FON limiet

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Hallo,

Ik heb hier nog een Fon account geregistreerd via een Fonera router. Heeft iemand een idee wat de limiet hiervan is per maand ? Zit hier überhaupt een limiet op ?

BertG3
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6112
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Ik heb dat een paar jaar gehad en quasi nooit kunnen gebruiken. Bijna Nooit geraakte ik geconnecteerd en als het lukte aan een slakkengang.
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Bij mij werkt dit wel heel goed. Upload op FON netwerk in de buurt is zelfs beter dan mijn upload thuis :bang:

Alleen weet ik niet of hier limieten aan verbonden zijn. Vind dit ook niet echt terug
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4024
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 171 keer
Bedankt: 102 keer

Ik denk niet dat er limieten zijn, de mijne is ook geregistreerd, maar staat al jaren afgekoppeld.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 23 keer

hooguit een snelheidslimiet zodat je de eigenaar zijn internet niet belemmerd via een "quality of service"
2 max 4 simultane gast connecties op 1 hotspot dus als je niet geconnecteerd geraakt... is dat een reden dat het geen connectie wil maken
en met 1 account zou je niet op meer dan 1 fonera kunnen inloggen tegelijkertijd... dus als er 2 fon's dichtbij zijn?
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2277
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Is het registreren goed gegaan met die fon router ben van plan eventueel eentje te kopen als back up.

tevens ervaring als deze offline gaat hoe lang je nog toegang hebt tot de fon spots?
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Hier perfect kunnen registreren mits contactformulier invullen. Nooit aangesloten en altijd verbinding :banana:
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”