Databekabeling bedrijf gezocht

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1197
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Hi

Ik zoek een bedrijfje die netwerkkabels kan trekken bij m'n schoonouders. Normaal doe ik dat zelf, maar ze zijn vrij kritisch naar die boorwerken, dus best iemand die veel ervaring heeft en alles proper kan afwerken ... ik heb simpelweg het materiaal niet in huis.

Ken wel een paar electriciens, maar als je dan begint over patch panels etc, dan kijken ze al raar :-)
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Laat die electriciens boren en kabels leggen, terwijl jij de patchpanels doet? :)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1020
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 85 keer

Als het echt proper en naadloos moet zijn... draadloos! :lol:
In de begindagen van mijn carriere paar keer met https://bvbadriesen.be/ samengewerkt, voor kleinere en grotere werken, die mensen deden dat goed.
Veel zal afhangen van de gewenste regio denk ik?
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1197
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

krisken schreef:Laat die electriciens boren en kabels leggen, terwijl jij de patchpanels doet? :)
Yes, but I'm lazy :wink:
tb0ne schreef:Als het echt proper en naadloos moet zijn... draadloos! :lol:
Bedoeling is om de woonst naar de 21ste eeuw te brengen. Wifi uit de garage raakt niet ver id woning. Powerline werkt maar half.
Dus ik ga deftige AP's installeren en ook poorten voorzien voor vaste PC, smartTV etc Sonos komt er mss ook nog bij
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Van waar zijn uw schoonouders?

Wij leggen vooral databekabeling en ook glasvezel in bedrijven maar ook privé woningen.

Hier onlangs nog zelfs graafwerken moeten doen op de oprit van een privé huis, enkel en alleen om een deftig netwerk te hebben :D
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

spacekiek schreef:een bedrijfje die netwerkkabels kan trekken
Volgens mij werken die meestal voor bedrijven... en daar is een gat een gat... als het mooi en netjes moet doe je het volgens mij best zelf (en materiaal kan je altijd gaan huren).
gunmaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 812
Lid geworden op: 06 okt 2010, 12:29
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 63 keer

Ik ken een elektricien die meer in de netwerkwereld is gestapt door interesse, die doet dit zowel bij particulieren als bij bedrijven. Is uit de regio Brecht (kempen) Moest dat in de gebure zijn wil ik wel eens via PM de details doorgeven
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1197
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Het is regio Kruishoutem.

Destijds ook mijn huis professioneel laten aanleggen door zo'n bedrijf, maar die bestaan niet meer zie ik ...
Wel heel content van, mijn garage is precies een datacenter 8)
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

@gunmaster: ik ben wel geïnteresserd in de gegevens van die elektricien uit Brecht. Dat is in de buurt en ik overweeg al een tijdje om onze telefoonkabels te laten vervangen door netwerkkabels.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

spacekiek schreef:Het is regio Kruishoutem.

Destijds ook mijn huis professioneel laten aanleggen door zo'n bedrijf, maar die bestaan niet meer zie ik ...
Wel heel content van, mijn garage is precies een datacenter 8)
Hallo spacekiek, als je dat wenst kom ik langs om een vrijblijvende prijsofferte op te maken.
Stuur je een pm met uw contactgegevens?
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”