afbetalingsplan

proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 263 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 121 keer

afbetalingsplan

Berichtdoor proximusboyke » 16 Jan 2018, 19:46

Toevallig op uitgekomen : Ja, je kan tijdens je afbetalingsplan van al je Telenet-diensten blijven genieten

dit was toch vroeger zo niet, ik weet wel toen mijn pa gestorven was waren alle rekeningen geblokkeerd en mijn ma kon de rekening niet betalen.
Het arme schaap durfde mij niet te zeggen. Ze had gebeld naar telenet en ze hadden gezegd dat ze afbetaling kon krijgen maar haar diensten werden geblokkeerd tot alles betaald was.
Uiteraard toen ik het wist heb ik onmiddellijk betaald met visa want dat was toen de enige optie om onmiddellijk terug uw diensten actief te krijgen.
iphone 7 plus orange arend love
iphone x 256gb orange arend love
mercedes e220 IEW orange
AirCard 810S + cic mobile in saint cyprien
nokia 930 + cic mobile
imac orange boost
ipad pro 12,9 - 256gb IEW orange
orange love

PHENOM
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Re: afbetalingsplan

Berichtdoor PHENOM » 16 Jan 2018, 19:50

Modbreak:
FullQuote...
proximusboyke schreef:Toevallig op uitgekomen : Ja, je kan tijdens je afbetalingsplan van al je Telenet-diensten blijven genieten

dit was toch vroeger zo niet, ik weet wel toen mijn pa gestorven was waren alle rekeningen geblokkeerd en mijn ma kon de rekening niet betalen.
Het arme schaap durfde mij niet te zeggen. Ze had gebeld naar telenet en ze hadden gezegd dat ze afbetaling kon krijgen maar haar diensten werden geblokkeerd tot alles betaald was.
Uiteraard toen ik het wist heb ik onmiddellijk betaald met visa want dat was toen de enige optie om onmiddellijk terug uw diensten actief te krijgen.

Really? Bij mijn weten kan dat al lange tijd hoor, 't is dan wel dat ge uw diensten niet zomaar kan aanpassen maar diensten kunt ge blijven gebruiken tenzij er door dienst fraude van Telenet bepaalde beperkingen op zijn gelegd (meestal zaken waarvoor ge anders zou moeten betalen zoals premium nummers etc. die geblokkeerd worden)
Laatst gewijzigd door TiTanium op 16 Jan 2018, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Zie modbreak!

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”