Telenet WIGO: datalimiet komt er dan toch

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
PHENOM
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

Forza schreef:Ik zou voor de Wigo met 10 GB opteren en mijn gezin telt 4 gezinsleden.
Maar je hebt recht op 5 simkaarten. Is het mogelijk om die 5 de simkaart toe te kennen aan een familielid die niet op hetzelfde adres woont?
Kan Telenet dit achterhalen?
Kan gewoon. Wat ge met uw abbo doet zijn uw zaken (tenzij het misbruik omvat van illegale zaken etc). Ge hebt de mogelijkheid dus waarom niet? :)
Ze doen er alleszins niet moeilijk over dus moet ge u er geen zorgen om maken.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

De website is aangepast en wat ik zie ik nog: de optie bellen binnen Europa kost nu 10€, was 7,5€ als ik mij niet vergis.

Ook zie ik dat de laagste WIGO versie geen 200GB downloadlimiet meer heeft. Dat is wel interessant, mss moet ik dan downgraden.:wink: Mijn vrouw verbruikt nog geen gig per maand. Ik heb genoeg aan 2GB.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 12 keer

Vaganzza schreef:De website is aangepast en wat ik zie ik nog: de optie bellen binnen Europa kost nu 10€, was 7,5€ als ik mij niet vergis.

Ook zie ik dat de laagste WIGO versie geen 200GB downloadlimiet meer heeft. Dat is wel interessant, mss moet ik dan downgraden.:wink: Mijn vrouw verbruikt nog geen gig per maand. Ik heb genoeg aan 2GB.
Maar bij de nieuwe 10€ optie is internationaal bellen zowel voor de vaste als de mobiele lijnen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

PHENOM schreef:
Forza schreef:Ik zou voor de Wigo met 10 GB opteren en mijn gezin telt 4 gezinsleden.
Maar je hebt recht op 5 simkaarten. Is het mogelijk om die 5 de simkaart toe te kennen aan een familielid die niet op hetzelfde adres woont?
Kan Telenet dit achterhalen?
Kan gewoon. Wat ge met uw abbo doet zijn uw zaken (tenzij het misbruik omvat van illegale zaken etc). Ge hebt de mogelijkheid dus waarom niet? :)
Ze doen er alleszins niet moeilijk over dus moet ge u er geen zorgen om maken.
https://www2.telenet.be/nl/tarieven/wigo/

er staat letterlijk op de website
* De houders van de verschillende simkaarten dienen op hetzelfde adres gedomicilieerd te zijn.
redcap
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 jan 2008, 22:08
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 4 keer

redcap schreef:Berichtje van Telenet via Twitter
Vanaf maandag worden inderdaad de uitnodigingen gestuurd om over te schakelen, maar dit zal nog niet voor iedereen gelijktijdig zijn. In verschillende fases nodigen we dus iedereen uit om over te schakelen.
Vanmorgen gebeld naar helpdesk en link ontvangen om over te schakelen. Ging prima.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

mailrace ik ken er nu al een paar die hun wigo verdelen in de familie, en nog niemand heeft ooit een telefoontje gekregen.
Ik vraag me trouwens af hoe ze dat zouden controleren als je bvb een simkaart aan uw schoonouders geeft.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Geen idee of men een ID vraagt per SIM, of louter per WIGO abonnement ?

In het eerste geval weet men het direct... al zou men zelfs je locatie kunnen bepalen (kijken of je schoonmoeder onder hetzelfde dak slaapt :lol: ).
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

volgens mij gaat het gewoon om een groep van mensen ( ga geen namen noem of ge zijt racist :oops: ) te benadrukken dat het niet om te profiteren is om of door te verkopen en geld van te maken.
Denk maar in het verleden aan onbeperkt bellen bij base
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

r2504 schreef:Geen idee of men een ID vraagt per SIM, of louter per WIGO abonnement ?

