Orange Flybox Als backup

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Leen.Z
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 nov 2017, 13:19

Kan een orange flybox bekabeld worden verbonden aan een router en alzo als backup dienen voor proximus?

Een router met die functie is aanwezig, moet enkel anders ingesteld worden om voorrang te geven aan proximus.
Anders zal de flybox snel zijn volume leeg zijn.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Ja dat moet kunnen als de router dit ondersteunt, welke heb je? De Flybox zelf heeft hier geen functionaliteit voor nodig, enkel via ethernet verbinden.
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

de flybox is een router op zich, nu ik heb het voordeel een speciale account te hebben met extern ip adres zo kan ik de portforwarding gebruiken die erop zit, gebruik ik voor ip cameras extern te benaderen, mn synology, zowel via http als ftp ea, wanneer het als backup is zou ik bij problemen gewoon mn bbbox uittrekken of de lan van de flybox verbinden met een switch, en zelfde met de bbox, juist zorgen dat ze in dezelfde range zitten, wij hebben dit op de mobiele studio zo op 4 manieren en verbinden enkel het stroomsnoer van het device die we gebruiken, aan de rest moeten we niet komen dan...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”