Probleem met mobiele data Telenet?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
TomVDJ
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 dec 2016, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Heeft er iemand nog problemen met ongewoon verbruik van mobiele data? De tellers zijn begin deze maand gereset, maar mijn vriendin zit na een paar dagen reeds aan haar limiet van 1,5 GB! Normaal raakt haar mobiele data nooit op.

Toen we de gegevens nakeken op mijn telenet, zagen we dat er 0,5 GB verbruikt is op een moment dat we met onze kinderen aan het zwemmen waren, en de smartphone dus niet in gebruik was. Diezelfde dag is er in de namiddag nogmaals 0,4 GB verbruikt op een moment dat mijn vriendin en ik aan het eten waren op restaurant. We kunnen die abnormale datatraffiek dus totaal niet verklaren. Ik heb reeds een mailtje naar Telenet gestuurd met de vraag tot opheldering, maar ik wou even weten of hier nog mensen zijn die de afgelopen dagen pieken onverklaarbaarbaar dataverbruik gemerkt hebben?
Laatst gewijzigd door TomVDJ 06 aug 2018, 15:06, in totaal 1 gewijzigd.
Luboli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 06 jan 2017, 02:40
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 60 keer

Kijk eens in de instellingen van je smartphone hoeveel data er gebruikt is, dat word daar ook bijgehouden.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Misschien automatische updates?
Geen idee of iOS dit doet, maar in Android kan je het verkeer per app bekijken:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”