echt wel mank lopen.

Kijk he, ze maken nu al gestaag meer winst, dus het is een rip off als ze mensen een verhoging opdringen voor hetzelfde abo en dat als premium verkopen. Dat is enkel nog om de aandeelhouders te plezieren lijkt mij.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

JamesEarlGray schreef:Rare vergelijking, een goed is geen dienst.
En dus vervallen meteen alle economische wetten ?
Slafes schreef:Kijk he, ze maken nu al gestaag meer winst
Als je als bedrijf een lange termijn visie nastreeft dan gaat het over meer dan NU winst maken.
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

r2504 schreef:En dus vervallen meteen alle economische wetten ?
Neen, maar schaalvoordeel is voor een dienst als Vod wel van een heel andere orde dan voor bier: voor beide is er een gigantische vaste kost die wordt verdeeld, maar de variabele kost is voor Vod een pak lager dan voor bier, zou ik denken, plus schaalt de variabele kost bij bier amper mee, terwijl dat bij Vod quasi volledig is.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Maar de productiekost van een pintje is ook van een totaal andere orde dan een film.
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

De kost van een pintje bestaat uit vaste kost (brouwerij) en variabele kost (grondstoffen, energie, arbeid, transport; oftewel productie en distributie ).

De kost van een kijkbeurt bestaat uit vaste kost (film maken en promoten, digitaal distributieplatform opzetten) en variabele kost (distributie). Wanneer distributie volledig automatisch digitaal gebeurt, zit daar bijna geen variabele kost aan vast. Dat wilt zeggen dat zo goed als enkel de vaste kost van belang is en die dus wordt verdeeld over het aantal kijkbeurten.

De kost van een pintje zit relatief veel meer in het variabele deel van de kost, dus telt schaalvoordeel daar minder.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Dizzy schrijft: Netflix wordt duurder, da's inderdaad logisch maar of het echt een probleem is?

4 jaar geleden PX Start besteld tegelijkertijd met Netflix. PX prijs is ondertussen met meer dan 2€ verhoogd, Netflix met 1€!!!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Je moet dat bekijken in procenten, niet in centen. :)
Als je als bedrijf een lange termijn visie nastreeft dan gaat het over meer dan NU winst maken.
Ze maken jaar na jaar meer winst. Prijs verhogen om nog meer winst maken is enkel om de aandeelhouders tevreden te stellen, en zoals we weten, dat stopt nooit. Meeer. Meeeeeer....
Winnie
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 apr 2018, 21:04
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Één optie: aandeelhouder worden :banana:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Nope... zelf zo'n bedrijf starten, is poepsimpel en je hebt massa winst :roll:
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Dan ga ik beter bier verkopen aan 3 a 4 euro... Blijkbaar ook veel mensen die dat daaraan willen spenderen. :)
Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 02 jun 2015, 20:39

Sinds gisteren komt een serie in hdr niet hoger binnen dan 5,53 Mbps waar dit vroeger rond de 15Mbps lag. Nog bij iemand?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

en zou nog eens duurder worden

https://tweakers.net/nieuws/147982/netf ... de-vs.html

benieuwd of ze in andere landen ook de prijs gaan optrekken ?
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Netflix breekt blijkbaar ook door bij ouderen in België. De uitleg dat het iets voor jongeren is, is hierbij ook ontkracht.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Vandaag bericht ontvangen dat mijn Netflix-abonnement gaat opslaan vanaf 25 maart van 10,99 CAD$ naar 13,99 CAD$. Stevige prijsverhoging. Komt op een 9,30 EUR voor een standaard abonnement.

In het begin was het 7,99 CAD$, in 2014. Kwam toen op een 5,50 +/- euro. Ik ga het niet opzeggen maar het is wel een verhoging die kan tellen.
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

Netflix voor jongeren? Mijn ouders lopen tegen de 70 en hebben al langer Netflix dan ik.
jantje81 schreef:Ik begrijp niet goed waarom Netflix vaak op dezelfde lijn wordt gezet als een lineair tv-abonnement of Stievie. Zowel op het vlak van experience als inhoudelijk is dat compleet onvergelijkbaar. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat iemand die zijn kabel opzegt ten voordele van Netflix ooit nog terug een normaal tv-abonnement neemt, ongeacht prijsaanpassingen bij één van beide. Wie nu exclusief de voorkeur geeft aan Netflix heeft daarvoor toch altijd een tv-aanbod gehad dat inhoudelijk totaal niet voldeed aan zijn smaak. Daar keer je dan toch ook niet meer naar terug, ook niet als Netflix volgend jaar 20 euro per maand kost.
Het is inhoudelijk inderdaad anders, het oude tv aanbod is wat simpeler en ook te volgen als je met iets anders bezig bent. Bijvoorbeeld praten met anderen of de afwas doen. Het Netflix aanbod daar moet je meer je aandacht bij hebben. Als Netflix naar 20 euro zou gaan dan ga ik mijn account ook delen met iemand (wat volgens mij bijna iedereen al doet)

Ik heb het allebei. Soms ben ik het even beu om films en series te kijken en dat zet ik een dom spelprogramma aan.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Interessant;
https://datanews.knack.be/ict/nieuws/ne ... 40355.html

"Gebruikers die een premium-abonnement bij Netflix willen afsluiten, krijgen een verhoogd tarief van 15,99 euro, 16,99 euro of 17,99 euro te zien, terwijl bij andere gebruikers het officiële tarief van 13,99 euro verschijnt. Welke van de vier opties je op de inschrijvingspagina voorgeschoteld krijgt, hangt niet af van je browser of toestel, maar blijkt willekeurig, zo ontdekte de redactie van Data News op basis van een steekproef. Pas nádat je effectief een abonnement hebt afgesloten, maakt Netflix je duidelijk dat het de officiële prijs van 13,99 euro zal aanrekenen."


