evonet krijgt bescherming tegen schuldeisers

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Hier zullen ongetwijfeld nog ex-evonet klanten zitten, ook al bedienen ze volgens mij geen particulieren meer.
Er hingen al lang donkere wolken rond evonet, nu blijkt dat ze sinds begin deze maand ook bescherming hebben gekregen tegen hun schuldeisers.

Hopelijk kunnen ze er nog iets van maken, anders is het weer een dat het moet afleggen tegen de oneerlijke concurrentie van Belgacom en Telenet.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Evonet was niet slecht. Maar je hoort er niks van. Dus niet moeilijk dat ze ten onder gaan...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1838
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 354 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

tja marketing was niet hun sterkste kant. Spijtig op zich want ook al waren zijn ze tamelijk klein, ze hadden hebben goeie support en degelijke producten.

effe melancholisch terugkijken... Evonet --> XS4ALL.be en oorspronkelijk de overname van de eerste freenet provider http://www.hookon.be (ooit nog met één van de oprichters samengewerkt)

ik zit te lang in deze business :/
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ik ken de meeste evonetters persoonlijk.

Van evonet hoor je inderdaad nooit iets. Hun klanten zijn allemaal B2B, particuliere markt doen ze bijna niet, mijn na heeft wel haar ADSL via evonet, en in 2004 had ik rocket internet van evonet, die deden de full 8 mbit op ADSL1 .....
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

fryelectro schreef:http://www.hookon.be (ooit nog met één van de oprichters samengewerkt)
Beetje off-topic, maar: bij Planet Internet?
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1838
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 354 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

@specialk: dat zou wel eens best kunnen ;)
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17488
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

fryelectro schreef:effe melancholisch terugkijken... Evonet --> XS4ALL.be en oorspronkelijk de overname van de eerste freenet provider http://www.hookon.be (ooit nog met één van de oprichters samengewerkt)
Waar is de tijd van de 14.4 inbelmodems ;)
Alles gaat zo vlug :-(
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Hookon draaide initieel zelfs vanuit een studentenkot met twee linux pc's elk met twee inbelmodems en een 28.8 eunet leased line + modem. Nadien zijn ze verhuisd naar een locatie vlakbij de coupure en hebben ze geupgrade naar een 64k lijn bij eunet. Dan is hookon xs4all geworden en zaten ze in hetzelfde bedrijfsgebouw als ethias in Gent Zuid ..... toen hadden ze al 256k .... nadien mochten ze de naam xs4all niet meer gebruiken en zijn ze evonet geworden, en ze zijn dus al het langst onder die naam actief.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ze zijn inderdaad al het langs gekend onder de naam Evonet, maar nog steeds staat xs4all en het rood/witte logo in mijn geheugen gegrift als degelijk en betrouwbaar :-)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Evonet is / was een betrouwbare partij ook nog lang klant geweest zowel in het xs4all.be/evonet/trueserver tijdperken. We zullen wel zien wat het wordt WCO kan alle richtingen uit.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

philippe_d schreef:
fryelectro schreef:effe melancholisch terugkijken... Evonet --> XS4ALL.be en oorspronkelijk de overname van de eerste freenet provider http://www.hookon.be (ooit nog met één van de oprichters samengewerkt)
Waar is de tijd van de 14.4 inbelmodems ;)
Alles gaat zo vlug :-(
28.8k modems, BBSen en FidoNet. Those were the days :-)
Van vakantie terugkomen, 5MB aan data van FidoNet moeten halen een een half uur daarme zoet zijn :-p
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

ITnetadmin schreef:
philippe_d schreef:
fryelectro schreef:effe melancholisch terugkijken... Evonet --> XS4ALL.be en oorspronkelijk de overname van de eerste freenet provider http://www.hookon.be (ooit nog met één van de oprichters samengewerkt)
Waar is de tijd van de 14.4 inbelmodems ;)
Alles gaat zo vlug :-(
28.8k modems, BBSen en FidoNet. Those were the days :-)
Van vakantie terugkomen, 5MB aan data van FidoNet moeten halen een een half uur daarme zoet zijn :-p
ik had een fixed IP bij hookon (ik sta op de crewpage), en dat was opmerkelijk, want ik kon in linux mijn modem een hangup laten doen, en vanzodra ik dan terug inbelde x aantal tijd later, gingen mijn openstaande tcp connecties gewoon verder

ik had ook batched smtp, dus van zodra mijn modem inbelde stuurde hookon de mail door naar mijn eigen linux bak
nu weet ik niet meer of dit bij hookon of xs4allwas, is al zolang geleden, heb bij beide toch wel enkele jaren gespendeerd als vrijwilliger
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

Destijds had de kul een terugbelsysteem voor hun proffen thuis.
Ze bellen in, en het systeem belt terug, zodat de connectiekosten voor de kul zelf waren.

