Telenet-CEO John Porter bonus stijgt zo met zowat 330.000 euro

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180323_03425785
Telenet-CEO John Porter heeft voor 2017 een hogere bonus gekregen. Naast zijn vast loon van 630.000 euro kreeg hij er 963.900 euro variabele vergoeding bovenop, zo leert het vrijdag gepubliceerde jaarverslag. Zijn bonus stijgt zo met zowat 330.000 euro, een jaar eerder kreeg hij nog 630.000 euro bonus.
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 347
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

Is toch normaal.
Van het oogpunt van het bedrijf bekeken doet hij het toch schitterend :

- Telenet heeft jarenlang politiekers omgekocht ( is uitvoerig aan het licht gekomen dit jaar) . Porter en Telenet zijn hier compleet zonder
kleerscheuren uitgekomen.
- Het monopolie staat sterker dan ooit.
- Met Orange als doorverkoper doet Telenet gouden zaken met klanten die overlopen vanuit Proximus naar Orange
- anno 2018 is Belgie uniek op het vlak van downloadlimieten in Europa : Internet bij Telenet, de volle pot betalen of een limiet van 150 a 200 gb aan
uw been, moeten ze daarvoor reclame maken voor grote netwerven, wat een klucht.
- Geldverslindende en duur geprijsde produkten zoals wigo, en verdubbeling snelheid gaan als zoete broodjes over de toonbank..

enz...enz....
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

dat oordeel lijkt mij iets te cynisch. Porter's achterban (Liberty Global) kijkt wel iets verder dan de belgische markt alleen. Bij de komst van Netflix in ons land hebben zij zich hiertegen erg gekant aanvankelijk, maar vooral geleerd sindsdien dat Netflix niet te stoppen bleek. Een monopolie hebben is mooi, maar een kruik gaat maar zolang te water totdat ze barst :-)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

wied schreef:dat oordeel lijkt mij iets te cynisch. Porter's achterban (Liberty Global) kijkt wel iets verder dan de belgische markt alleen. Bij de komst van Netflix in ons land hebben zij zich hiertegen erg gekant aanvankelijk, maar vooral geleerd sindsdien dat Netflix niet te stoppen bleek. Een monopolie hebben is mooi, maar een kruik gaat maar zolang te water totdat ze barst :-)
zijn voorganger is dankzij dezelfde randvoorwaarden, monopolie ed, toch ook ooit manager vh jaar geworden?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

juist, en als ik me goed herinner was ''schuldherschikking'' toen zelfs één van zijn geroemde wapenfeiten :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”