Fritzbox 7360 config probleem.

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2081
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Sinds kort heb ik volgend probleem met mijn fritzbox 7360 v1:
Enkele minuten (letterlijk 1-3minuten) na een cold boot word de web interface steeds trager tot op het punt dat er enkel nog een lege pagina word weergegeven. Alles blijft verder normaal functioneren, enkel de web interface doet het niet meer wat vervelend is.

Omdat ik een reset/recovery wou doen heb ik een export van de config gmaakt. Daar valt me op dat de datum en tijd op 1 januari 1970 staat (unix 0): FRITZ.Box Fon WLAN 7360 111.06.31i_01.01.70_0101.export

Een reset/recovery laat alles weer normaal werken, maar daarmee heb ik weer een ander probleem met telefonie.

Dit is gekomen kort nadat de dommel helpdesk iets gewijzigd heeft. Wat precies weet ik niet dus ook niet of het een wijziging in mijn fritzbox betrof maar het is wel zeer toevallig natuurlijk.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”