bbox2 wachtwoord omzeilen (sticker kwijt)

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
UB_16779
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 21 jan 2011, 14:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 4 keer

Mijn moeder heeft perongeluk onze Scarlet modem gereset (ze dacht dat dat nodig was om een nieuwe telefoon aan te sluiten) maar nu weet ik het wachtwoord van de fabriekswifi (sagem...) noch de serienummer van de modem om toegang te krijgen om wifi wachtwoord te veranderen, want de sticker waar dit normaal opstaat, plakt er niet meer op. Scarlet komt dinsdag een nieuwe modem brengen, en ik behelp me nu met kabel maar als iemand toevallig een manier weet om toch in de modem te geraken, graag, 5 dagen zonder wifi is nl wel lang... Bedankt.
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 920
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

Het admin wachtwoord van de bbox2 is al lang bekend, eens op Google'n. Ik vermoed dat voor Scarlet hetzelfde wachtwoord als voor Proximus is.
UB_16779
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 21 jan 2011, 14:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 4 keer

BGCVDSL2 werkt niet, op de nieuwe firmware is het wachtwoord de serienummer, en die heb ik dus niet helaas.
UB_16779
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 21 jan 2011, 14:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 4 keer

Scarlet technieker belde net om te zeggen dat hij sebiet al langs komt, probleem hoogstwaarschijnlijk opgelost dus (modem wordt vervangen).
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

Kijk eens op de doos. Serienummer staat steeds vermeld op twee plaatsen: een sticker op de verpakking en het toestel zelf.
UB_16779
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 21 jan 2011, 14:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 4 keer

Bedankt voor de tip Raf maar helaas, doos en papierwinkel allemaal zoek. Soit, technieker al langs geweest en modem zonder dralen vervangen, pluim voor Scarlet!
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

eensteven schreef:Bedankt voor de tip Raf maar helaas, doos en papierwinkel allemaal zoek. Soit, technieker al langs geweest en modem zonder dralen vervangen, pluim voor Scarlet!
Tot je de factuur krijgt? :lol:
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”