Aldi - Medion WLAN en DAB+ radio

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

Bababa schreef:https://nl.aldi.be/aldi_wlan_internetra ... 30587.html
Die is wel heel scherp geprijsd.
Is een heel basic iets.

ingangen - uitgangen , externe antenne enz.
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 45 keer

Zelf vind ik de Lidl-variant iets mooier :

https://www.lidl-shop.be/nl-BE/SILVERCR ... p100228610
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb sinds een weekje deze;
https://www.comoaudio.eu/collections/fe ... ucts/amico

... en ben daar zeer enthousiast over. Geweldig geluid, uitzonderlijke bouwkwaliteit.

Al ben ik wel de eerste om toe te geven dat het niet eerlijk is dit te vergelijken met een van de Aldi of de Lidl.
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Ik heb de Lidl versie. Vrij tevreden. Heel wat streamingdiensten ondersteund ook Spotify Connect. DAB+ ontvangst is perfect en ook weergave van de slides die meegegeven worden via DAB+ in full screen.

Via de app kan je zoals Sonos ook meerdere radio's groeperen en bedienen. Wekkerfunctie is ook in orde.

Geluid is na instellen equalizer prijs-kwaliteit goed
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

BertG3 schreef:Ik heb de Lidl versie. Vrij tevreden. Heel wat streamingdiensten ondersteund ook Spotify Connect. DAB+ ontvangst is perfect en ook weergave van de slides die meegegeven worden via DAB+ in full screen.

Via de app kan je zoals Sonos ook meerdere radio's groeperen en bedienen. Wekkerfunctie is ook in orde.

Geluid is na instellen equalizer prijs-kwaliteit goed
Ik heb deze in de voormiddag besteld :)
yezzer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 28 jan 2016, 09:15
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 8 keer

Ik ben benieuwd hoe zo'n Lidl silvercrest (of Aldi medion) wlan dab+ radio zich gedraagt gebruik makend van een muziek streaming dienst:
voor de moment heb ik een stereoboomm MR200 die ik gebruik in combinatie met een betalend Spotify abo
(https://tweakers.net/productreview/1416 ... mr200.html)
werkt vrij goed: via de app op uw smartphone start je spotify op, en dan zie je bij al de beschikbare apparaten de mr200 staan en kun je daarnaartoe streamen via de wifi en daarna kan je uw gsm zelfs perfect uitschakelen.
ik vraag me nu af of deze DAB+ combo's volgens hetzelfde principe werken, nadat ze op het wifi netwerk aangemeld zijn: komt die DAB+ dan ook als afspeel apparaat beschikbaar in de (betalende) spotify app, zodat je daar naartoe kan streamen?
en misschien nog ietsje ruimer denkend...zouden die dab+ radio's dan ook te bedienen zijn via een google home (mini)?
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 807
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Jammer dat al die budget DAB+ radiootjes geen STEREO luidsprekers hebben. In de jaren 80 waren we zo blij dat er HIFI stereo was. En nu is iedereen weer tevreden met gammele 128 kbps MP3 in MONO-klank...

Mijn webradio uit den Aldi van 10 jaar geleden heeft ook maar één speaker, maar wel een stereo mini jack uitgang. Doet dagelijks dienst hier...
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
yezzer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 28 jan 2016, 09:15
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 8 keer

KRL100 schreef:Jammer dat al die budget DAB+ radiootjes geen STEREO luidsprekers hebben. In de jaren 80 waren we zo blij dat er HIFI stereo was. En nu is iedereen weer tevreden met gammele 128 kbps MP3 in MONO-klank...

Mijn webradio uit den Aldi van 10 jaar geleden heeft ook maar één speaker, maar wel een stereo mini jack uitgang. Doet dagelijks dienst hier...
dan zijn de technische specificaties van het Silvercrest model (Lidl) niet correct?
https://www.lidl-shop.be/nl-BE/SILVERCR ... p100228610

Technische gegevens

LAN-RJ45-netwerkaansluiting
Stereo: 2 x 7 W RMS
8 equalizer-instellingen evenals een aparte aan-/uitschakelaar aan de achterkant van de behuizing
Afspeelformaten: MP3, WMA, AAC
Dual-band WiFi 2.4 / 5.0 GHz [802.11 a/b/g/n]
Versleuteling: WEP, WPA, ook via WPS mogelijk
SilverCrest SMART-AUDIO APP powered by UNDOK.
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Is Stereo hoor. Beide kanten van de radio hebben een speaker.
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 347
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

http://www.digitalradio.vlaanderen/zenderaanbod/

Klopt dit ?

