[Mouse]Rond jezelf draaien in games...

bke
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

[Mouse]Rond jezelf draaien in games...

Berichtdoor bke » 16 Okt 2004, 12:32

Ik ben in het bezit van een Logitech Cordless Desktop set. Maar ik heb problemen soms met mijn muis in games. In heb gehoord van sommige mensen dat ze dit ook hebben. Wat is hier aan te doen? Wat is de oorzaak? Want dat is echt niet plezant in games!!
Ares: (CPU) AMD Athlon II X4 940 (RAM) 4GB DDR2 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Crucial MX4 64GB (VGA) AMD Radeon HD 6790 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro

trobbelke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Berichtdoor trobbelke » 16 Okt 2004, 12:55

welke problemen zijn dat? Ik heb ook een Logitech draadloze set, maar ik heb daar nooit problemen mee. Zorg dat er zich geen storend element tussen de zender/ontvanger en uw muis en toetsenbord bevindt. De afstand mag ook niet te groot zijn.

GSM = storend element
luidspreker = storend element
...

PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Re: [Mouse]Rond jezelf draaien in games...

Berichtdoor PowerSoft » 16 Okt 2004, 13:28

[DmW]_BkE schreef:Ik ben in het bezit van een Logitech Cordless Desktop set. Maar ik heb problemen soms met mijn muis in games. In heb gehoord van sommige mensen dat ze dit ook hebben. Wat is hier aan te doen? Wat is de oorzaak? Want dat is echt niet plezant in games!!

ik heb dat met mijn microsoft muis ook soms eens voor, eentje met draad :)

bke
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Berichtdoor bke » 16 Okt 2004, 13:36

Hmzzz, dat ivm die luidsprekers die storen: Dat kan erg goed want er staan hier 4 luidsprekers op mijn tafel :wink: Es verplaatsen... Bedankt voor jullie reacties!

Edit: OK, normaal is er niets storends meer. We zullen zien of het werkt!
Ares: (CPU) AMD Athlon II X4 940 (RAM) 4GB DDR2 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Crucial MX4 64GB (VGA) AMD Radeon HD 6790 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro

Weetgraag
Erelid
Erelid

Berichtdoor Weetgraag » 16 Okt 2004, 14:17

Ik heb ook een "Logitech Cordless Desktop set", problemen met de muis in games heb ik ook gehad tot ik een patch vond op de site van Logitech maar ik vind hem nergens meer terug.
Hier heb je hem toch, het veranderd iets in de registerwaarden geloof ik en werkt heel goed

Greetz
Weetgraag :wink:
Bijlagen
gamepatch.zip
Gamepatch Logitech
(18.07 KiB) 46 keer gedownload
"Carpe Diem"

Terug naar “Computers en randapparatuur”