Telenet VPPs

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
de7erv
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 mei 2012, 12:50
Bedankt: 2 keer

Hoi allen,

Ik zoek naar alternatieven voor Telenet overgeprijsde aanbod. Momenteel is mijn locatie enkel geschikt voor kabel dus ik zoek spelers die gebruik maken van Telenet's kabel tegen een veel redelijkere prijs.

Ik had gehoord van Voo die op de vlaamse markt kwam op de kabel van Telenet. Is dit zo en waar kan ik nakijken welke provider op Proximus of Telenet netwerk zit?


Alvast bedankt voor de info!
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 769
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

Telenet: Orange
Proximus: Scarlet, EDPnet, Dommel, ...
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Orange: easy internet@home
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

de7erv schreef:Momenteel is mijn locatie enkel geschikt voor kabel dus ik zoek spelers die gebruik maken van Telenet's kabel tegen een veel redelijkere prijs.
Op het Telenet-netwerk is alleen Orange Love beschikbaar.

De écht goedkope tarieven vind je op het Proximus-netwerk: http://www.bestetarief.be/

Overstappen naar een operator op het Proximus-netwerk doe je best zo: Je behoudt voorlopig Telenet.
Je bestelt een abonnement bij een andere operator zonder Easy Switch-code. Op de dag dat de producten van de nieuwe operator in je woning geïnstalleerd zijn en functioneren bel je naar Telenet en vraag je om alle Telenet-diensten onmiddellijk stop te zetten.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”