Heb je met die Silvercrest al die zenders via dab+ ontvangst ? Komen ze krachtig binnen?
Of bestaan er gedetailleerder zenderlijsten?
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

ja die lijst klopt
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Jan007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:36
Locatie: Londerzeel
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 16 keer

Indien je beschikt over een stereo versterker is dit het ideale:

https://www.technisat.com/en_XX/DIGITRA ... =0010/4958
9200000049194334.jpg
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Bababa schreef:ja die lijst klopt
Hij klopt vandaag, maar klopt hij morgen nog (vergunningen gaan veranderen) ?

Ik denk dat het al geschreven is maar investeren in DAB+ voor thuis gebruik is wat mij betreft dom.

Zorg gewoon voor een internet radio en je hoeft je geen zorgen te maken over de lijst, noch over de ontvangst.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

WalterB1 schreef:Ik heb sinds een weekje deze;
https://www.comoaudio.eu/collections/fe ... ucts/amico

... en ben daar zeer enthousiast over. Geweldig geluid, uitzonderlijke bouwkwaliteit.

Al ben ik wel de eerste om toe te geven dat het niet eerlijk is dit te vergelijken met een van de Aldi of de Lidl.
500 euro voor mono-geluid ... ?
Wat een mens toch allemaal mee maakt :?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

Er zit wel een stereo versterker in, maar dan moet je een extra speaker aansluiten.
Maar inderdaad, ik vind dit ook veel geld voor wat het is ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2171
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

KRL100 schreef:Jammer dat al die budget DAB+ radiootjes geen STEREO luidsprekers hebben. In de jaren 80 waren we zo blij dat er HIFI stereo was. En nu is iedereen weer tevreden met gammele 128 kbps MP3 in MONO-klank...

Mijn webradio uit den Aldi van 10 jaar geleden heeft ook maar één speaker, maar wel een stereo mini jack uitgang. Doet dagelijks dienst hier...
Aan stereo heb je ook maar iets als speakers ver genoeg uit elkaar staan (toch minstens de reële afstand tussen je oren)... Dat is voor die kleine radio'tjes vaak niet het geval. En ook: beter één goede mono speaker dan 2 slechtere (binnen één bepaalde prijs categorie). DAB+ gebruikt trouwens een op AAC gebasseerde codec.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

philippe_d schreef:Maar inderdaad, ik vind dit ook veel geld voor wat het is ...
Ben ik het mee eens. De gewone prijs had ik er nooit voor gegeven. Heb die gekocht voor 305 euro via kickstarter. Nog steeds prijzig natuurlijk. Maar het is dan ook iets premium, houten kast, ingebouwde batterij...
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

Jan007 schreef:Indien je beschikt over een stereo versterker is dit het ideale:

https://www.technisat.com/en_XX/DIGITRA ... =0010/4958

9200000049194334.jpg
Als de versterker optische ingang heeft.
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1267
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 170 keer

Ik heb onglangs de CR20 van audioblock gekocht als wekradio en de stereo klank is goed.
https://www.audioblock.de/internetradio-cr-20
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 347
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

Blijbaar enkel ondersteuning voor Spotify op de silvercrest en de technisat...

dus geen Deezer, Juke enz....

Klopt dit ?
Amazor
Pro Member
Pro Member
Berichten: 433
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 63 keer

kaarsenbril schreef:Blijbaar enkel ondersteuning voor Spotify op de silvercrest en de technisat...
dus geen Deezer, Juke enz....
Klopt dit ?
Silvercrest: "Speler voor Spotify, Deezer, Tidal, qobuz en andere muziekdiensten", volgens de Lidl-shop-pagina. Denk dat Napster ook bij die andere hoort, maar dat zal het dan wel ongeveer zijn. Heb het toestel zelf niet, maar heb het eens besteld voor een familielid.
De Technisat heeft volgens de specificaties enkel Spotify Connect aan boord op het eerste zicht.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Mobile Connect Pro (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Silvercrest:
* Internetradio
* TIDAL
* Napster
* Deezer
* Qobuz
* Spotify
* Local Music (UPNP, NAS)
* DAB/DAB+
* FM
* Line-In
Zwart
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 20 jan 2014, 11:08
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

WalterB1 schreef:Ik heb sinds een weekje deze;
https://www.comoaudio.eu/collections/fe ... ucts/amico

