Yelo TV gebruikers disconnectoren

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Weet iemand waar je kan zien (liefst op een app van de gsm) wie verbonden is of aan het kijken is met Yelo TV?
Kan je daar ook gebruikers disconnectoren?
Soms krijgen we de melding dat het maximum aantal kijkers bereikt is, maar 5 lijkt me toch wat straf. Dat is bijna niet mogelijk.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

T zijn niet 5 gebruikers maar 5 toestellen bv (die geregistreerd zijn)
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Ah ja, dat zou kunnen.
Maar als je de app op 10 toestellen hebt staan, kan je toch maar met 5 tegelijk kijken. Daar gaat het toch om denk ik.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

Je kunt geen 10 maar slecht 5 toestellen connecter volgens mij
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Dit nu net gevonden : https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... -yelotvbe/

Maar het is niet geheel duidelijk.
Waarom krijg je die melding? Ik weet zeker dat er geen 5 toestellen geactiveerd zijn en zeker niet met 5 tegelijk aan het kijken zijn.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

Volgens mij kan je ook niet zomaar in the fly wisselen met die 5 toestellen. Ik was aan zoeken naar de info maar kan die via de smartphone niet vinden. Gekoppelde toestellen kan je in mijn Telenet desktop versie vinden denk ik
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 55 keer

Kijk hier eens hoeveel toestellen er gelinkt zijn: https://mijn.telenet.be/mijntelenet/yelotv/overview.do

Verwijder wat je niet meer nodig hebt, en probeer opnieuw. Dat kan het probleem oplossen :)
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 479
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 56 keer

Die 5 gekoppelde toestellen is enkel voor kanalen die in de extra zenderpaketten zitten. De basiszenders daar moet je je toestel niet voor registreren.
Het aantal gelijktijdige streams is beperkt volgens bepaalde factoren: stream in België of niet? Gelijktijdige streams van zelfde zendergroepen?
Ook kijken via WiFree beperkt de boel serieus.
Check dit even:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... eloplaybe/
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

uw login wachtwoord eens veranderen?
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

Kenniey schreef:Die 5 gekoppelde toestellen is enkel voor kanalen die in de extra zenderpaketten zitten. De basiszenders daar moet je je toestel niet voor registreren.
Het aantal gelijktijdige streams is beperkt volgens bepaalde factoren: stream in België of niet? Gelijktijdige streams van zelfde zendergroepen?
Ook kijken via WiFree beperkt de boel serieus.
Check dit even:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... eloplaybe/
Inderdaad daar was ik op zoek naar
dus 5 concurrent maar slechts 1 per groep vlaamse zenders
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”