Veranderen van Telenet modem met enkel telefonieabo

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
My_download
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 09 apr 2004, 11:43
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 26 keer

Net hetzelfde voor gehad bij mijn ouders & schoonouders.
Bij de ene Proximus vaste lijn + Telenet TV (zonder digibox/digicorder) bij de andere Telenet telefoon + digitale TV (mét Digicorder).

In het eerste geval 35€ per maand voor Telefoon & TV aan bagger kwaliteit, bij Telenet 42€ per maand voor HD TV & telefoon.

Vandaag zitten ze allebei op Scarlet Trio en daar zijn zowel de ouders als de kleinkinderen heel blij mee. Zeker nu we middels een bij ons afgedankte iPad de grootouders ook de wondere wereld van WhatsApp en Skype hebben leren kennen.

Als er in jouw verhaal ook ergens TV voorkomt, is de kans groot dat je ook daar voor maar een paar euro's (meer of minder) een overstap kan doen naar Scarlet Trio en dat iedereen daar ook heel blij mee zal zijn.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

My_download schreef:In het eerste geval 35€ per maand voor Telefoon & TV aan bagger kwaliteit.

Vandaag zitten ze allebei op Scarlet Trio en daar zijn zowel de ouders als de kleinkinderen heel blij mee.
Bizar... bagger TV kwaliteit bij Proximus wordt plots een tevreden klant bij Scarlet :eek:
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Dat is inderdaad bizar. Scarlet is een dochtermaatschappij en het low-budget product van Proximus. Bestaande klanten moeten het vaak doen met een verouderde modem die ze niet kunnen omruilen voor een b-box 3 en alle klanten moeten het stellen met een oud model van decoder van Proximus TV met een veel beperkter zenderaanbod. In geval van problemen is de service beduidend slechter. Het enige positieve is dus de prijs.
Gebruikersavatar
TanknaT
Premium Member
Premium Member
Berichten: 461
Lid geworden op: 28 jul 2007, 22:07
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 53 keer

My_download schreef:Net hetzelfde voor gehad bij mijn ouders & schoonouders.
Bij de ene Proximus vaste lijn + Telenet TV (zonder digibox/digicorder)

In het eerste geval 35€ per maand voor Telefoon & TV aan bagger kwaliteit, .
Waarschijnlijk gaat het hier over een analoog TV abonnement bij Telenet, vandaar de "bagger" TV
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing
Gebruikersavatar
James.
Premium Member
Premium Member
Berichten: 563
Lid geworden op: 20 okt 2008, 19:56
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 32 keer

r2504 moet altijd Px en Scarlet bashen! 8)

(Voor de mensen die op reddit zitten:

Code: Selecteer alles

      A T E M
    T     E E
  E     T   T
M E T A     A
E     T   T
T     E E
A T E M
)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

James. schreef:r2504 moet altijd Px en Scarlet bashen! 8)
Ik bash Proximus niet... dat deed My_download.

Ik vraag me alléén af waarom Scarlet super was en Proximus slechts terwijl het identiek hetzelfde product is (net zoals TN en Orange).
Gebruikersavatar
James.
Premium Member
Premium Member
Berichten: 563
Lid geworden op: 20 okt 2008, 19:56
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 32 keer

Ja nee ik weet het, ik was de situatie tussen u en Raf1 erbij aan het sleuren. Ik stook graag zonder zipblokjes. :twisted:

Ontopic, de topic starter had het over baggere TV bij Telenet (analoog, want geen digibox of digicorder) waarop Scarlet digitale TV wel een verbetering is. Het gedeelte Proximus in de eerste combinatie was enkel telefonie.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

r2504 schreef:
James. schreef:r2504 moet altijd Px en Scarlet bashen! 8)


Ik vraag me alléén af waarom Scarlet super was en Proximus slechts terwijl het identiek hetzelfde product is (net zoals TN en Orange).
Ik vind het uiterlijk van de software van de V4 decoder van Scarlet iets logischer dan die van Px.

Voor de rest vind ik de verschillen met Px ook minimaal. sinds kort kun je TV replay en TV replay+ doen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”