Choice(bhaalu)

svenska
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 73 keer
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer

Re: Choice(bhaalu)

Berichtdoor svenska » 4 dagen 6 uur 13 minuten geleden (14 Mar 2019, 16:14)

Ik heb hier ook nog steeds een Bhaalu box liggen die aan het wegrotten is. Puur weggegooid geld...

splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer

Berichtdoor splinterbyte » 3 dagen 6 uur 35 minuten geleden (15 Mar 2019, 15:52)

ik heb er 2 maar je weet toch dat je die kan hergebruiken voor iets anders? is al topic hierover geweest met howto

hardyscript
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 29 keer
Uitgedeelde bedankjes: 296 keer

Berichtdoor hardyscript » 3 dagen 6 uur 32 minuten geleden (15 Mar 2019, 15:54)

Ik heb een abonnement op NLZIET wat super werkt, indien choice ook tegen die prijs werkt dan neem ik direct een abonnement.

Ook ik heb een bhaalu box waar ik toen zeer tevreden mee was. (Ik had die gewonnen op hun website) toch zou ik nu liever werken met een app via Apple tv zoals nlziet.

Ik schiet niets af. Bhaalu werkte zeer goed en de interface waarmee ze nu op hun website mee afkomen is hetzelfde als bhaalu van destijds

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Belgacom Maxi Pack : TV + Internet + Tel
Iphone 6plus
Ipad Mini 3G (proximus)

zjazjoe
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 3 keer

Berichtdoor zjazjoe » 3 dagen 1 minuut 12 seconden geleden (15 Mar 2019, 22:26)

hardyscript schreef:Ik heb een abonnement op NLZIET wat super werkt, indien choice ook tegen die prijs werkt dan neem ik direct een abonnement.

Ook ik heb een bhaalu box waar ik toen zeer tevreden mee was. (Ik had die gewonnen op hun website) toch zou ik nu liever werken met een app via Apple tv zoals nlziet.

Ik schiet niets af. Bhaalu werkte zeer goed en de interface waarmee ze nu op hun website mee afkomen is hetzelfde als bhaalu van destijds

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Als Choice NLZIET voor Beglische zenders brengt voor die prijs abonneer ik ook direct.

krisken
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: kriskenbe
Bedankt: 908 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1774 keer

Berichtdoor krisken » 2 dagen 23 uur 28 minuten geleden (15 Mar 2019, 22:59)

Wat ik gewoon goed vond was het gebruiksgemak en het feit dat je niks moest opnemen, je kon gewoon alles terug bekijken! Voor de grap de Bhaalu box eens meegenomen naar een vakantie te Tsjechië toen half België in de ban was van de eerste reeks van "Eigen kweek". Op een zeer regenachtige dag heb ik dan eens gek gedaan en de box aangesloten op de daar aanwezige TV. Via een routerboard verbinding gemaakt met het WiFi netwerk van het domein en op die manier die dag doorgebracht met Bhaalu. Niet de meest ideale vakantiedag maar van Proximustv/Telenet moet je dit in elk geval niet verwachten!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië + Billi (2x 100/30Mbps profiel)
Telefonie = WeePee + Speakup + Billi + OVH
GSM = Orange Koala Smartphone + Scarlet Red
TV = Bhaalu + Netflix + Orange
Netwerk = Mikrotik & UBNT powered

Terug naar “Overige ISP's”