iptv legaal alternatief

ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 396 keer
Recent bedankt: 9 keer
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer

Re: iptv legaal alternatief

Berichtdoor ITnetadmin » 3 weken 1 dag 13 uur geleden (03 Mar 2017, 01:00)

r2504 schreef:We moeten gewoon eens terug leren aanvaarden dat je niet alles kan hebben !

Ik denk dat wat dat betreft, het internet gerust "pandora's box" kan genoemd worden.

Zeker met de beroemdste series van tegenwoordig, die je echt wel zo live mogelijk moet zien, want eenmaal gespoiled is de fun er echt wel af.

r2504
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Bedankt: 1697 keer
Recent bedankt: 28 keer
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer

Berichtdoor r2504 » 3 weken 1 dag 1 uur geleden (03 Mar 2017, 12:46)

ITnetadmin schreef:moet zien

"moet" is zo'n zwaar woord voor een beetje entertainment... ik vrees dat vele mensen nog zware teleurstellingen in hun leven gaan ontdekken met die mentaliteit !

ITnetadmin schreef:want eenmaal gespoiled is de fun er echt wel af.

Tenzij je actief op zoek gaat naar info zal je niet zo snel gespoiled worden... geduld is een mooie gave !

MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 68 keer
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer

Berichtdoor MarkDM » 3 weken 22 uur 53 minuten geleden (03 Mar 2017, 15:38)

kamiel schreef:Ik snap het eigenlijk niet echt goed waarom er nog geen "legale" iptv provider is. Dit kunnen ze toch niet tegen houden

Da's het SNOW-fenomeen van BASE. De zenders rekenen aan de distributeur een kost per abonnee en per maand, maar gaan uit dat je minimum bv 50.000 à 100.000 abonees haalt. M.a.w. voor zoveel moesten ze afdokken. SNOW had er na 2 jaar nog maar 35.000 en kon dus niet overleven...
Het zijn de zenders (Medialaan, SBS ...) die geen kleine operatoren willen.
Voip: 3StarsNet met Linksys SPA3102
Internet: Belgacom Comfort met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+ en TV-Vlaanderen op Xtrend met Open-Pli

ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 396 keer
Recent bedankt: 9 keer
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer

Berichtdoor ITnetadmin » 3 weken 14 uur 13 minuten geleden (04 Mar 2017, 00:17)

r2504 schreef:
ITnetadmin schreef:want eenmaal gespoiled is de fun er echt wel af.

Tenzij je actief op zoek gaat naar info zal je niet zo snel gespoiled worden... geduld is een mooie gave !

Daarmee vergeet je toch een paar issues.
Ik gebruik bv mijn FB als een soort newsfeed voor vanalles en nog wat.
De meeste pages zijn nog braaf genoeg om spoiler warnings te gebruiken, maar niet allemaal.

Kijk nu bv naar de mol.
De eerste 2 afleveringen slaagde Vier erin om nog geen 2 minuten na de aflevering de afvaller bij naam en foto te noemen in een post op hun "de mol" site page, dat dan direct geshared werd door de fb page van Vier zelf.
Terwijl ze *zelf* nog een herhaling uitzenden later op de avond.

Na wat op de vingers getikt te zijn, slagen ze er nu wel in om een 12-tal uur te wachten, maar de naam niet in de post zetten, dat lukt ze nog altijd niet.

Je kan je dus voorstellen dat aan info ontsnappen een hel wordt als je veel kameraden enzo hebt die ook dezelfde series volgen, en niet kunnen wachten om erover te praten.

Zo wordt het een mijnenveld.