Maar ik herinner me vooral de pre-internet days.
Toen je met fidonet in een weekje een reply kreeg op een post naar de US, en dat gigantisch snel was voor ons :-)
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 48 keer

Ik las net in een andere thread dat de boeken nu definitief dicht zijn. Wat gebeurt er in dit geval als je nog actieve lijnen bij hun hebt?
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

ik denk dat we dat in de komende weken gaan te weten komen, ze zijn nog maar sinds vrijdag uit de opschorting (tenzij er een verlenging gaat zijn).

oftewel
- maken ze een doorstart (i doubt it)
- worden ze overgenomen (geen idee door wie, maar het kan) en blijven de lijnen gewoon actief
- worden de bestaande klanten geinformeerd om over te stappen voor de datum dat alle lijnen dicht gaan (of... zoals ooit bij een andere provider, iirc, vallen klanten ineens zonder signaal)
Evonetuser
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 okt 2016, 21:55
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer
Recent bedankt: 1 keer

Als actieve datacenter klant heb ik vandaag naar Evonet gebeld om te vragen wat de stand van zaken is. Er werd mij aan de telefoon bevestigd dat er een overname bod is dat verleden week door de handelsrechten is goedgekeurd. Later deze week zou de zaak gefinaliseerd worden en alle klanten op de hoogte gebracht worden. Een deel van de personeelsleden zouden mee de overstap maken.

Het word stilaan tijd dat er een oplossing komt, onze hardware word al meer dan 2 maanden gegijzeld in de datacenter IX en LCL
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

ik heb vandaag gebeld naar iemand waarmee ik nog jaren heb samengewerkt via XS4ALL, die er al 20j werkt
het was een zwaar gesprek

er is een regeling met de schuldeisers
er komt een nieuwe firma die de bestaande klanten zal overnemen, alle services en lijnen blijven normaal verder draaien
de oude firma wordt weldra failliet verklaard
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 48 keer

edpnet misschien?
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
Evonetuser
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 okt 2016, 21:55
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hoe kan er een regeling zijn met de schuldeisers als Evonet NV binnenkort failliet verlaagd word. Er zullen ongetwijfeld schuldeisers uit de boot vallen.
Evonet is ten onder gegaan aan de grootheidswaanzin van het management, laat dat management nu de vermoedelijke oprichters zijn van de nieuwe vennootschap.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

joriz schreef:edpnet misschien?
nee, het is een nieuwe firma met vers kapitaal, die de assets overneemt, maar niet de schulden
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Dan is de gok van Evonetuser nog zo slecht niet. Failliet laten verklaren, nieuw bedrijf onder zelfde management neemt het over en de schuldeisers zitten ermee.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ben er deze ochtend geweest in hun kantoren in Merelbeke. Meer info volgt.

Wat het gijzelen van servers betreft, is het LCL die lastig doet, omdat klanten enkel binnen mogen onder begeleiding van een technieker van evonet.
En als een server wordt verwijderd, moet een andere in de plaats komen.

Dit zal vermoedelijk opgelost geraken na de uitspraak van de rechtbank, want de nieuwe firma gaat de dienstverlening overnemen, en dan snijdt LCL in hun eigen vel als ze blijven lastig doen.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Als je kan aantonen dat de server die er draait van jou is, hoef je enkel een deurwaarder mee te nemen en je hebt je server terug. Je kan het ook proberen met politie erbij (bvb als je kan aantonen via het serienummer dat het jouw server is), maar dat geeft niet altijd kans op slagen.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Evonetuser
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 okt 2016, 21:55
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik betwijfel ten zeerste dat het LCL is die moeilijk doet, tot verleden week kon je perfect binnen zonder begeleiding van een Evonet medewerker. Alleen kan je het hardware sas niet meer gebruiken zonder begeleiding. LCL is trouwens aandeelhouder van Evonet. Ik kan begrijpen dat ze hun Wco niet aan de grote klok hangen om leegloop te voorkomen.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Ik gok dat er snel een update komt, wco kent strikte timings, dus er zal wel een update zijn.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Gisteren was er uitspraak van de rechtbank.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

En wat was de uitkomst dan?
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Geen idee, dat soort zaken duurt even voor ze verschijnen, en heb nog niet naar mijn kennis bij evonet opnieuw gebeld.

