reset eurodocsis 3.0

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
louis14
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 aug 2017, 17:40

ik heb nu een witte wifi modem router van telenet eurodocsis 3.0
De configuratie is langs www.telenet.be
Dat betekent als er geen internetverbinding meer is kan je de router niet configureren.
Daarom vraag ik mij af: is er een hardware reset procedure om de modem/router terug naar de default waarden te zetten?
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 769
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

Waarschijnlijk niet.
Ik vind het ook vervelend dat het alleen via telenet.be is.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Als er geen internet is (want dat komt natuurlijk iedere dag voor) heeft het ook weinig zin je router te configureren :lol:
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 479
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 56 keer

Achter op elke modem/router combinatie zit een klein gaatje waarmee je met een pen alles terug naar fabrieksinstellingen kan zetten.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 769
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

Kenniey schreef:Achter op elke modem/router combinatie zit een klein gaatje waarmee je met een pen alles terug naar fabrieksinstellingen kan zetten.
Fabrieks telenet instellingen zeker :P
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

r2504 schreef:Als er geen internet is (want dat komt natuurlijk iedere dag voor) heeft het ook weinig zin je router te configureren :lol:
Nochtans altijd een van de plaatsen die ik ga controleren bij internetproblemen, of dat nu elke dag voorkomt of niet. Hangt er natuurlijk vanaf wat je er allemaal op kan, als de interface zo gesloten is als het maar kan zijn dan heeft het geen nut.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

MClaeys schreef:als de interface zo gesloten is als het maar kan zijn dan heeft het geen nut.
Bij TN staat er echt niets op wat je internet toegang kan verprutsen... het heeft dus echt geen zin daar naar te kijken.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”