Telenet SIM enkel voor Vlamingen ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

In een recent topic op Tweakers las ik dat iemand in Wallonië geen mobiel abonnement zou kunnen krijgen bij Telenet ?

Kan Telenet zomaar abonnementen weigeren aan Belgen ?
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Ik dacht gelezen te hebben dat Telenet enkel nog mobiele abonnementen aanbiedt aan klanten die ook één of meerdere vaste producten afnemen. Een logisch gevolg is dan inderdaad dat Walen en Brusselaars geen mobiele abonnementen meer kunnen krijgen aangezien Telenet niet actief is in die regio's.

Verstuurd vanaf mijn Galaxy S7 met Tapatalk
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

nickz schreef:Ik dacht gelezen te hebben dat Telenet enkel nog mobiele abonnementen aanbiedt aan klanten die ook één of meerdere vaste producten afnemen.
Dat zou me ten zeerste verbazen... trouwens op hun website kan je zonder meer gewoon een mobiel abonnement bestellen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Dat vind ik wel raar dat Telenet dat doet. Want van de Waalse tegenhanger van Telenet(VOO) kan je gerust een mobiel abbonement nemen zonder problemen.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

r2504 schreef:Kan Telenet zomaar abonnementen weigeren aan Belgen ?
Zolang alle Belgen bij https://www.base.be/ terechtkunnen, kan dat inderdaad. Telenet is nog steeds een MVNO, die zich op een bepaalde geografische doelgroep richt: klanten met vast Telenet-product
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

r2504 schreef:Dat zou me ten zeerste verbazen... trouwens op hun website kan je zonder meer gewoon een mobiel abonnement bestellen.
Ik heb het teruggevonden:
"De nieuwe mobiele tariefplannen zullen vanaf nu enkel nog beschikbaar zijn voor Telenet-klanten die ook een vast product hebben (telefonie, internet en/of televisie)."
https://press.telenet.be/telenet-speelt ... ducten-aan

Verstuurd vanaf mijn Galaxy S7 met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”