zenders die verdwijnen op 1 oktober 2017

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
olifant
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 nov 2007, 20:31
Locatie: brugge

mtv rocks (stopt met uitzenden in België)
sundance (stopt met uitzenden in België) raar want de franstalige versie blijft
blue husttle (telenet stopt met deze aan te bieden)

dus nog niet lang geleden een opslag door onze strot, en nu weer zenders die verdwijnen
blue husttle is voor mij nu geen probleem, maar mtv rocks en vooral sundance zijn er toch 2
waar ik regelmatig naar kijk

lijkt me dat het precies die zenders zijn die geen Belgische reclame geven die eraan geloven
de gewone mtv krijg je tegenwoordig een pak reclame voor de Belgische markt, en die blijft
straks dus ook nog maar bbc world weghalen ?
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 898
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

olifant schreef: lijkt me dat het precies die zenders zijn die geen Belgische reclame geven die eraan geloven
de gewone mtv krijg je tegenwoordig een pak reclame voor de Belgische markt, en die blijft
straks dus ook nog maar bbc world weghalen ?
De BBC toont toch geen reclame?
olifant
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 nov 2007, 20:31
Locatie: brugge

net daarom
bbc1 en bbc2 zie ik niet weggaan, maar bbc world wel
en de nieuwe series die op playmore komen zijn er die meestal ook bbc world lopen

diegene die nu wegvallen zijn er die geen reclame tonen
terwijl er al een aantal buitenlandse zenders zijn die Belgische reclame tonen
OUSooner
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 nov 2015, 19:34
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 3 keer

Het is ook gewoon een beslissing van Viacom om te stoppen met MTV Rocks in de Benelux, daar kan Telenet niks aan doen. Sundance is wel jammer.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Je moest eens weten hoe de zenderdans er bij TVVlaanderen er aan toe gaat. Het is altijd een combinatie van de aanbieders en de distributeurs. Als kijker sta je dus gewoon te kak.
Wat BBC betreft ben ik blij dat ik daar nog een schotel op gericht heb en dat zelfs FTA op kosten van de Britse belastingsbetaler...
Amazor
Pro Member
Pro Member
Berichten: 433
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 63 keer

OUSooner schreef:Het is ook gewoon een beslissing van Viacom om te stoppen met MTV Rocks in de Benelux, daar kan Telenet niks aan doen. Sundance is wel jammer.
Aan het verdwijnen kunnen ze niets doen, maar blijkbaar zijn ze niet van plan om de zender te vervangen.

Een terugkeer van VH1 Classic zou een mooi alternatief zijn. Clips voor een generatie die niet met YouTube opgegroeid is en 's avonds ook wat classic rock. Of het Nederlandse 192TV, dat ook op een oudere doelgroep gericht is.

Themazenders verdwijnen de laatste jaren meer en meer (al dan niet hun eigen beslissing), maar worden nooit meer vervangen.
TV Vlaanderen blijft meer hun best doen op dat gebied, omdat zij het puur van zenders moeten hebben om mensen te lokken naar hogere pakketten.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Mobile Connect Pro (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
digiboy40
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 jan 2017, 19:04
Bedankt: 3 keer

VH1, VH1 classics, MTV24 en MTV Nederland kan je gewoon ontvangen met een schotelantenne via Astra 19°samen met nog 400 gratis te ontvangen kanalen (70% Duitstalige Zenders)

* Sat Tv Sedert 1994
* Tv Vlaanderen/Canal Digitaal abo
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”