afbetalingsplan

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

Toevallig op uitgekomen : Ja, je kan tijdens je afbetalingsplan van al je Telenet-diensten blijven genieten

dit was toch vroeger zo niet, ik weet wel toen mijn pa gestorven was waren alle rekeningen geblokkeerd en mijn ma kon de rekening niet betalen.
Het arme schaap durfde mij niet te zeggen. Ze had gebeld naar telenet en ze hadden gezegd dat ze afbetaling kon krijgen maar haar diensten werden geblokkeerd tot alles betaald was.
Uiteraard toen ik het wist heb ik onmiddellijk betaald met visa want dat was toen de enige optie om onmiddellijk terug uw diensten actief te krijgen.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
PHENOM
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

Modbreak:
FullQuote...
proximusboyke schreef:Toevallig op uitgekomen : Ja, je kan tijdens je afbetalingsplan van al je Telenet-diensten blijven genieten

dit was toch vroeger zo niet, ik weet wel toen mijn pa gestorven was waren alle rekeningen geblokkeerd en mijn ma kon de rekening niet betalen.
Het arme schaap durfde mij niet te zeggen. Ze had gebeld naar telenet en ze hadden gezegd dat ze afbetaling kon krijgen maar haar diensten werden geblokkeerd tot alles betaald was.
Uiteraard toen ik het wist heb ik onmiddellijk betaald met visa want dat was toen de enige optie om onmiddellijk terug uw diensten actief te krijgen.
Really? Bij mijn weten kan dat al lange tijd hoor, 't is dan wel dat ge uw diensten niet zomaar kan aanpassen maar diensten kunt ge blijven gebruiken tenzij er door dienst fraude van Telenet bepaalde beperkingen op zijn gelegd (meestal zaken waarvoor ge anders zou moeten betalen zoals premium nummers etc. die geblokkeerd worden)
Laatst gewijzigd door TiTanium 16 jan 2018, 19:56, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Zie modbreak!
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”