In het eerste geval weet men het direct... al zou men zelfs je locatie kunnen bepalen (kijken of je schoonmoeder onder hetzelfde dak slaapt :lol: ).
ik had vier sim-kaarten, we zijn thuis met vijf, ik geniet van een abonnement van mijn werkgever. Maar een vijfde kaart is handig voor de data van een tablet. Dus bij de overschakeling naar de nieuwe wigo heb ik een 5e kaart aangevraagd met een nieuw nummer.
Het enige wat nodig was, is je mail-adres en of je het aangeboden nummer goed vind. Deze kaart word dan later aan een profiel gekoppeld in de "mijn telenet omgeving. dus geen technische beperking om deze niet aan een familielid uit te lenen.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Beste forumleden,
misschien even off topic maar is de kwaliteit van het netwerk van Telenet even te vergelijken met dat van Proximus?
Ik bedoel hiermee na de overzetting naar het Base netwerk.
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 32 keer

Wat mij betreft tot op vandaag absoluut niet.
Zelfs Orange, hoewel zelfde masten (alles erachter maakt nog steeds een wereld van verschil) is tot op vandaag uit mijn ervaring veel beter.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

persoonlijk vind ik hetzelfde of orange.
Op voorwaarde dagge, op het orangenetwerk zit ipv base
En orange is beter of proximus.
Heb ook den indruk in frankrijk dat ze met iedereen een overeenkomst hebben muv orange.
terwijl orange zoveel overeenkomsten niet had.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
bennyvd
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2017, 21:42

redcap schreef:
redcap schreef:Berichtje van Telenet via Twitter
Vanaf maandag worden inderdaad de uitnodigingen gestuurd om over te schakelen, maar dit zal nog niet voor iedereen gelijktijdig zijn. In verschillende fases nodigen we dus iedereen uit om over te schakelen.
Vanmorgen gebeld naar helpdesk en link ontvangen om over te schakelen. Ging prima.
Is het mogelijk om mij deze link te bezorgen? Ik heb reeds maandag een aanvraag gedaan, maar nog steeds geen resultaat.
Afbeelding
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Zou dat ook niet in een TN shop gaan? Ik denk er enorm sterk over om naar de 100€ versie te gaan en vermoed dat om van de extra sim vanaf te geraken ik daar langs ga moeten gaan. Ik zie online alvast geen optie staan om een sim kaart te deactiveren.

PS: er is ook nog een nieuwe WIGO bij gekomen met 40GB mobiele data, wel voor 195€
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
redcap
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 jan 2008, 22:08
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 4 keer

bennyvd schreef:
redcap schreef:
redcap schreef:Berichtje van Telenet via Twitter
Vanaf maandag worden inderdaad de uitnodigingen gestuurd om over te schakelen, maar dit zal nog niet voor iedereen gelijktijdig zijn. In verschillende fases nodigen we dus iedereen uit om over te schakelen.
Vanmorgen gebeld naar helpdesk en link ontvangen om over te schakelen. Ging prima.
Is het mogelijk om mij deze link te bezorgen? Ik heb reeds maandag een aanvraag gedaan, maar nog steeds geen resultaat.
Bellen naar 015/666666 en vragen om over te schakelen.
(de link is persoonlijk, dus niet relevant)
PHENOM
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

bennyvd schreef:
redcap schreef:
redcap schreef:Berichtje van Telenet via Twitter
Vanaf maandag worden inderdaad de uitnodigingen gestuurd om over te schakelen, maar dit zal nog niet voor iedereen gelijktijdig zijn. In verschillende fases nodigen we dus iedereen uit om over te schakelen.
Vanmorgen gebeld naar helpdesk en link ontvangen om over te schakelen. Ging prima.
Is het mogelijk om mij deze link te bezorgen? Ik heb reeds maandag een aanvraag gedaan, maar nog steeds geen resultaat.
Gewoon ffkes binnenbellen en ze regelen da voor u. Iedereen krijgt een persoonlijke link namelijk
mejauw
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2017, 11:16

Blijkbaar is er toch nog altijd geen sprake van het instellen van een "verbruikerslimiet" voor mobiele data voor de vernieuwde WIGO? Je moet als beheerder dus nog altijd manueel "pauzeren" (nadat je hopelijk op tijd een verwittiging krijgt/ziet), maar de enige nieuwigheid is dat dit voortaan ook via de app kan i.p.v. "mijn telenet"?!

https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... meldingen/

Mvg
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik kan mij data instellen op 1 2 3 4 5 of 10gb zondert probleem en dan stopt het.
Dit staat op de app pc :

Datalimiet instellen
Wanneer de ingestelde datalimiet bereikt wordt, kan die gebruiker geen data meer verbruiken.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
redcap
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 jan 2008, 22:08
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 4 keer

proximusboyke schreef:ik kan mij data instellen op 1 2 3 4 5 of 10gb zondert probleem en dan stopt het.
Dit staat op de app pc :

Datalimiet instellen
Wanneer de ingestelde datalimiet bereikt wordt, kan die gebruiker geen data meer verbruiken.
De mobiele app?
Kan je daar eens screenshot van sturen eventueel?
Ik kan het voor zover ik zie ook niet instellen, enkel meldingen instellen bij 2,4,6,8 GB. Ik zie ook de optie om te pauzeren niet.
dave_k
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jun 2016, 15:22
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

proximusboyke schreef:ik kan mij data instellen op 1 2 3 4 5 of 10gb zondert probleem en dan stopt het.
Dit staat op de app pc :

Datalimiet instellen
Wanneer de ingestelde datalimiet bereikt wordt, kan die gebruiker geen data meer verbruiken.

Uit je vorige posts kan ik opmaken dat je een wigo business abo hebt. Zelf heb ik de particuliere versie en ik moet mejauw bijtreden. Het is volgens mij niet mogelijk om datalimieten in te stellen in wigo voor particulieren. Wel kan je meldingen instellen wanneer een bepaald verbruik overschreden wordt, en dit per account/gezinslid.
De nieuwe app geeft wel heel duidelijk een beeld van het verbruik per gezinslid. Kwestie van het in de gaten te houden dus.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

het is de vernieuwde mijn telenet op pc

mijn verbruik blauw kaderke met hoeveel je verbuikt hebt klik je daarop
dan zie je normaal uw telefoonnrs of in mijn geval een naam omdat ik er een naam heb aan gegeven als je daarop klikt
kom je op pagina waar je datalimiet kan instellen oproepblokering details opties en sims (de)blokeren

ja wigo 50 business.
Misschien is dit enkel voor ons
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
klaasp
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 apr 2016, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

proximusboyke schreef:het is de vernieuwde mijn telenet op pc

mijn verbruik blauw kaderke met hoeveel je verbuikt hebt klik je daarop
dan zie je normaal uw telefoonnrs of in mijn geval een naam omdat ik er een naam heb aan gegeven als je daarop klikt
kom je op pagina waar je datalimiet kan instellen oproepblokering details opties en sims (de)blokeren

ja wigo 50 business.
Misschien is dit enkel voor ons
Over misleidende reclame gesproken, benieuwd hoeveel overstappers naar de "nieuwe" WIGO nu alweer in die val gaan trappen. Als het in business kan, waarom dan ook niet voor particulier :-( . Mobiel blijven we dus nog altijd beter bij Orange...
klaasp
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 apr 2016, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

klaasp schreef:
proximusboyke schreef:het is de vernieuwde mijn telenet op pc

mijn verbruik blauw kaderke met hoeveel je verbuikt hebt klik je daarop
dan zie je normaal uw telefoonnrs of in mijn geval een naam omdat ik er een naam heb aan gegeven als je daarop klikt
kom je op pagina waar je datalimiet kan instellen oproepblokering details opties en sims (de)blokeren

ja wigo 50 business.
Misschien is dit enkel voor ons
Over misleidende reclame gesproken, benieuwd hoeveel overstappers naar de "nieuwe" WIGO nu alweer in die val gaan trappen. Als het in business kan, waarom dan ook niet voor particulier :-( . Mobiel blijven we dus nog altijd beter bij Orange...
PHENOM
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

klaasp schreef:
proximusboyke schreef:het is de vernieuwde mijn telenet op pc

mijn verbruik blauw kaderke met hoeveel je verbuikt hebt klik je daarop
dan zie je normaal uw telefoonnrs of in mijn geval een naam omdat ik er een naam heb aan gegeven als je daarop klikt
kom je op pagina waar je datalimiet kan instellen oproepblokering details opties en sims (de)blokeren

ja wigo 50 business.
Misschien is dit enkel voor ons
Over misleidende reclame gesproken, benieuwd hoeveel overstappers naar de "nieuwe" WIGO nu alweer in die val gaan trappen. Als het in business kan, waarom dan ook niet voor particulier :-( . Mobiel blijven we dus nog altijd beter bij Orange...
Ge kunt niet meer over uw bundel gaan. Is de data op? Dan is het op.
Ge kan 1x per 12 maanden een gratis upgrade doen naar een verhoogde wigo en daarna beslissen om evt dat permanent te doen of niet.
Ge kunt ook per 2gb een sms instellen dat ge krijgt zodra iemand over een bepaalde drempel gaat. Zo weet ge meteen dat die persoon eraan zit en dan kunt ge die tot het einde van de aanrekening pauzeren (geen data verbruik meer mogelijk) OF zodra gij of een andere beheerder dat nummer unpaused.
klaasp
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 apr 2016, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Dus als de gemeenschappelijke bundel op is, loopt mobiele data niet meer door aan 0,06€/MB bij iemand die niet "gepauzeerd" is?
PHENOM
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

klaasp schreef:Dus als de gemeenschappelijke bundel op is, loopt mobiele data niet meer door aan 0,06€/MB bij iemand die niet "gepauzeerd" is?
Correct, als de bundel op is dan is de data bundel op en kan je altijd opteren om te upgraden.
Het heeft z'n voordelen en z'n nadelen maar vind het persoonlijk beter dan voorheen.
dave_k
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jun 2016, 15:22
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ge kunt niet meer over uw bundel gaan. Is de data op? Dan is het op.
Ge kan 1x per 12 maanden een gratis upgrade doen naar een verhoogde wigo en daarna beslissen om evt dat permanent te doen of niet.
Ge kunt ook per 2gb een sms instellen dat ge krijgt zodra iemand over een bepaalde drempel gaat. Zo weet ge meteen dat die persoon eraan zit en dan kunt ge die tot het einde van de aanrekening pauzeren (geen data verbruik meer mogelijk) OF zodra gij of een andere beheerder dat nummer unpaused.
Ik weet niet in hoeverre de telenet website al is aangepast aan de nieuwe formule, maar er wordt nog steeds melding gemaakt van 0.06€ per MB buiten de bundel. Dus ik denk dat je de bovengrens wel nog kan overschrijden.
Wat verbeterd is aan de nieuwe wigo, is dat nu iedereen uit dezelfde pot data gebruikt, en dat er dus pas extra kosten worden gemaakt als de hele pot op is; en verder dat je allerlei waarschuwingen kan instellen om te voorkomen dat je buiten je bundel gaat.
Beter was het inderdaad geweest als je per gezinslid zou kunnen instellen hoeveel elk mag verbruiken, dan heb je er helemaal geen omkijken meer naar. Ik vind het een gemiste kans om het enkel in het business abo te implementeren. Nu moet je het in de gaten houden, zeker met tieners in huis.
PHENOM
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

dave_k schreef:
Ge kunt niet meer over uw bundel gaan. Is de data op? Dan is het op.
Ge kan 1x per 12 maanden een gratis upgrade doen naar een verhoogde wigo en daarna beslissen om evt dat permanent te doen of niet.
Ge kunt ook per 2gb een sms instellen dat ge krijgt zodra iemand over een bepaalde drempel gaat. Zo weet ge meteen dat die persoon eraan zit en dan kunt ge die tot het einde van de aanrekening pauzeren (geen data verbruik meer mogelijk) OF zodra gij of een andere beheerder dat nummer unpaused.
Ik weet niet in hoeverre de telenet website al is aangepast aan de nieuwe formule, maar er wordt nog steeds melding gemaakt van 0.06€ per MB buiten de bundel. Dus ik denk dat je de bovengrens wel nog kan overschrijden.
Wat verbeterd is aan de nieuwe wigo, is dat nu iedereen uit dezelfde pot data gebruikt, en dat er dus pas extra kosten worden gemaakt als de hele pot op is; en verder dat je allerlei waarschuwingen kan instellen om te voorkomen dat je buiten je bundel gaat.
Beter was het inderdaad geweest als je per gezinslid zou kunnen instellen hoeveel elk mag verbruiken, dan heb je er helemaal geen omkijken meer naar. Ik vind het een gemiste kans om het enkel in het business abo te implementeren. Nu moet je het in de gaten houden, zeker met tieners in huis.
Heb ffkes moeten zoeken maar hier is linkje naar de info :) Ge kunt niet meer over uw data bundel gaan met de vernieuwde wigo.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... iele-data/

Edit: Direct een linkje naar alles over de nieuwe Wigo:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... -ik-weten/
dave_k
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jun 2016, 15:22
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Thx PHENOM, die had ik nog niet gevonden. Dit vind ik een hele verbetering.
redcap
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 jan 2008, 22:08
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 4 keer

Die pauzeknop heb ik nog niet gezien, niet op de website, ook niet in de app.
Zie je dit misschien enkel nadat een bepaald volume is overschreden? Heb nu 4gb ingesteld voor de 2 zonen.
PHENOM
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

redcap schreef:Die pauzeknop heb ik nog niet gezien, niet op de website, ook niet in de app.
Zie je dit misschien enkel nadat een bepaald volume is overschreden? Heb nu 4gb ingesteld voor de 2 zonen.
Normaal gezien kan je de Pauze knop zien zodra je op 1 van de gebruikers duwt (in de app) en dan kan je dat nummer blokkeren.
Je hebt ook de vernieuwde Wigo toch? Niet de oude Wigo? Want met de oude is dat niet mogelijk namelijk.
Zorg ook dat per nummer er correct een gebruiker aangemaakt is en dat jijzelf als beheerder ingesteld staat.
redcap
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 jan 2008, 22:08
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 4 keer

Ja, alle gebruikers correct ingesteld, nieuwe wigo 100% voltooid. Ik ben beheerder.


