aankoopadvies nieuwe bluetooth hoofdtelefoon

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5080
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Dag Mensen,

Ik ben het wat beu dat mijn poetsvrouw na al die tijd nog niet geleerd heeft om alles niet op te rollen.

Daarom een bluetooth headset voor mijn pc. Ik heb nu een hyperx cloud 2 maar die kabel is zo stug en is zodanig opgerolt dat die kabel er helemaal niet uit ziet.

Ik zoek dus qua geluidskwaliteit vergelijkbaar, er hoeft geen mic te zijn. Ik dacht aan deze:
https://www.coolblue.be/nl/product/7583 ... -btnc.html

Wat vinden jullie en zijn er goedkopere opties?

Of zijn er ook goede hoofdtelefoons zonder stugge kabel?
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 12 keer

Ik kan alleen aanraden in het oog te houden waarvoor je die hoofdtelefoon wil gebruiken.

Ik heb in het verleden een beetje het forum van Bose in het oog gehouden na aankoop van een QC35 en daar waren wel wat klachten van mensen die vonden dat er een vertraging (dus verlies A/V sync) zat bij het gamen of het televisie kijken met een Bluetooth hoofdtelefoon en vaak waren de reacties van anderen dat dit bij alle modellen gebeurt, ook andere merken. Vertraging is eigen aan Bluetooth, en mogelijks ook aan noise reduction. Er zijn er zijn wel modernere variaties van Bluetooth (aptx low-latency) die hierop verbetering brengen. Maar lang niet alle Bluetooth headsets hebben deze verbetering.

Voor aptx moet dan nog de 2 kanten het ondersteunen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5080
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik heb nu eens langer gedacht erover. Bluetooth hoeft niet.

Ik zoek vooral eentje met een goed geluid en toch een deftige bass. Ik merk dat ik iets ontbreek in deze hyper cloud x2
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 604
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 48 keer

Beyerdynamic DT 770 is eventueel ook het bekijken waard. Wel geen BT of Noise cancellation zoals die Sennheiser.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ik heb (onder andere) de Soundlink van Bose. Je kan hem zowel via bluetooth als via een mini jack gebruiken.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”