Basic internet sneller vanaf 26/06/2017

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
PHENOM
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

r2504 schreef:
Catchthemoment schreef:Je hebt gelijk...ik ga mijn stoute schoenen aantrekken,naar een telenet winkelpunt gaan en gewoon vragen naar een "modem only".
Ik denk dat je best even contact opneemt met TN... zomaar een winkelpunt binnen stappen voor een modem-only werkt niet altijd.
Catchthemoment schreef:Gaat dit niet, dan zal ik, nadat ik van mijn neus gemaakt heb, gewoon mijn huidige modem terug meenemen.
Met "van je neus maken" kom je meestal niet verder... leg gewoon rustig je probleem uit.
Catchthemoment schreef:Weet er iemand hoe de "modem only " er uitziet ? Kwestie dat ze me niet in het zak zitten.
Die heeft slechts één ethernet poort... een HGW heeft er vier.
Als er in die mail/brief staat dat ze de modem zelf gratis mogen omruilen dan kunnen ze daarmee gewoon naar een Telenetshop gaan. Moest het een onderverdeler zijn (dus geen telenet winkel zelf maar wel een officiele onderverdeler) dan kunt ge hun ook even proberen op te bellen en vragen of ze Modem Only's op voorraad hebben.
Catchthemoment
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 22 jan 2012, 20:18
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 6 keer

Ik had ondertussen een mailtje naar Telenet gedaan...daarna ben ik opgebeld door een medewerker van de klantendienst.
Veel heeft het niet gebracht, want deze man kende het verschil tussen een router en een modem niet.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”