Maar: toen ik daar kwam in Merelbeke, zaten er beneden twee medewerkers met elk 16j anc. Zij gaan niet mee. Boven zat er niemand meer. Er zat dus 2 man en zij zaten daar te wachten tot de rechtbank/curator de stekker er uit trekt voor het oude evonet. De sfeer was daar zeer vreemd, levenloos, grillig, ...

Van het technisch team gaat de oudste sysadm niet mee, de middenste die nog mijn klasgenoot is geweest, heeft zijn ontslag bij evonet gegeven, maar moet nu zijn opzeg bij de nieuwe firma uitzingen. De jongste gaat ook mee, maar die heb ik niet gekend.

De mensen met anc. mogen fluiten naar hun opzegvergoeding want er is geen geld meer bij evonet, een noodfonds moet deels soelaas bieden, maar dat is maar tot 25k gegarandeerd. Van de 16j ~ 20j anc. en dus bijhorende opzegvergoeding wordt maar een fractie uitbetaald. Ik wens deze mensen veel sterkte toe bij de zoektocht naar een nieuwe job.

Van de helpdesk gaat ook één van de twee mee (de jongste), de oudste zit er ook al sinds XS4ALL, en de CEO van Evonet krijgt in de nieuwe firma ook een rol. Ik ben nog met de CEO gaan skieën (dat was nog in de XS4ALL periode), maar ik denk niet dat ik nog contact zoek met die man, want twee van mijn kennissen zien nu heel erg af door wat er gebeurd is. Deze man heeft zijn eigen vel gered en de dienstverlening naar de klanten, maar niet zijn trouw personeel.

Het is misschien een utopie om te assumeren dat alles gered kon worden, maar ik zie wel dat mijn twee kennissen nu op straat staan, en die gasten waren technisch wel capabel.

Update: uitspraak is uitgesteld
Evonetuser
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 okt 2016, 21:55
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer
Recent bedankt: 1 keer

Net met de gerechtsmandataris gebeld die beslast is met de zaak en alle zou overgelaten zijn aan de MV Meritel
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Evonetuser schreef:Net met de gerechtsmandataris gebeld die beslast is met de zaak en alle zou overgelaten zijn aan de MV Meritel
Yep, komt ergens op de Kortrijksesteenweg in St-Denijs-Westrem dacht ik.
Evonetuser
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 okt 2016, 21:55
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer
Recent bedankt: 1 keer

Toegang tot het LCL zou ondertussen ook terug normaal moeten verlopen . Het is inderdaad zeer jammer wat er met de medewerkers nu gebeurt, Ronny, Arne, Frank (de mensen waar ik het meest mee in contact kwam) zijn en voor een top mensen die voor elk probleem een oplossing wisten te bedenken. Dag in dag uit 24/24 - 7 / 7 kon je op deze mensen rekenen.
arnevt
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 nov 2008, 15:51

Heel surrealistisch, zit precies mijn eigen memoires te lezen :)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Evonetuser schreef:Toegang tot het LCL zou ondertussen ook terug normaal moeten verlopen . Het is inderdaad zeer jammer wat er met de medewerkers nu gebeurt, Ronny, Arne, Frank (de mensen waar ik het meest mee in contact kwam) zijn en voor een top mensen die voor elk probleem een oplossing wisten te bedenken. Dag in dag uit 24/24 - 7 / 7 kon je op deze mensen rekenen.
Deze drie mensen ken ik ook, Ronny ken ik al sinds eind jaren 90 (ik had een bureau binnen de kantoren van xs4all die toen nog aan Gent Zuid zat = parkoffice) en Arne was een klasgenoot waarmee we de fibonacci computer club hebben opgezet, die later is geen werken voor evonet. Er was dan nog een hogent student Jos die sysadmin is geworden bij evonet, ik heb daar veel volk aangebracht ;)
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Ik ben er ook klant geweest super mensen de technische kant kwamen altijd tot een oplossing. Zat zelf nog een leuk project met hun in de pipeline, spijtig dat het commerciele iets moeilijker was.

Ondertussen staat er ook een pagina op www.evonet.be -> Meritel en de oprichting staat in de kbo & staatsblad : http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_ts ... iste=Liste

Hoi @Arne ;)

Ik herinner me nog adsl via hun toen de banden met xs4all.nl niet door waren had je zelfs shell toegang op de nl dozen :D maar zelfs in NL is het mooie xs4all verhaal voorbij opgeslokt door KPN.
Evonetuser
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 okt 2016, 21:55
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer
Recent bedankt: 1 keer

Als je de statuten na leest en ook de statuten van de oprichtende bedrijfjes zat ik er met een eerdere post nog niet zo ver naast.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Tomsworld schreef: Ik herinner me nog adsl via hun toen de banden met xs4all.nl niet door waren had je zelfs shell toegang op de nl dozen :D maar zelfs in NL is het mooie xs4all verhaal voorbij opgeslokt door KPN.
Wij hebben destijds zelfs een betalende shell in België gezet in de kantoren van parkoffice waar XS4ALL zat: shell for the net ....