En uiteraard kan ik de argumentatie oprakelen dat tv series en films eigenlijk uitgegroeid zijn tot een vast deel van onze moderne cultuur. En dat daardoor een soort "genericide" regeling in werking zou moeten treden, om iedereen die het wil toegang te garanderen tot dit deel van onze gezamenlijke cultuur.

jantje81
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 50 keer
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer

Berichtdoor jantje81 » 2 weken 1 dag 7 uur geleden (10 Mar 2017, 07:04)

Als in juni roamingkosten in de EU zijn afgeschaft zouden ze zich in Brussel moeten bezighouden met verplicht onversleuteld (groot) basispakket zoals dat in Nederland courant is (https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/kijken-zonder-kastje/). Met een deftige kabelreceiver kan je dan zelf voor je IPTV-streams zorgen; zowel in huis als op locatie.

Ik heb een Dreambox 8000 HD en kijk op al mijn schermen televisie (pc's, tablet en smartphones). Bovendien ben ik in de mogelijkheid om op het werk tv te kijken. Heerlijke HD-kwaliteit via mijn internetverbinding naar het werk zowel live als opgenomen. Een gebruikservaring die TN en PXM verre van kunnen aanbieden.
EDPnet VDSL XL 100/15 (Vectoring zone 2 DLM 100/15)
Canal Digitaal BasisHD + VRT DVB-T (Dreambox 8000 HD) + Stievie
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
WeePee VOIP + EDPnet VOIP

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 202 keer
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer

Berichtdoor satsurfer » 5 dagen 2 uur 37 minuten geleden (20 Mar 2017, 11:54)

zag dat verschijnen op mijn facebook:
http://www.nonstopplayer.nl/onbeperktaanbod/
Op al onze producten geldt een garantietermijn van 2 jaar. Indien een product binnen 2 jaar defecten vertoont zullen wij u kosteloos van een nieuw artikel voorzien. Daarnaast krijgt u 5 jaar kijk-garantie/op de werking.
Die hebben zelfs een Btw-identificatienummer:
en onderaan: 'made with LOVE in the Netherlands'

kan toch niet legaal zijn? 1X player kopen en dan onbeperkt zenders kijken :eek: Beetje zoals belofte van bhaluu dat ze box terugbetalen als ze proces gingen verliezen.....Met de noorderzon verdwenen. :-D

https://tweakers.net/nieuws/108575/kabelaars-willen-aanbieders-illegale-tv-streams-aanpakken.html

http://www.streamz4you.nl/Webwinkel-Product-172377833/IPTV-BRONZE-Pakket-HD-Full-HD-3000--voor-1-Maand.html
deze biedt dezelfde zenders aan als bij nonstopplayer, maar dan wel abbo/maand/jaar

Simon963
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Berichtdoor Simon963 » 5 dagen 2 uur 15 minuten geleden (20 Mar 2017, 12:16)

satsurfer schreef:zag dat verschijnen op mijn facebook:
http://www.nonstopplayer.nl/onbeperktaanbod/
Op al onze producten geldt een garantietermijn van 2 jaar. Indien een product binnen 2 jaar defecten vertoont zullen wij u kosteloos van een nieuw artikel voorzien. Daarnaast krijgt u 5 jaar kijk-garantie/op de werking.
Die hebben zelfs een Btw-identificatienummer:
en onderaan: 'made with LOVE in the Netherlands'

kan toch niet legaal zijn? 1X player kopen en dan onbeperkt zenders kijken :eek: Beetje zoals belofte van bhaluu dat ze box terugbetalen als ze proces gingen verliezen.....Met de noorderzon verdwenen. :-D

https://tweakers.net/nieuws/108575/kabelaars-willen-aanbieders-illegale-tv-streams-aanpakken.html

http://www.streamz4you.nl/Webwinkel-Product-172377833/IPTV-BRONZE-Pakket-HD-Full-HD-3000--voor-1-Maand.html
deze biedt dezelfde zenders aan als bij nonstopplayer, maar dan wel abbo/maand/jaar

Klinkt wel goed :-) maar waarschijnlijk te goed om waar te zijn?
Ah, beer, my one weakness. My achilles heel, if you will. – Homer J Simpson :beerchug:

Terug naar “Andere: DVB-T, TV over Internet (Bhaalu, Stievie, Yelo, ...), TV algemeen, ...”