Dell Inspiron 17 te bezichtigen

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6008
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

Hallo iedereen,

Weet er iemand waar de recentste Dell Inspiron 17 (5770) te bezichtigen is?
Na lang zoeken blijkt dat zowat de beste keuze voor een familielid, helaas is die zo geen fan van op internet te kopen zonder eerst gezien te hebben.
(of zijn er eventueel kandidaten waar we eens mogen komen kijken).


Bedankt
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 604
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 48 keer

MyCom had er vroeger in de winkel staan.
Ben je zeker dat dit de beste keuze is? De Inspiron reeks die Dell op dit moment verkoopt is niet meer de Dell kwaliteit van vroeger. Behuizing voelt fragiel aan door de dunne plastiek. Het scherm wat ze daarbij durven leveren is het slechtste wat ik ooit gezien heb.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Kopen.
14d testen.
Niet goed? Terugsturen.
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6008
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

Tja ik dacht ook "ik ga eens iets anders proberen", als je denkt dat Dell fragiel is, wacht maar tot je een Asus hebt gehad...
Dik spijt van hoor, na een naar of twee heb ik m'n bodem al kunnen vervangen omdat alle bevestigingen voor de schroeven los gekomen was uit de plastic. Dell daar in tegen vind ik niet zo mooi afgewerkt maar is wel sterker.

PS: Iemand suggesties voor een 17" Full HD of beter (mat), en ... zilverkleurig (jaja, dat maakt de keuze wel erg beperkt :lol: )
Gewoon een goed scherm, moet geen sterke grafische kaart hebben, is toch maar voor wat surfen en mailtjes.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Op Tweakers kan je mooi filteren op kleur, schermgrootte, schermresolutie,...
https://tweakers.net/categorie/496/lapt ... 9p8bxbjWDw
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Begin idd bij Tweakers of op Coolblue?
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6008
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

Tweakers al geprobeerd, tjah die kleur is er te veel aan maarja het is ook niet voor mij...
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

17" is wel heel groot hé voor een laptop. Zo beperk je de keuze danig. Is het geen oplossing om een apart scherm te gebruiken thuis en gewoon een bv een 14 of 15" echt draagbare laptop te kiezen (keuze zal veel groter zijn) ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

honda4life schreef:Hallo iedereen,

Weet er iemand waar de recentste Dell Inspiron 17 (5770) te bezichtigen is?
Na lang zoeken blijkt dat zowat de beste keuze voor een familielid, helaas is die zo geen fan van op internet te kopen zonder eerst gezien te hebben.
(of zijn er eventueel kandidaten waar we eens mogen komen kijken).
Bedankt
je kan bij coolblue bestellen, leveren naar een winkel (betaling in winkel), en het daar bekijken. informeer er eens voor mogelijkheden, maar ze doen daar normaal niet zo moeilijk over.
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6008
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

fredo66 schreef:17" is wel heel groot hé voor een laptop. Zo beperk je de keuze danig. Is het geen oplossing om een apart scherm te gebruiken thuis en gewoon een bv een 14 of 15" echt draagbare laptop te kiezen (keuze zal veel groter zijn) ?
Je moet het mij niet vertellen... ik probeer het hem ook wijs te maken dat hij met al z'n wensen al beter af is met een vaste computer of anders een compromis moet maken (en al zeker niet kieskeurig zijn op vlak van kleur).
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1234
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 22 keer

Ik denk tegenwoordig één van de betere merken is Lenovo.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2966
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 286 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

De laptop die ze deze zomer in den Aldi verkochten, ook. Heb mij er zoëne aangeschaft (17") en mij nog geen minuut beklaagd.
't Eerste wat ik gedaan heb is de gebruikersprofielen van de SSD naar de HDD verhuisd.
Voor de volledigheid: Medion is ook in handen van... Lenovo.
Computer(k)nul
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Sinna schreef:Medion is ook in handen van... Lenovo.
Bugatti, Bentley, Lamborghini, Porsche, Audi, Skoda, VW en Seat zijn allemaal in handen van VAG.
Laten we wel wezen dat er toch een verschil in bouwkwaliteit is :).

Vroeger had de Makro ook eigen versies van HP printers of van Timberland schoenen.
Versta onder "eigen versie" een versie van mindere kwaliteit, Timberland met polyester van binnen, ipv leer; of meer plastieken onderdelen in een HP printer. Je kan uw klanten enkele keren bedriegen, maar ooit hebben ze dat heus wel door.
Ik bedoel maar: Medion van de Aldi is geen Lenovo en ook geen Medion dat je ergens anders kan kopen.
Bel maar eens met Medion BE: als het van de Aldi komt, druk1, indien niet druk2. Dat is niet omdat ze hetzelfde product verkopen of dezelfde service bieden hé.

Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat Medion van de Aldi per definitie slecht is.
Omdat Aldi ook niets gratis doet, zal je in de realiteit van andere merken een gelijkaardige deal vinden (scherm, TV, SD kaart, ...), maar dan met deftige support vanuit de winkel. of de fabrikant.
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 604
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 48 keer

Net als bij Dell kan je via de Lenovo site een config samenstellen. De Thinkpad reeks zit prijskwaliteit goed. De support van Lenovo gaat via Medion.
Coolblue heeft er op dit moment tekoop: https://www.coolblue.be/nl/product/7998 ... zerty.html
Wel vreemd dat bij de specs een TN-scherm staat terwijl de foto IPS aangeeft. Het full-HD scherm is altijd IPS.
Vraag dat zeker na indien interesse.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”