RMA: Coolblue of drmobile

Gebruikersavatar
bitbite
Pro Member
Pro Member
Berichten: 362
Lid geworden op: 18 Dec 2012
Bedankt: 28 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer

RMA: Coolblue of drmobile

Berichtdoor bitbite » 4 dagen 21 uur 21 minuten geleden (12 Aug 2019, 19:54)

Een telefoon hier (van het merk Caterpillar, gemaakt door Bullit Group) heeft het opgegeven. Hij is gekocht bij Coolblue en is nog in garantie. Ook bij de fabrikant heb ik een ticketje geopend.

Nu vraagt Coolblue dat ik hem terugstuur, so far so good. Maar de fabrikant stelt voor dat ik hem, onder garantie, naar drmobile.eu terugstuur.

CB heeft als voordeel dat ze binnen de X weken een oplossing beloven, maar als nadeel dat ze wellicht hem gewoon gaan doorsturen. Bij drmobile acht ik de kans groter dat ze hem oplappen, bij CB krijg ik misschien ne splinternieuwe.

Wat zouden jullie doen?

Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3269
Lid geworden op: 23 Feb 2010
Bedankt: 258 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 198 keer

Re: RMA: Coolblue of drmobile

Berichtdoor mailracer » 4 dagen 20 uur 16 minuten geleden (12 Aug 2019, 20:58)

Coolblue, zeker weten. Kans is groot dat je ook je geld terug krijgt bij CB.

Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3226
Lid geworden op: 13 Aug 2003
Locatie: Vlaanderen
Bedankt: 146 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Contact:

Re: RMA: Coolblue of drmobile

Berichtdoor Sasuke » 4 dagen 20 uur 10 minuten geleden (12 Aug 2019, 21:05)

I second that. Coolblue repair service is echt wel enorm goed en fair ... !
Logic - The art of being wrong with confidence !
Afbeelding

devastator
Premium Member
Premium Member
Berichten: 680
Lid geworden op: 01 Nov 2005
Locatie: /dev/tty1
Bedankt: 20 keer
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer

Re: RMA: Coolblue of drmobile

Berichtdoor devastator » 4 dagen 20 uur 6 minuten geleden (12 Aug 2019, 21:08)

Garantie moet in principe altijd verlopen via de verkoper.
En ook hier, niets dan goede ervaringen met coolblue repair service
Afbeelding

Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1050
Lid geworden op: 21 Nov 2004
Locatie: Hechtel-Eksel
Bedankt: 19 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Contact:

Re: RMA: Coolblue of drmobile

Berichtdoor svermassen » 4 dagen 19 uur 32 minuten geleden (12 Aug 2019, 21:42)

Coolblue, das gewoon the way to go.
Geregelde feedback en in verschillende omstandigheden als de herstelling te lang duurt of niet te maken is, doen ze een voorstel.

Flying
Member
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 Apr 2014
Bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Re: RMA: Coolblue of drmobile

Berichtdoor Flying » 4 dagen 17 uur 21 minuten geleden (12 Aug 2019, 23:53)

Een aantal jaar geleden heb ik een monitor gekocht bij Coolblue die na een tijdje willekeurig zichzelf in- en uitschakelde. Teruggebracht naar Coolblue. Elke week een mailtje ontvangen over de status en uiteindelijk na drie weken: sorry, nog steeds geen nieuws en daarom krijg je een waardebon voor de aankoopprijs want EOL. Ik kon daarmee een gelijkaardige monitor kopen en had zelfs nog over voor iets anders.

Dus zeker Coolblue!

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4035
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 243 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 255 keer

Re: RMA: Coolblue of drmobile

Berichtdoor satsurfer » 4 dagen 8 uur 34 minuten geleden (13 Aug 2019, 08:40)

LG V30 naar Dr. Mobile gestuurd voor vingerafdrukscanner. Werkt 90% vd tijd niet. Bij herinstallatie efkes.

Dus is zonder herstelling gewoon teruggestuurd!!!! opende vingerafdrukscanner menu en stond 'contacteer repair!'

Zéér ontevreden. Wat nu?

pfuhu
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 Mei 2011
Bedankt: 3 keer

Re: RMA: Coolblue of drmobile

Berichtdoor pfuhu » 4 dagen 1 uur 33 minuten geleden (13 Aug 2019, 15:42)

Coolblue heeft idd een top RMA-beleid.

2 jaar geleden een fitbit teruggestuurd die ik al 1,5 jaar had omdat het bandje begon te scheuren. Toestel was voor de rest ook zwaar gehavend (krassen). Gaf aan de helpdesk aan dat ik (indien niet herstelbaar) liever geen nieuw exemplaar wou, maar eventueel een teruggave van een deel van de aankoopsom om een nieuwer model fitbit te kunnen kopen.

Na een week bericht van coolblue met tegoedbon voor volledige aankoopprijs ...


Terug naar “Computers en randapparatuur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast