Telenet SpeedBoost : snelheid verdubbelen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Maar ik heb geen telenet.

En dat was oook niet men enige vraag.

Ik heb geen dropcable liggen volgens telenet. Terwijl het er wel al lag maar ik denk nu met die werken dat ze er zeker liggen want ik zie een kabel in huis. Kan dat of niet?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Een dropkabel is jou verantwoordelijkheid... dus jij moet weten van waar naar waar hij loopt.

Telenet verwacht gewoon dat hij toekomt aan hun paddestoel.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

boonpwnz schreef:Gisteren en vandaag zijn er 3 Telenet techniekers overal rondom en in het appartementsblok aan het werken geweest. Kan dit zijn ter voorbereiding van de speedboost?

sowieso volgens Orange lag er nog geen dropcable naar binnen. Ik zie nu nadat ze gekomen zijn dat er een unit met verschillende kabels aan de voorgevel waarvan 1 dikke kabel naar binnen is in het appartementsblok waar ik ben.

Kan ik ervan uitgaan dat er nu dus wel een kabel naar binnen ligt en ik dus eigenlijk dat als motief kan nemen indien er toch nog problemen zouden zijn?
Volgens mij heb je dit hier al eens eerder gemeld. Dan moet je gewoon kijken waar die dikke kabel naartoe loopt. Heel waarschijnlijk zal die bij de meters van de bewoners uitkomen, en daar zal een tap staan. Vanaf daar moet er een aansluitkabel naar jouw appartement liggen.
Als dat zo is, is het 'fysiek' in orde. Dan kan het alleen nog maar een administratief probleem zijn, in die zin dat jouw appartement genoteerd staat als woning zonder aansluiting.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

r2504 schreef:Een dropkabel is jou verantwoordelijkheid... dus jij moet weten van waar naar waar hij loopt.

Nee de verantwoordelijke van het gebouw. Dat ben ik niet.

Dropcable zou er moeten liggen want een buur van mij(zelfde verdiep) was vroeger aangesloten(orange). Maar blijkbaar is er bij mij dan iets administratief mis...
PHENOM
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

boonpwnz schreef:
r2504 schreef:Een dropkabel is jou verantwoordelijkheid... dus jij moet weten van waar naar waar hij loopt.

Nee de verantwoordelijke van het gebouw. Dat ben ik niet.

Dropcable zou er moeten liggen want een buur van mij(zelfde verdiep) was vroeger aangesloten(orange). Maar blijkbaar is er bij mij dan iets administratief mis...
De dropkabel moet ook in uw appartement binnenkomen. Dat er eentje tot bij uw buren gaat kan goed zijn maar voor uw eigen appartement moet ook een voorzien zijn. En die kabel is of 1) uw verantwoordelijkheid. 2) verantwoordelijkheid van de beheerder van het gebouw/appartement
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Dan vind k het echt raar dat er bij hem geen probleem was en bij mij wel want de appartementen waren pas een jaar geleden af. Was een grote renovatie...
Sowieso heb ik in mijn living en slaapkamerr een tv/FM doosje.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Vraagsje ; wie gaat er hier allemaal die 400mbps aanschaffen of op zijn minst eens testen? Zijn er mensen die zeggen van ik wil het om te beginnen eens 1 maandje testen en we zien dan wel?
Of zeggen jullie van neen, ik begin er niet aan vanwege die 15 euro die schandelijk veel geld extra is (waar ik het totaal mee eens ben).
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Eekhoorn schreef:Vraagsje ; wie gaat er hier allemaal die 400mbps aanschaffen of op zijn minst eens testen? Zijn er mensen die zeggen van ik wil het om te beginnen eens 1 maandje testen en we zien dan wel?
Of zeggen jullie van neen, ik begin er niet aan vanwege die 15 euro die schandelijk veel geld extra is (waar ik het totaal mee eens ben).
Ga het niet doen 15 euro voor dit is het niet waard, dan wacht ik wel iets langer :)
Uiteraard persoonlijke keuze
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik vind 200/20 eigenlijk snel genoeg, dus ook hier gaan ze geen klant hebben.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Ze hadden beter iedereen dan 250/25 of 300/30 gegeven, uiteindelijk als je grote bestanden/updates/.. binnenhaalt is het sneller gedaan en hun netwerk minder lang belast
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Tinky
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 okt 2017, 21:36

Bijbetalen om nog sneller aan hun limiet van 'onbeperkt' internet te zitten?

Neen dank u.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Dat is toch verkeerd begrepen. De belasting is ongeveer even groot. Het gaat sneller maar de bandbreedte die je verbruikt is groter. Het is zelfs zo dat de problemen net groter worden als iedereen dat gaat doen.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

buthead schreef:Ze hadden beter iedereen dan 250/25 of 300/30 gegeven, uiteindelijk als je grote bestanden/updates/.. binnenhaalt is het sneller gedaan en hun netwerk minder lang belast
2

En dan ist nog de vraag van wat gaan ze nadien doen als de snelheden nog hoger gaan worden?

Dan zeggen van nu krijgt iedereen 400mbps voor ong dezelfde prijs dan en wie 15 euro blijft betalen krijgt 600mbps?
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 562
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 75 keer

Het zou ook kunnen dat iedereen die niet bijbetaalt nog vele jaren op dezelfde snelheid blijft. Zo hoeven ze die hogere snelheid ook niet aan de klanten van Orange aan te bieden. Ik verwacht daarom niet dat de producten die ze moeten doorverkopen de komende 5 jaar op een of andere manier zullen worden geüpgrade.
EDPnet FIBER XS (150/50)
NL Ziet + VTM Go
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Je zou beter eens een "poll" houden op dit forum, want dit is toch een beetje het enige doelpubliek die hier gebruik van zou willen maken, uitgezonderd het VTM volk, die weten niet beter.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Teebee schreef:Je zou beter eens een "poll" houden op dit forum, want dit is toch een beetje het enige doelpubliek die hier gebruik van zou willen maken, uitgezonderd het VTM volk, die weten niet beter.
man man man
ik hekel dat VTM kijkers loesers VRT kijkers slimme mensen of HLN lezers dommekloten en standaard lezers intelligent.
Ik kijk veel tv int weekend (neem veel op) en heus er zitten op vtm ook programmas die ik eerder op de vrt verwacht.

Kijk ik vind dit een prima oplossing, mensen die het willen kunnen bestellen en is beter of ze maken een nieuw product en de prijs gaat omhoog.
Zoals bij proximus mobiele data verdubbelen, prijs omhoog met resultaat veel mensen zijn ontevereden omdat ze het toch niet nodig hebben.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

proximusboyke schreef:
Teebee schreef:Je zou beter eens een "poll" houden op dit forum, want dit is toch een beetje het enige doelpubliek die hier gebruik van zou willen maken, uitgezonderd het VTM volk, die weten niet beter.
man man man
ik hekel dat VTM kijkers loesers VRT kijkers slimme mensen of HLN lezers dommekloten en standaard lezers intelligent.
Ik kijk veel tv int weekend (neem veel op) en heus er zitten op vtm ook programmas die ik eerder op de vrt verwacht.

Kijk ik vind dit een prima oplossing, mensen die het willen kunnen bestellen en is beter of ze maken een nieuw product en de prijs gaat omhoog.
Zoals bij proximus mobiele data verdubbelen, prijs omhoog met resultaat veel mensen zijn ontevereden omdat ze het toch niet nodig hebben.
Standaard lezers intelligent? Linkse brainwashing die nog abou jahjah in loondienst hadden? :twisted:

Zou idd best kunnen dat telenet dit doet om orange zo een mss loer te kunnen draaien, zo kan volgens mij orange dat niet aanbieden en zolang dat dat dan zo blijft staat orange tegen de muur volgens mij. Nu goed, de snelheden zijn al goed voor de meesten maar wie graag foto's enzo upload en vooral zwaardere zaken die langer duren zoals bij mij youtube video's dan is dubbele upload echt wel top. Het enige dat mij tegenhoud is die 15 euro extra, ik zal het heel mss eens testen maar om een heel jaar te houden zal sowieso zeer moeilijk zijn, nadeel aan alleen wonen, de ene rekening na de andere.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

@proximus
Ik noem ze geen loosers btw, ik noem ze soms ook Blankeberge volk, (je ziet ze van ver, en herkent ze direct, leven echt mee met hun soaphelden), die krijgen binnenkort reclame op tv dat ze dubbel zo snel kunnen surfen en fotos uploaden op sociale media en zullen dit zonder na te denken slikken.

Ik verwacht niet dat er 10-15% van de UB'ers hiervoor gaan intekenen, zolang ze zoveel geld vragen voor een verdubbeling.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Teebee schreef:@proximus
Ik noem ze geen loosers btw, ik noem ze soms ook Blankeberge volk, (je ziet ze van ver, en herkent ze direct, leven echt mee met hun soaphelden), die krijgen binnenkort reclame op tv dat ze dubbel zo snel kunnen surfen en fotos uploaden op sociale media en zullen dit zonder na te denken slikken.

Ik verwacht niet dat er 10-15% van de UB'ers hiervoor gaan intekenen, zolang ze zoveel geld vragen voor een verdubbeling.
Surfen en foto's uploaden maken idd weinig uit, het is zoals ik zeg als je een youtube filmpje wil uppen dat het een stuk sneller zal gaan.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

volgens mijn bronnen bij telenet zou het momenteel niet doorgaan. Er zijn onverwachte problemen opgedoken.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2065
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer
Bedankt: 118 keer

Teebee schreef:Je zou beter eens een "poll" houden op dit forum, want dit is toch een beetje het enige doelpubliek die hier gebruik van zou willen maken, uitgezonderd het VTM volk, die weten niet beter.
Zeer goed idee en resultaat doorsturen naar TN mits voldoende reacties (representativiteit). Vermoed persoonlijk dat de meesten voor 15€ 'merci en de kost' zullen zeggen maar alleen een poll kan dit al dan niet bevestigen.

Ik dank alvast en hoop dat de regering zelf eens iets doet aan het duopolie van Px en Tn
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1197
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

proximusboyke schreef:volgens mijn bronnen bij telenet zou het momenteel niet doorgaan. Er zijn onverwachte problemen opgedoken.
Nooooo :-o
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Dan zit De Croo bezig van we gaan voor meer concurrentie zorgen en goedkoper, zo lukt het natuurlijk niet.
En vergeet niet; orange is mss iets goedkoper maar ze bieden ook zoveel niet aan; geen apps, minder sport, whop snelheid tenzij je bijbetaald, geen terug kijk tv, dat is de reden natuurlijk wrm orange iets goedkoper is.
Als ik ong hetzelfde wil nemen dan betaal ik bijna evenveel als nu bij telenet. En gsm abo wil ik ook niet bij orange en een abo dus ook niet, liever een data kaartje.

Je kan het vergelijken met de iPhone; men zegt ook van dat gaat toch nu bijna niemand meer kopen maar helaas en dat zal bij die speed boost ook zo zijn, vele gaan het zich aanschaffen. Het ergste is vind ik dat dit alweer kan en mag, De Croo wordt daardoor in de zak gezet, dat is iets wat je zou moeten inzien hebben, iets laten in de wet zetten ofzo dat dit niet kan, extra service aanbieden oke maar voor juist wat meer snelheid 15€ vragen?
Tttsss
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

De Croo is geen slechte minister maar hij kan en heeft de wil niet om daadwerkelijk op te treden.

Zo ook met de site bestetarief.be Vergelijken loont. Ja dat loont maar dan nog zit je vast aan de 2 grote namen. Ik ben ook klant van 1 van die grote namen maar zoals je zegt als je goedkoper gaat boet je sowieso in.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

boonpwnz schreef:De Croo is geen slechte minister maar hij kan en heeft de wil niet om daadwerkelijk op te treden.
Dan ben je geene goeie. ;)
Het is nu net daadwerkelijk optreden dat je moet doen maarja, verdient de regering daar ook geen vele geld aan? Dus te streng mag dan ook weer niet ;).
Tttsss
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Wel hij probeert dat is ook al veel :angel:
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Proberen proberen..gewoon doorzetten en zo moet het zoals ze in andere landen doen, ze doen er moeilijk over voor tijdje en nadien gaat de storm weer liggen.. uiteindelijk wint iedereen en heeft iedereen er baat bij.
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1197
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Iemand nog iets gehoord over de SpeedBoost ? :banana:
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2302
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 60 keer
Recent bedankt: 1 keer

spacekiek schreef:Iemand nog iets gehoord over de SpeedBoost ? :banana:
Denk dat het in den diepvriezer beland is :-D
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 12 keer