... en ben daar zeer enthousiast over. Geweldig geluid, uitzonderlijke bouwkwaliteit.
Werkt alles softwarematig ook goed? Zit zelf aan de Solo + Ambiente (extra luidspreker) te denken...
Jan007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:36
Locatie: Londerzeel
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 16 keer

fendtje schreef:
Jan007 schreef:Indien je beschikt over een stereo versterker is dit het ideale:

https://www.technisat.com/en_XX/DIGITRA ... =0010/4958

9200000049194334.jpg
Als de versterker optische ingang heeft.
Heeft een optische en analoge uitgang.
technisat-digitradio-110-ir.jpg
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zwart schreef: Werkt alles softwarematig ook goed? Zit zelf aan de Solo + Ambiente (extra luidspreker) te denken...
De Amico moet bijna identiek zijn aan de Solo, behalve geen batterij en horizontale oriëntatie.

Er zijn drie wijze om het toestel te bedienen. Met de knoppen op het toestel, via de afstandsbediening en via de app.

Alles werkt. Het gebruiksgemak ... via de knoppen op het toestel;

Dat is niet ideaal maar ik zou niet zo direct weten hoe het beter te doen. Er zijn drie knoppen. De eerste is aan/uit + volume. De derde is voor de modus te selecteren (aux, FM, DAB, spotify, etc). En dus moet al het menu-gedoe met de middelste gebeuren. Dat is heel wat gepruts van indrukken, draaien om een menu-optie te kiezen, terug indrukken om te selecteren of om in een submenu te gaan.

Maar uiteindelijk moet je daar nu ook niet zoveel in gaan rondneuzen. Je zet die aan of uit. Je past het volume aan. Voor de rest ga je vooral werken via de hardware pre-selectieknoppen op het toestel.

De afstandsbediening is goed, goed ontwerp. Behalve het ontbreken van een knop voor de slaaptimer dan.

Via de app heeft men zeer uitgebreide opties. Zeer handig. Ook handig is dat de presets via de app onafhankelijk zijn via de knoppen op het toestel. Zoeken en navigeren naar een internet-radiostation via de knoppen op het toestel is geen plezier. Via de app wel.

De echt negatieve zaken de ik kan zeggen is;
- de slaaptimer,als die instellen is te moeilijk via de knoppen op het toestel. Al gaat het wel, is even wennen, maar ver van ideaal. Via de app gaat dat wel vrij eenvoudig.

- lichtsterkte scherm; er zijn twee instellingen - lichtsterkte bij gebruik, lichtsterkte wanneer stand-by. Dat is het. Er is geen lichtsensor. Er is geen optie om de lichtsterkte tijdsgebonden in te stellen.

Ik zou in de nacht de lichtsterkte zwak willen en zeer helder overdag. Dat kan niet. Toch niet met de huidige software, die wel potentieel geüpdatet kan worden.

Wat ik ook nog wil vermelden is dat voor wie dikke vingers die drie knoppen wat lastig zijn omdat die nogal glad zijn en een beetje kort. Daarom zitten er rubberen hoesjes bij. Die glijden over de knoppen en maken die wat langer en geven veel beter grip. Iets minder elegant maar wel veel handiger.
Zwart
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 20 jan 2014, 11:08
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

WalterB1 schreef:
Zwart schreef: Werkt alles softwarematig ook goed? Zit zelf aan de Solo + Ambiente (extra luidspreker) te denken...
De Amico moet bijna identiek zijn aan de Solo, behalve geen batterij en horizontale oriëntatie.
Bedankt voor je uitgebreide beschrijving. Ik zie nu dat de Ambiente (de losse luidspreker) ook samen met jouw Amico te gebruiken is, niet alleen samen met de Solo. Ze hebben er wel goed over nagedacht...
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zwart schreef: Bedankt voor je uitgebreide beschrijving. Ik zie nu dat de Ambiente (de losse luidspreker) ook samen met jouw Amico te gebruiken is, niet alleen samen met de Solo. Ze hebben er wel goed over nagedacht...
Ja, dat werkt wel maar het uiterlijk pas er niet bij. Como Audio gaat een speciale versie uitbrengen voor de Amico, de Amcia. Ook een beschermhoes en reiskoffer trouwens.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

https://www.amazon.de/gp/product/B00M02 ... UTF8&psc=1
deze goed jaar terug voor mijn vader gekocht. Wat een rommel. Ik zou hem asap teruggestuurd hebben. 1. slechte of geen ontvangst via DAB 2.bagger geluidskwaliteit Korte tijd later was ik in Makro, en daar wat portable DAB+ radio's horen spelen. Jawadde....slechte koop hoor.

ik zoek een klokradio met DAB+, Wifi en USB mogelijkheid om FLAC af te spelen (ga mijn nas niet laten aanspringen om s'morgens 5' mij te wekken)
Wat als je een internetradio kiest bij wakker worden, en je internet down is....Niets dan? of neemt hij andere bron.
Ook zou ik graag via een app, de wektijden programmeren op afstand.