Pagina teruggevonden:
https://web.archive.org/web/20000610190 ... r-the.net/

Ik heb dat nog opgezet. Om traffic te beperken, hadden we deze doos aan een seriële poort gehangen van onze inbelserver, en er liep een PPP over een seriële kabel (er zaten dus geen modems tussen).

Maar inderdaad, je had shell access op de dozen van xs4all Nederland als inbelklant.

Dat was daar een gekke bende in Diemen, er waren admins met een Cisco 4000 als monitor stand .... dat was de tijd dat wanneer je 256k had, je veel sneller kon surfen dan modem users, en 2 mbit dat was toen het summum, nu lachen we met die snelheden.
Gebruikersavatar
Geert-Jan
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 14 okt 2016, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 27 keer

@Arne, hoi lang niet gezien.

Ondertussen is er meer duidelijkheid, alle abbo's lopen gewoon door via Meritel NV.
En David werkt ook nog steeds op de helpdesk.

De Evonet klanten blijven dus niet in de kou staan.
En ik ben er ook al klant sinds de Provider testen en Evonet nog XS4ALL was, da's toch al weer een jaar of 15 geleden :banana:
Afbeelding

Groeten,

Geert-Jan.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

En wat overblijft na Meritel is het doek nu gevallen.
Rechtbank van koophandel Gent, afdeling Gent
Rechtbank van koophandel Gent, afdeling Gent.
Opening van het faillissement, andere, van: EVONET BELGIUM NV,
BURG. MAENHAUTSTRAAT 44/B, 9820 MERELBEKE.
Referentie: 20160470.
Datum faillissement: 8 november 2016.
Handelsactiviteit: ontwerpen en programmeren van
computerprogramma’s
Ondernemingsnummer: 0474.899.231
Curator: Mr GHEKIERE JOHAN, COUPURE 15, 9000 GENT.
Voorlopige datum van staking van betaling: 08/11/2016
Datum neerlegging van de schuldvorderingen: binnen de termijn van
dertig dagen te rekenen vanaf de datum van uitspraak van het vonnis,
ter griffie van de rechtbank van koophandel te Gent, afdeling Gent,
Opgeëistenlaan 401/E, 9000 Gent.
Datum voor de neerlegging van het eerste proces-verbaal van
verificatie van schuldvorderingen: 14 december 2016.
De personen die zich persoonlijk zeker hebben gesteld voor de gefailleerde
(zoals o.m. de personen die zich borg hebben gesteld) kunnen
hiervan een verklaring ter griffie neerleggen (art. 72bis en 72ter Fail.W.).
Voor eensluidend uittreksel: Griffier-hoofd van dienst, C. VAN
KERCKHOVE
2016/119461
Bron : Staatsblad
Evonetuser
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 okt 2016, 21:55
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer
Recent bedankt: 1 keer

En nu is de vraag natuurlijk of Meritel er zal in slagen om al de klanten te behouden.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ik zie op de Meritel parking een Porche staan, blijkbaar van de één van de Meritel eigenaars. Ik passeer daar vaak want is de binnenroute tussen familie in Gent en de carrefour parralel met de spoorweg. Ik verneem dat een ex-werknemer van evonet + ex-consultant van evonet voor een belachelijk laag bedrag de evonet assets hebben kunnen overkopen en dat in een nieuwe firma ondergebracht hebben, Meritel dus. De jaaromzet die evonet draaide is daar een stevig veelvoud van.

De mensen die ik kende bij evonet zijn nu allemaal de dupe, zij mogen niet blijven of moeten tegen hun zin mee naar de nieuwe firma, om daar dan hun opzeg uit te doen. één is 20 jaar anciënniteit in opzeg kwijt, en mag nu bij een noodfonds gaan aankloppen waar hij een zeer klein percentage aan overhoudt tov wat hij bij een normale opzeg zou krijgen.

Ik ga daar nooit iets hosten. Het nieuwe evonet is niet meer het evonet die ik ken met de mensen die ik kende. Ik werk dan nog liever samen met mensen die geen dikke nek hebben.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”