Iemand ervaring met het Internet aanbod van TV Vlaanderen?

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
faqtsbe
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:09

http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/int ... ellen.aspx

Bellen en Internet 50Mbps down onbeperkt voor 34,05 euro per maand lijkt me wel een heel erg verleidelijk aanbod. Heeft iemand hier ervaring mee?
Groet, Peter.
Gebruikersavatar
serialchiller
Premium Member
Premium Member
Berichten: 610
Lid geworden op: 03 feb 2012, 14:10
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 73 keer
Recent bedankt: 3 keer

Als ik me niet vergis is het internet van TVVlaanderen via EDPnet geregeld. VDSL2 dus en dus ook maximaal 50mbps haalbaar.
Kijk op lijntest.be voor een indicatie van snelheid op jouw locatie.
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1056
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Locatie: 8930 Rekkem
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zoals hier ergens anders al aangegeven zijn de beltarieven wel vrij hoog.
En volume is met FUP (dus wellicht niet onbeperkt).

Weet iemand of de huur van de koper in de prijs inbegrepen is ?
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer

Hun aanbod verloopt niet via EDPnet maar via belgian telecom, thats all i know... :)
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

faqtsbe schreef:Bellen en Internet 50Mbps down onbeperkt voor 34,05 euro per maand
*TOT* 50mbps, het kan evengoed 12mbps zijn! vergeet niet dat ze niet de echte snelheden melden,
maar de maximaal mogelijke snelheden.
zoals al gezegd: check even op lijntest.be wat je effectief gaat kunnen halen op je adres.

verder heb je voor 5 euro meer scarlet of snow, en dan heb je int+tv+tel ...
en hun "fair use policy" zegt tegen mij voornamelijk "wegblijven hier":

"Downloadt een gebruiker hele grote brokken informatie gedurende een lange periode"
en
"Om een rechtvaardige dienst voor iedereen te garanderen, perkt TV VLAANDEREN overmatig verbruik in (het verlaagt de downloadsnelheid tot 128 kbps). "

ze zeggen wel niet wat "hele grote brokken" zijn, ook niet wat "een lange periode" is...
en verlagen naar 128kbps? dat doet zelfs telenet niet meer dacht ik!
faqtsbe
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:09

Zo te zien uit jullie interessante feedback is het aanbod van TV-Vlaanderen te vaag.

Momenteel heb ik een Belgacom Internet Maxi. lijntest leert dat mn lijn geschikt is voor 6up/30down. Speedtest result is: 4,5up/29down. Dus de actuele situatie is prima zo.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

http://www.tv-vlaanderen.be/supersnelin ... _april2014
nu actie: eerste 3 maanden gratis (=102,15 €)

*Actie onder voorwaarden. Actie enkel geldig voor bestaande TV VLAANDEREN klanten. Aanbod geldig tot en met 31 mei 2014. De klant gaat een nieuw contract aan van 24 maanden. Wanneer de klant binnen de eerste 6 maanden opzegt dient hij de vaste abonnementskosten voor de resterende periode binnen deze 6 maand te betalen. De maandelijkse prijs van het abonnement Internet & Bellen is inclusief btw en exclusief eenmalige activatiekost van €50. Het onbeperkt volume is voor persoonlijk gebruik en conform de Fair Use Policy. De opgegeven snelheid is afhankelijk van de afstand tussen het aansluitpunt en de telefooncentrale. Om deze snelheid te bereiken heeft u een VDSL-aansluiting nodig. Deze aansluiting is beschikbaar bij TV VLAANDEREN op voorwaarde dat VDSL in uw omgeving mogelijk is. Een connectiekost van €0,10 is van toepassing voor alle uitgaande oproepen. Bekijk hier de tarieven per land.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”