Wat met de Wifi straling naast uw bed?

https://www.alan-electronics.de/Produkt ... ecker.aspx
93 € (incl. shipping) op amazon, begint erop te lijken.
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

http://www.silvercrest-multiroom.de/en/ ... net-radio/

De Silvercrest kan FLAC afspelen van USB. Of je ermee gewekt kan worden moet ik uittesten.

Wat hij doet 's morgens als internetradio uitvalt zou ik ook eens moeten testen. Zal ook nog eens nakijken of je in de app de wekker kan zetten maar ik denk dat dat juist het enige is dat je niet in de app kan.

Verder wel een topding en 90 dagen retourrecht.
Zwart
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 20 jan 2014, 11:08
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

satsurfer schreef:Wat als je een internetradio kiest bij wakker worden, en je internet down is....Niets dan? of neemt hij andere bron.
Een SONOS laat dan een standaardgeluidje horen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Spijtig dat SONOS geen "wekkerradio" model heeft :-(
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1267
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 170 keer

Het is inderdaad triestig hoe weinig goede wekkerradio's er zijn. Ik heb na lang zoeken de CR20 van audioblok gekocht en die is behoorlijk goed maar als wekradio zijn er toch volgende nadelen:
- display te helder
- geen sleep button op het toestel (wel op remote)
- volume te luid op laagste stand

Silvercrest, Audioblock, Harman, JBL, Ruark,... gebruiken allemaal hetzelfde referecne design en chips van Frontier Silicon http://frontier-silicon.com/
Laatst gewijzigd door johan.devos 06 dec 2017, 11:25, in totaal 1 gewijzigd.
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 45 keer

Mijn zoon heeft nog een oude Squeezebox boom als wekkerradio staan.

En die heeft alles wat ik hier al in een 'wanted'-lijstje zien staan heb en het ding is bijna 10 jaar oud.

Waarom toch Logitech? Waarom?
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 956
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 91 keer

lukadad schreef:Mijn zoon heeft nog een oude Squeezebox boom als wekkerradio staan.
Heb zelf ook nog altijd een Boom als wekkerradio. Werkt inderdaad perfect en zeer makkelijk in te stellen. Ik kijk van tijd ook eens rond naar alternatieven maar een die de functionaliteit en gebruiksgemak heft van de Boom kom je inderdaad amper tegen.
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Ik gebruik die Silvercrest als wekerradio. Werkt perfect. Meer moet dat niet zijn. Voorlopig sta ik op met DAB+ maar dit kan ook perfect met Internetradio. USB moet ik nog checken.
Helderheid kan je erg laag zetten voor in een slaapkamer.
Wat mij betreft een no-brainer.
r2504 schreef:Spijtig dat SONOS geen "wekkerradio" model heeft :-(
Een kennis gebruikt de Play:1 als wekerradio. Voor 159,- valt dit nog mee.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Maar die heeft geen klok... dan moet je nog steeds een klassieke wekker zien wil je 's nachts het uur weten.
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Ah oké. Ik heb geen klok. Ik sta op als de wekker gaat of als ik niet kan slapen. Het uur boeit me niet als ik nog niet echt moet opstaan :lol:
yezzer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 28 jan 2016, 09:15
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 8 keer

BertG3 schreef:Ah oké. Ik heb geen klok. Ik sta op als de wekker gaat of als ik niet kan slapen. Het uur boeit me niet als ik nog niet echt moet opstaan :lol:
vreemd...als ik de eerdere geposte link van het Lidl Silvercrest toestel bekijk zie ik dit staan:

Digitale weergave van de tijd - stelt zich automatisch in via het internet

Is dat dan geen klok?
Forza
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 27 jun 2013, 09:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Ik ben ook op zoek naar een degelijke wekkerradio met DAB+.

Voorlopig ben ik op de Pure Siesta Rise gevallen.
De Silvercrest lijkt mij ook wel iets maar ik wens s'nachts toch het uur te weten.
Kan je uur nu zien of niet?
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”