nvidia gforce fx low profile?

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
tdemeyer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 736
Lid geworden op: 19 jan 2013, 23:15
Locatie: Ronse
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 43 keer

Voor onze camerabewakingsserver moeten we (minimaal) een gforce fx750 installeren. (iets met decoderen van streams..)

Aleen: de machine die we op het oog hebben hiervoor is enkel uitgerust met low-profile uitbreidingssloten...

Heeft er iemand een idee of dit zou bestaan (we kunnen 2 aangrenzende sloten gebruiken).

Als ik bij de distributeurs ga zoeken op gforce fx low profile, dan heb ik de indruk dat die 'low profile' niét slaat op de brackets die gebruikt worden (want alle afbeeldingen tonen full height brackets)
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 70 keer

Ik heb een Gigabyte GTX 1050 Ti 4GB gekocht en ben er content mee.
Je kan deze ook met 2 GB verkrijgen.

MSI heeft ook een LP versie maar die zou naar verluid meer lawaai maken.

https://www.amazon.de/Gigabyte-GV-N105T ... B01N33SOXU
Victory Not Vengeance
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

een gforce fx750 kaart vind ik niet direct terug op de Nvidia website. kan je wat meer info geven over de aard van camerabewaking.
coax ? ip ? software ?

moderne systemen coderen vanaf de camera zelf, waardoor de server gewoon de data van de camera kan opslaan als videobestand, zonder hercodering.
Nassen zoals synology hebben trouwens een normale cpu, zoals celeron of atom en ook deze kunnen verschillende camera's opslaan.

graag dus wat meer info, voor we je een GTX 1080 TI gaan verkopen die je mss niet nodig hebt.
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3064
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer
Recent bedankt: 1 keer

Met een "PCIE riser card/cable" kan je de positie van de grafische kaart aanpassen (een verlengingskabel voor het PCIE slot) zodat je eventueel een grotere kaart kan inbouwen. Wel opletten met de beperkte koelingsmogelijkheden in een kleine kast.
Gebruikersavatar
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 803
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 70 keer

Ik heb destijds een 1050ti gekocht voor mijn klein zusje haar low profile Dell optiplex.

Werkt perfect, heeft heel wat kracht voor een low profile kaart.

Maakt echter wel veel lawaai
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Niets dat een Dremel niet kan oplossen!
Bijlagen
55y7cmi1ach11.jpg
Gebruikersavatar
Stefaand
Pro Member
Pro Member
Berichten: 366
Lid geworden op: 14 jun 2006, 19:10
Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
Bedankt: 12 keer

tdemeyer schreef:Voor onze camerabewakingsserver moeten we (minimaal) een gforce fx750 installeren. (iets met decoderen van streams..)

Aleen: de machine die we op het oog hebben hiervoor is enkel uitgerust met low-profile uitbreidingssloten...

Heeft er iemand een idee of dit zou bestaan (we kunnen 2 aangrenzende sloten gebruiken).

Als ik bij de distributeurs ga zoeken op gforce fx low profile, dan heb ik de indruk dat die 'low profile' niét slaat op de brackets die gebruikt worden (want alle afbeeldingen tonen full height brackets)
Zijn uw camera's ONVIF compatibel ? Zo ja: dan kan je misschien gewoon een NVR kopen met ONVIF compatibiliteit zoals van Dahua, is een stuk goedkoper en zuiniger in gebruik.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”