EDIT: ik heb mijn echtgenote nu als beheerder gedefiniëerd en hier eens mee ingelogd, en nu zie ik de pauzeknop wel.
Met mijn account kan ik niet meer inloggen via de app: "we ondervinden een technische storing" ...
Bijlagen
IMG_1522.PNG
PHENOM
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

redcap schreef:Ja, alle gebruikers correct ingesteld, nieuwe wigo 100% voltooid. Ik ben beheerder.


EDIT: ik heb mijn echtgenote nu als beheerder gedefiniëerd en hier eens mee ingelogd, en nu zie ik de pauzeknop wel.
Met mijn account kan ik niet meer inloggen via de app: "we ondervinden een technische storing" ...
Hmmm, ik zou eventueel maandag ffkes bellen naar de Technische dienst dan. Misschien een glitch in de account registraties dat is gebeurt.
redcap
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 jan 2008, 22:08
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 4 keer

PHENOM schreef:Hmmm, ik zou eventueel maandag ffkes bellen naar de Technische dienst dan. Misschien een glitch in de account registraties dat is gebeurt.
Ja, ik heb ondertussen via Twitter een case geopend. Ze gaan het maandag verder oppikken.
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 479
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 56 keer

Ik zou je nog niet vastpinnen op maandag ;) geef ze eventjes tijd, zal niet het enige dossier zijn
redcap
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 jan 2008, 22:08
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 4 keer

No stress, ik kan verder met account echtgenote ;-)
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

je kan dat omzeilen door de namen om te wisselen en nadien de gsm nummers opnieuw toe-te-kennen.
redcap
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 jan 2008, 22:08
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 4 keer

mailracer schreef:je kan dat omzeilen door de namen om te wisselen en nadien de gsm nummers opnieuw toe-te-kennen.
Het is ondertussen opgelost.
Account gedelete en terug aangemaakt. Vorige week loste dit het probleem niet op, deze keer wel.
Telenet had nog geen root cause gevonden. Misschien had ik vorige keer niet lang genoeg gewacht tussen het deleten en weer creëren van de account.
Anyway, het werkt nu! :wink:
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Zit nu ook op de vernieuwde 10GB WIGO. Ik ga echter omschakelen naar de WIGO 3GB voor enkele jaren. Heb momenteel maar 2 sims nodig (mezelf en vrouw) en de 3e simkaart die ik in de auto gebruikte, wil ik nu afsluiten. In de plaats van de 3e sim neem ik tempo giga voor 10€ waar ik dan Netflix van ga betalen.

Ik heb vroeger geen WIGO 2GB genomen, grotendeels omwille van de 1GB die ik mezelf maar kon geven (mijn vrouw verbruikt een 600MB per maand, dus nu heb ik 2,4GB over) en omdat er toen een 200GB harde limiet was (nu niet meer).

Conclusie: ik betaal 20€ minder aan Telenet en met de Orange belwaarde financier ik mijn Netlfix. Totaal: 10€ minder per maand + netflix erbij. Leuke verandering voor mij :)
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
redcap
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 jan 2008, 22:08
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 4 keer

redcap schreef:
mailracer schreef:je kan dat omzeilen door de namen om te wisselen en nadien de gsm nummers opnieuw toe-te-kennen.
Het is ondertussen opgelost.
Account gedelete en terug aangemaakt. Vorige week loste dit het probleem niet op, deze keer wel.
Telenet had nog geen root cause gevonden. Misschien had ik vorige keer niet lang genoeg gewacht tussen het deleten en weer creëren van de account.
Anyway, het werkt nu! :wink:
Mijn zoon had nu hetzelfde voor. Kon ook niet inloggen in de Mobile app (wel op Mijn Telenet).
Zowel hij als ik hadden een %-teken in ons password. Na het wijzigen van het password werkte het ook voor hem. Ik heb ondertussen ook eeen passwoord zonder %, dus wellicht heeft het daar mee te maken.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”