Tips voor office multifunctional (scanner/laserprinter)

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 807
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Voor mijn vriendin haar boekhoudkantoor zijn we op zoek naar een nieuwe multifunctional: scanner/copier/laserprinter. Ik had graag wat tips over merken en vooral don'ts...

Vereisten: netwerk, scannen naar een bepaalde map op een lokale PC en naar een map op een server op afstand, in PDF. Automatisch een pakje A4 kunnen inscannen naar één pdf. Afdrukken op A4 maar keuze vanuit 2 minimum LADES (eentje met klad en eentje met normaal papier). Liefst kleurenlaser, dan kan het logo van het kantoor mooi mee in kleur bovenaan de zwarte tekst. Enkel zwart als er een te groot prijsverschil zou zijn.
Fax-functie hoeft niet.

Er worden ongeveer 2000 blz per week afgedrukt, dus kostprijs per afdruk is niet onbelangrijk, zeker ook op termijn.

Wie heeft tips? Budget? Waar voor ons geld, maar liefst ergens tussen 250 en 1000€. Er staat nu een Brother van 9 jaar oud die 450euro gekost heeft en nog altijd doet wat ie moet doen...

Shoot!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Wij hebben hier een lexmark staan die binnen je vereisten valt.
Alleen: AFBLIJVEN!!!!!!!

Man man... Nog een geluk dat de garantie afhandeling vrij goed verloopt, maar de keren dat dat ding problemen geeft.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1801
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zelf heb ik epson en samsung staan en een A4 HP, allen toestellen die niet al te veel pagina's per maand moeten doen.
Op lokatie bij mijn partner hebben we wel voor de hogere volumes tot tevredenheid voor brother (mono) gekozen. Alle andere zijn kleur.

Verstuurd vanaf mijn Hi10 met Tapatalk
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Kyocera in leasing, dat gaat u amper meer kosten als uw tonerkosten per maand, je zit niet met het onderhoud & je krijgt een pak snellere machine in huis.
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 793
Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Een hp pagewide printer . Heel snel en qua kost per pagina ook dik oké
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”