'ello,
Ik heb hier een iPhone 5S met Mobile Vikings. Ik wil de persoonlijke hotspot inschakelen.
iOS 10.3.2, aanbieder instellingen van BASE 28.2
Ik krijg de melding dat dit niet kan, en dat ik Base moet contacteren.
Ik heb reeds 'netwerkinstellingen' gereset op het toestel (aanbeveling volgens Apple).
Terwijl ik op de website van MV gewoon lees dat je dit moet kunnen inschakelen (zelf).
Ik had hetzelfde probleem bij Orange, en daar heb ik voor moeten bellen om het in orde te brengen (zou 24 uur duren).
Iemand een idee wat er fout loopt ?
Yves
Mobile Vikings - Persoonlijke Hotspot
-
- Elite Poster
- Berichten: 1156
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 130 keer
Staan dezelfde apn instellingen ook toegevoegd bij de persoonlijke hotspot? Dat is namelijk ook nodig.
Toon indien mogelijk een screenshot van de instellingen zodat het nagekeken kan worden met wat er werkelijk aanwezig is.
Toon indien mogelijk een screenshot van de instellingen zodat het nagekeken kan worden met wat er werkelijk aanwezig is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1544
- Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
- Bedankt: 94 keer
Dat is nu net het probleem.
Als ik op "configureer persoonlijke hotspot" klik, krijg ik de melding "om de persoonlijke hotspot voor deze account te activeren, neem je contact op met BASE".
Ik kan dus niet iets instellen, zover kom ik niet.
Als ik op "configureer persoonlijke hotspot" klik, krijg ik de melding "om de persoonlijke hotspot voor deze account te activeren, neem je contact op met BASE".
Ik kan dus niet iets instellen, zover kom ik niet.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1156
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 130 keer
Ja, daarom moet je éérst de correcte APN instellingen hebben.
Wat jij doet is: Settings > Personal hotspot -> Inschakelen.
Wat je hoort te doen: Settings > Mobile Data > Mobile Data Options > Mobile Data Network > [Scroll naar beneden tot Personal Hotspot] >
APN: web.be
username: web
password: web
> Bovenaan op '<' klikken, niet op 'Reset settings' helemaal onderaan.
Vervolgens kan je wél: Settings > Personal hotspot -> Inschakelen.
Wat jij doet is: Settings > Personal hotspot -> Inschakelen.
Wat je hoort te doen: Settings > Mobile Data > Mobile Data Options > Mobile Data Network > [Scroll naar beneden tot Personal Hotspot] >
APN: web.be
username: web
password: web
> Bovenaan op '<' klikken, niet op 'Reset settings' helemaal onderaan.
Vervolgens kan je wél: Settings > Personal hotspot -> Inschakelen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1544
- Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
- Bedankt: 94 keer
Ik heb net een oh-zo-voor-de-handliggend-en-toch-niet-gezien momentje gehad.
Mijn dank is groot!
Mijn dank is groot!
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Member
- Berichten: 68
- Lid geworden op: 12 dec 2015, 20:41
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik heb dit probleem ook, alleen wel met Orange, iemand ook tips?