De optie is verschenen op de MijnTelenet website. Kan nog niet geactiveerd worden omdat er wordt gewerkt aan de online shop krijg ik te zien!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2302
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 60 keer
Recent bedankt: 1 keer

Is dat verdubbelen.
Upload is 40 Mbps bij Fluo i.p.v. 50 Mbps wat je zou verwachten.
Download gaat dan wel van 200 naar 500, waar ik dus niks aan heb.
En ik zou dan ook verwachten dat de limiet x 2 zou gaan.
Dus voor 15 Mbps upload extra kost dat grapje 1,21 EUR per Mbps.
Mooi, failed dus ....
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Business fibernet 240 gaat ook maar van 30mbit upload naar 40mbit upload...
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

wigo pro niks te zien
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Speedboost is een feit

https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... erbinding/

Privé abbo 400/40
Business Fibernet 500/40

Hopelijk zien we hier snel speedtesten van ub'ers die het eens proberen :D

--
Bij opties beheren vind je het terug:

Kies Internet Speed Boost
Internet Speed Boost
Verhoog je internetsnelheid tot 400 Mbps downstream en 40 Mbps upstream.
€15,00/ maand
Bestel
Let op! De opgegeven snelheid is gegarandeerd tot aan je modem. Het is mogelijk dat niet al je toestellen die snelheid aankunnen. Surf je draadloos? Hou er dan rekening mee dat verschillende factoren je wifi-snelheid kunnen beïnvloeden
--
Even via speedtest op adres gekeken of mogelijkheid bestaat. Niet dat ik het van plan ben https://shop.telenet.be/shop/nl/speed
Minimum snelheid 200 Mbps 20 Mbps
Normaal beschikbare snelheid 360 Mbps 36 Mbps
Geadverteerde snelheid 400 Mbps 40 Mbps
Maximale snelheid 400 Mbps 40 Mbps
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 479
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 56 keer

Modem only, Switch, AC1900 router, switch, PC.
Dat verklaart de latency wel
speedboost.JPG
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Mooi resultaat degelijk 400 laten we zeggen :P

Vooral de upload is niet mis zeker voor back up/sync dingen hopelijk krijgen de gewone klanten 300/30 bvb maar dat zal wel niet gezien ze 15euro vragen :O
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Is er hier iemand waar de grote netwerf al langs is geweest ?
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

proximusboyke schreef:Is er hier iemand waar de grote netwerf al langs is geweest ?
Hier zijn ze nog niet geweest ben ik zeker van, toch geen brief,mail ofz gehad, heb wel eens een technieker hier de bakjes ( versterkers ) op de gevels weten nazien(in zomer), verder zag ik gemeente verderop dat er daar 8 tal wagens stonden met grote netwerf en co erop :p
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Joebar
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 21 jul 2006, 00:46
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 7 keer

Minimum snelheid 250 Mbps 20 Mbps
Normaal beschikbare snelheid 403,11 Mbps 36 Mbps
Geadverteerde snelheid 500 Mbps 40 Mbps
Maximale snelheid 500 Mbps 40 Mbps

hmm, in principe zou 36 Mbps upload welkom zijn maar ga het toch maar op het oude laten denk ik. Vind het nogal een fout precedent dat vanaf nu voor elke snelheidsverhoging zal moeten betaald worden.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Misschien ambetant maar iedereen zou eigenlijk moeten zeggen van nee bedankt bij onze noorderburen(NL) kregen ze dit gratis uiteraard vgl. met ander land is ook weer iets.
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”