Goede wijze om te onderzoeken tot welk prijsniveau uw klanten nog gaan toehappen.
Fentimento
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 04 feb 2018, 18:14
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

...
Laatst gewijzigd door Fentimento 09 jun 2019, 11:57, in totaal 1 gewijzigd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

WalterB1 schreef:Goede wijze om te onderzoeken tot welk prijsniveau uw klanten nog gaan toehappen.
Ik heb er toch mijn vragen bij. Om te beginnen is het vanuit klantenperspectief een heel rare werkwijze. Stel je ziet de prijzen, en vindt Premium te duur, dus je gaat voor Standaard. Maar dan zie je ineens bij checkout een lagere prijs. Dan vraag je je toch wel af wat er aan de hand is en keer je terug om te kijken wat Premium dan écht gaat kosten. Dan hoor je van iemand anders (als je zelf de krant niet las) dat hij nog een andere prijs kreeg. Echt klantvriendelijk is dat zeker niet te noemen.
Maar ook wat Fentimento zegt: Kans is groot dat wie nu nog een abonnement wil nemen gewoon doorklikt omdat hij toch al weet dat de uiteindelijk prijs lager gaat zijn. Dus de resultaten zijn gewoon onbetrouwbaar.
P@ul
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 jun 2018, 15:21
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Fentimento schreef:Netflix zegt: Oh kijk iedereen klikt verder, verhoog de prijzen!
Ik ben uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken welke prijs ik zou krijgen... en inderdaad 17.99... heb dus niet verder geklikt :lol:

Misschien moeten meer mensen dat doen... gewoon gaan kijken.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Het wordt veel te duur voor wat het is.
Het aanbod is bijlange niet gelijk aan de US versie, en vermindert elke dag.
Daarbij komt dat 15€ nog meevalt voor een one-stop shop voor alle films en series, maar met al de concurrentie die eraan komt en exclusieve series en films (amazon, hulu, disney, hbo, ...) wordt het veel te duur.
15€ voor "one service among many" is in de perceptie veel duurder dan 15€ voor "the one place to be".
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

In Turkije is het goedkoop

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Black is the colour of my true love's hair
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Vertel Chinaski :) zelfde aanbod?
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 727
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Bedankt: 169 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:

maakt niet uit als je een turks abo afsluit en je kijkt hier krijg je gewoon het aanbod van belgië

zelf heb ik een Braziliaans account. (1 maal account aanmaken en betaling koppelen via een Braziliaanse proxy)
https://www.businessinsider.com/countri ... ?r=US&IR=T

mijn account zit spijtige genoeg vol (4k account met 4 streams waar al 5 mensen op zitten)
Greetz cyberbug

Afbeelding
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1544
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

Zijn ondertittels dan ook nog beschikbaar?

Ik krijg trouwens, zowel bij Turkije als voor Brazilië (bij gebruik van NordVPN) telkens de US$ prijzen te zien...
Ik doe iets verkeerd ?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Interessante thread. Inderdaad benieuwd naar die ondertitels. Hoewel als er Engelse ondertitels zijn is het voor mij allang goed.

Overweeg Braziliaans vanwege Braziliaanse huisgenoten hier. er zijn wel wat connecties ook in Sao Paulo.

Maar moet je dan via VPN registreren?

En hoe gaat dat dan met elk zijn account of aparte login? Sorry voor de beginnersvragen.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Vroeger was het alleszins zo dat zowel content als ondertitels puur bepaald worden door waar je je bevindt en door de taal ingesteld in je profiel. Dat laatste is een ietwat bizarre technische implementatie waarbij ze in meertalige landen de content verbergen waarvoor ze geen subs hebben in de taal ingesteld in je profiel. In België hebben ze immers ook content waarvoor ze wel Franstalige maar geen Nederlandstalige subs hebben (vanwege rechten). Ze hebben er dan voor gekozen om die content te verbergen voor users met een profiel in het Nederlands. Pakweg een Spanjaard die hier op bezoek komt krijgt die content wél te zien (al is er ook voor hem uiteraard geen Spaanse subs hier). Zet je dus je profiel op Engels, dan ga je ineens wat extra content te zien krijgen maar waarvoor geen Nederlandse subs zijn.

Als je een buitenlands account hebt, ga je voor zover ik weet altijd alle content te zien krijgen hier in België. Ik denk zelfs dat je dan in je profiel niet eens Nederlands kunt aanduiden, maar ben niet zeker. Had oorspronkelijk een US account maar ben dan een gegeven moment geswitcht naar een Belgisch account om met Google Play te kunnen betalen (wat ondertussen voor nieuwe accounts ook al niet meer mogelijk is).

PS: je hebt geen aparte accounts/logins bij Netflix. Elk profiel maakt gebruik van dezelfde account en bij het inloggen selecteer je je profiel. Dus er is geen bescherming van mekaars profielen.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Bedankt voor de uitleg, duidelijk. Dan zou ik eigne lijk idealiter een oude Netflix account moeten overkopen ofzo en dan betalen met Google pay/orange. zal wel onbegonnen werk zijn.

Inschrijven via vpn in Brazilië of Turkije en dan zie hoe het verder loopt.

En profieltaal op Engels!
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

Pas op, want de meeste vpn ip's zijn gekend bij netflix
de koe zegt boe
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

bambipower schreef:Pas op, want de meeste vpn ip's zijn gekend bij netflix
Heeft dat invloed op het afsluiten van je abonnement? Denk dat dat enkel gecontroleerd/afgedwongen wordt vanaf het moment dat je een stream begint te kijken.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik heb alleszinds nu een gratis vpn gebruikt betaald in turkse lira en ik kijk nu gewoon op dat account zonder vpn.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”