Asus eee + Ubuntu eee + Proximus Mobile Internet vraagje

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marauder
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 11 jun 2007, 22:04

Ik was van plan om me zo'n Asus eee 900 netbook aan te schaffen. Dat draait niet op windows maar op Xandros Linux. Nu zou ik die Xandros eraf willen smijten en er Ubuntu eee (8.4 Herron-versie dus) op willen smijten.

Nu was mijn vraag of iemand de combinatie Asus eee (met Ubuntu of Xandros maakt niet uit) + Mobile internet met USB-modem gebruikt en dit bij Belgacom of Base en waarbij dit geheel werkt? Eigenlijk moet de Linux-distro gewoon overweg kunnen met de USB modem en wil ik weten of dit inderdaad zo is.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1934
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

belgacom winkel gaan navragen?
Gebruikersavatar
Marauder
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 11 jun 2007, 22:04

Das een optie.

Natuurlijk hebben die verkopers altijd hun uitleg en zijn ze enkel bekommerd om de verkoopcijfers. Daarom dat ik graag alle info op voorhand heb. Een geïnformeerd man is er twee waard :-)

Had ergens gelezen dat de USB-modem ook werkt met Linux maar dat er geen officiële support voor is. Daarom dat ik mij nu afvraag of er hier mensen zijn die kunnen bevestigen of de USB-modem probleemloos werkt met Ubuntu of Xandros?
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”