Die helpdesk toch :D

boxrox
Plus Member
Plus Member

Die helpdesk toch :D

Berichtdoor boxrox » 15 Sep 2005, 14:26

'k bel naar telenet om m'n verbinding te sluiten, krijg ik ondertussen het liedje "please don't go" te horen :twisted:

wanneer ze vragen waarom ik naar adsl wil, antwoord ik omdat de limieten en de upload te weinig zijn, en zegt de medewerker dat ik 3 maanden gratis kan hebben als ik blijf :roll: (misschien ideetje voor diegene die nog bij telenet zijn ;))

ze gaan m'n installatie (modem en co) laten staan, dus ik kan fluiten naar m'n waarborg :(

nu gewoon die brief zenden en tis ok :)

na 5 jaar baai baai :)

Block
Erelid
Erelid
Bedankt: 34 keer
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer

Berichtdoor Block » 15 Sep 2005, 14:36

Idd, die modem hangt hier ook maar wat te hangen(hoe krijg je die waarborg terug?). Maar naar welke provider ga je?

boxrox
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor boxrox » 15 Sep 2005, 14:38

naar versatel, liever een tragere verbinding zonder een limiet dan ene 10mbit met een limiet om slecht van te komen :oops:

'k ging misschien wel blijven indien ze het verkeer naar de nieuwsgroepen niet gingen meerekenen :?

nu naar versatel en een payserver :twisted: :twisted:
Laatst gewijzigd door boxrox op 15 Sep 2005, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.

boxrox
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor boxrox » 15 Sep 2005, 14:39

Block schreef:Idd, die modem hangt hier ook maar wat te hangen(hoe krijg je die waarborg terug?). Maar naar welke provider ga je?

peis da ge moogt fluiten naar je waarborg, tenzij na veel vijven&zessen met de helpdesk :evil:

boxrox
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor boxrox » 15 Sep 2005, 14:42

'k dacht ook om naar realdsl te gaan, maar kreeg adsl2fit achtige ervaringen te zien, en ook het feit dat ze zo "open" omgaan met hun reclame (warez.be, leechdsl.be enzoverder) denk ik dat ze het niet lang gaan trekken :roll:

en ge moogt waarschijnlijk geen >200gig binnentrekken bij ze :wink:
Laatst gewijzigd door boxrox op 15 Sep 2005, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Block
Erelid
Erelid
Bedankt: 34 keer
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer

Berichtdoor Block » 15 Sep 2005, 14:43

Voor die nieuwsgroepen, is tweaknews.nl eigenlijk een goeie? 70 euro voor een jaar onbeperkt vind ik wel interessant.

boxrox
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor boxrox » 15 Sep 2005, 14:44

Block schreef:Voor die nieuwsgroepen, is tweaknews.nl eigenlijk een goeie? 70 euro voor een jaar onbeperkt vind ik wel interessant.

yep, tis goedkoper dan eweka en ze hebben betere retentie en snelheden :-D

cL
Member
Member

Berichtdoor cL » 15 Sep 2005, 16:43

Hier hebben ze van Telenet ook de modem laten staan en ik kreeg mijn waarborg gewoon terug. Die ouwe CDLP modems moeten ze toch nie meer, das voor de schroothoop :p

brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor brooklyn » 15 Sep 2005, 17:24

Ik kan je geen ongelijk geven die 10giga limiet is belachelijk en niet meer van deze tijd.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user

KK
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor KK » 15 Sep 2005, 19:26

Ik heb hier ondertussen al een jaar Versatel Always More, en ben er tevreden van.
Enkel de eerste maanden een beetje probs gehad met snelheid en uitvallen van de verbinding, maar het laatste half jaar draait dat hier perfect 8)
Ik had ook even zitten denken van misschien over te stappen naar RealDSL, maar na het lezen van de vele problemen heb ik het toch maar niet gedaan.
Enige nadeel aan Versatel is dat je enkel jaarlijks kan opzeggen, terwijl je bij de meeste andere providers na het eerste jaar maandelijks of zelfs wekelijks kunt opzeggen.

ditCh
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 48 keer
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer

Re: Die helpdesk toch :D

Berichtdoor ditCh » 15 Sep 2005, 19:43

boxrox schreef:'k bel naar telenet om m'n verbinding te sluiten, krijg ik ondertussen het liedje "please don't go" te horen :twisted:

wanneer ze vragen waarom ik naar adsl wil, antwoord ik omdat de limieten en de upload te weinig zijn, en zegt de medewerker dat ik 3 maanden gratis kan hebben als ik blijf :roll: (misschien ideetje voor diegene die nog bij telenet zijn ;))

ze gaan m'n installatie (modem en co) laten staan, dus ik kan fluiten naar m'n waarborg :(

Toch ff iets rechtzetten ... tis niet de helpdesk die je aan de lijn hebt gehad, maar wel customer retention !
Instant human. Just add coffee.

boxrox
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor boxrox » 16 Sep 2005, 00:36

brooklyn schreef:Ik kan je geen ongelijk geven die 10giga limiet is belachelijk en niet meer van deze tijd.

euh 'k zat al aan 35gig, echt belachelijk voor die prijs :roll:

boxrox
Plus Member
Plus Member

Re: Die helpdesk toch :D

Berichtdoor boxrox » 16 Sep 2005, 00:37

ditCh schreef:
boxrox schreef:'k bel naar telenet om m'n verbinding te sluiten, krijg ik ondertussen het liedje "please don't go" te horen :twisted:

Toch ff iets rechtzetten ... tis niet de helpdesk die je aan de lijn hebt gehad, maar wel customer retention !

excuseer :-D
wel goeie gasten die medewerkers

boxrox
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor boxrox » 16 Sep 2005, 00:38

cL schreef:Hier hebben ze van Telenet ook de modem laten staan en ik kreeg mijn waarborg gewoon terug. Die ouwe CDLP modems moeten ze toch nie meer, das voor de schroothoop :p

was dat zo'n zwarte doos?
ik heb/had inmiddels ne witte kleine modem

cL
Member
Member

Berichtdoor cL » 16 Sep 2005, 01:26

Ja zo'n Motorola Cybersurfr Wave, een grote zwarte platte modem, die ongeveer 4x de plaats van mijn ADSL modem nu inpakt :p

Raindog
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor Raindog » 21 Sep 2005, 11:37

de installatie mag idd meestal gewoon blijven hangen, als je indertijd een waarborg betaald hebt, krijg je die gewoon terug. Als je echt wil dat de installatie verwijderd wordt, kan je hiervoor inbellen om een afspraak te maken (gratis uiteraard).

greetz
"To err is human..to really screw up you need a computer."

ditCh
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 48 keer
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer

Berichtdoor ditCh » 21 Sep 2005, 11:40

Raindog schreef:de installatie mag idd meestal gewoon blijven hangen, als je indertijd een waarborg betaald hebt, krijg je die gewoon terug. Als je echt wil dat de installatie verwijderd wordt, kan je hiervoor inbellen om een afspraak te maken (gratis uiteraard).

greetz

Ze laten eigenlijk liever de installatie hangen (vooral in verhuurde appartementen), zodat nieuwe bewoners het zien hangen en eventueel onmiddellijk klant kunnen worden ;)
Instant human. Just add coffee.

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”