Telenet upgraden om daarne terug te downgraden

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
sehzades
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 apr 2008, 14:31

Momenteel loopt er een actie voor Whoppa voor 65 eur voor vijf maanden. Momenteel heb ik meestal genoeg volume met mijn Whop abonnement, maar ik zou toch om te proberen enkele maanden willen overschakelen naar Whoppa, om dan terug te downgraden. Dan betaal ik de komenden maanden ook een paar euro minder (heb een eigen digicorder). Mag je zomaar om de zoveel tijd omschakelen? Wat zijn de valkuilen (krijg waarschijnlijk een nieuw contract?)
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

Als je downgrade moet je wss kosten betalen. Aan jou om uit te maken of de €s die je minder betaalt per maand voordeliger zijn dan de kosten voor omschakeling naar een lage abo.
sehzades
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 apr 2008, 14:31

AfAX schreef:Als je downgrade moet je wss kosten betalen. Aan jou om uit te maken of de €s die je minder betaalt per maand voordeliger zijn dan de kosten voor omschakeling naar een lage abo.
Wat voor kosten bv?
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Telenet kan je bij normale contracten maandelijks opzeggen zonder extra kosten dus overschakelen is waarschijnlijk ook gratis. Nu zou het misschien wel kunnen dat ze bij deze promo's u wel verplichten om 6 maanden het contract te behouden.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

AfAX schreef:Als je downgrade moet je wss kosten betalen. Aan jou om uit te maken of de €s die je minder betaalt per maand voordeliger zijn dan de kosten voor omschakeling naar een lage abo.
Dat is al jaren afgeschaft dat je kosten moet betalen als je van abonnement wijzigt. Het is soms beter om niet te reageren, dan om misinformatie te verspreiden, ook al is het goedbedoeld.
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

Bababa schreef: Dat is al jaren afgeschaft dat je kosten moet betalen als je van abonnement wijzigt. Het is soms beter om niet te reageren, dan om misinformatie te verspreiden, ook al is het goedbedoeld.
Ik heb ooit moeten betalen om te downgraden. Na een 6-tal maanden was de betaling afgeschreven en was het een win-situatie.

Dus goed dat ik gereageerd heb, want hiermee weet ik - en alle personen die in mijn geval zijn - dat er niet meer dient betaald te worden in dergelijk geval. We zijn er dus om elkaar te helpen, en als iemand goed bedoeld de info doorgeeft die hij heeft, kan hij gecorrigeerd worden door personen die recentere info kennen. Hiervan leren er steeds een aantal personen bij, waarvoor dank.
Verwijten dat deze persoon beter niet zou reageren is dus wel degelijk verkeerd.
alleyoop
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jan 2011, 12:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Er loopt op dit moment een actie waarbij men tot eind februari 2018 kan upgraden naar Fiber200 waarbij men het eerste jaar een korting krijgt van 20€/maand, dus 53€ ipv 73€. Ik kan in de voorwaarden nergens iets vinden dat men dit abonnement voor een bepaalde tijd moet aanhouden dus ik stel me de vraag of ik op deze manier mijn Fiber100 die ik nu heb geen jaar lang kan upgraden naar Fiber200 voor maar 2€ extra per maand?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

sehzades schreef:Momenteel loopt er een actie voor Whoppa voor 65 eur voor vijf maanden. Momenteel heb ik meestal genoeg volume met mijn Whop abonnement, maar ik zou toch om te proberen enkele maanden willen overschakelen naar Whoppa, om dan terug te downgraden. Dan betaal ik de komenden maanden ook een paar euro minder (heb een eigen digicorder). Mag je zomaar om de zoveel tijd omschakelen? Wat zijn de valkuilen (krijg waarschijnlijk een nieuw contract?)

Kan je eens een link geven van de actie voor een upgrade.
Ik vind enkel de actie voor nieuwe klanten 65neuro voor 5 maand.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
alleyoop
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jan 2011, 12:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hier is de link:
https://www2.telenet.be/nl/internet-en- ... fiber-200/
De quote in je post was wel deze van de topicstarter van een paar maanden geleden
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

euhm ,die promo had ik ook gezien. daar zie ik 53 ipv 73 euro
dat heeft niks te maken met whoppa zal de begin tread
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
alleyoop
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jan 2011, 12:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb enkel internet bij Telenet dus de Whoppa van de topicstarter is niet relevant, mijn posting valt wel perfect onder de topic 'telenet upgraden om daarna terug te downgraden' dus ik vond het zinloos om een nieuw topic met dezelfde naam te starten. Belangijker is natuurlijk of ik voor 2€/maand opleg dubbele snelheden in up/downstream kan hebben voor een jaar zonder verborgen addertjes onder het gras?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

alleyoop schreef:Ik heb enkel internet bij Telenet dus de Whoppa van de topicstarter is niet relevant, mijn posting valt wel perfect onder de topic 'telenet upgraden om daarna terug te downgraden' dus ik vond het zinloos om een nieuw topic met dezelfde naam te starten. Belangijker is natuurlijk of ik voor 2€/maand opleg dubbele snelheden in up/downstream kan hebben voor een jaar zonder verborgen addertjes onder het gras?

sorry ik was totaal verkeerd :oops:
U kan dat nemen als je bij info kijkt en dan op voorwaarden kllikt zie je dat het ook voor besaande klanten is.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”