Prijsverhoging Telenet 23/07/2018

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Met een Chromecast kan je inderdaad veel, maar ik heb echt geen zin om voor elke zender een aparte app te installeren op mijn GSM...
De betalende versie van Stievie heeft inderdaad de meeste zenders, maar daar heb ik dan weer problemen met het feit dat je maar 6 dagen terug kan kijken...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

krisken schreef:ik heb echt geen zin om voor elke zender een aparte app te installeren op mijn GSM...
Misschien is dat het generatie verschil... ik wil m'n TV opzetten en kijken in een deftige kwaliteit op een groot scherm.

Al het geprutst met diverse apps, Chromecast, petieterige schermen, ... is niks voor mij en de besparing gewoon niet waard.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Dat is inderdaad wat ik eveneens verwacht. Wat ik wil is een app als bvb die van Orange of Telenet of whatever waar ik iets kan in starten, en met één druk op de knop dit kan doorsturen naar mijn televisie via bvb Chromecast. Maar niet per zender een app installeren en dergelijke.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Of, zoals in het buitenland al gebeurd, een app voor de Apple tv. Dat werkt veel vlotter en intuïtiever dan eender welke decoder en dit zonder zoeken met 1 afstandsbediening...
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Ik vind de Yelo app echt heel goed werken. Chromecast indrukken en in uitstekende kwaliteit via internet kijken. Geen coaxkabel meer nodig, enkel een stopcontact en goede WiFi-ontvangst
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”