Weer een prijsverhoging in aantocht

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3936
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

In het verleden was de verhoging bij Telenet steeds wel meer dan een index.Bovendien durft Telenet bijv. de huur v/d decorder verhogen,en dit combineren met nog andere verhogingen,zodat er veel klanten zijn,die meermaals 'de index' aan hun been hebben .
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7193
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

dus james jij moet nooit geen loonsverhoging hebben ?

want mensen op klantendienst moeten ook betaald worden
techniekers moeten ook betaald worden
infrastructuur zal ook duurder worden dus deze moet ook betaald worden
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

proximusboyke schreef: want mensen op klantendienst moeten ook betaald worden
techniekers moeten ook betaald worden
infrastructuur zal ook duurder worden dus deze moet ook betaald worden
Toch bizar te noemen dat de prijzen alleen maar in dit land zo snel stijgen. Prijzen in het buitenland zijn stukken goedkoper. Door al die prijsstijgingen hier neem ik enkel nog internet af, de rest is mij te duur geworden. Ik heb afgehaakt. Telenet (en Proximus) doen maar met hun prijsverhogingen, er komt een dag dat mensen massaal afhaken. Ze kunnen enkel die prijsverhogingen ongegeneerd doorvoeren doordat er nog altijd geen enkele vorm van concurrentie is. Kom nu niet af met Orange, EDPnet, Dommel, .... die hangen allemaal met handen en voeten gebonden aan de duopolisten. Ja ja, Orange heeft beloofd in 2017 geen verhogingen door te voeren. In 2018 zal dit dubbel en dik gebeuren. Daar het BIPT (de overheid dus) de prijzen heeft vastgeklikt aan de prijzen van Telenet. Communicerende vaten heet dat dan. telenet verhoogt, Orange is verplicht om ook te verhogen (ze kunnen het enkel wat uit stellen naar hun klanten toe). Dat heet dan schijn-concurrentie. De mensen een rad voor hun ogen draaien.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

We zitten hier te zeuren over een paar euro verhoging.
Als ik nu met mijn winkelkar in 'den Aldi' buiten rijd , ben ik meer dan een paar euro extra kwijt ten opzicht van een half jaar geleden.
Dat stijgt daar ook elke week zienderogen.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Sylvester schreef:We zitten hier te zeuren over een paar euro verhoging.

Dat stijgt daar ook elke week zienderogen.
Loon stijgt niet mee (staat al stil sinds 1 jan 2013), dus dient er bespaart te worden om te blijven leven/overleven. Telecom is één van de vele posten waar er op bespaard wordt. Als je al die "paar" Euro optelt op het einde van de maand, dan is dat al een aardig centje ... Bij Proximus stijgen straks de prijzen soms tot boven de 2 Euro per maand 'dus maar een ""paar"" Euro'. Dat maakt op het einde van het jaar wel al minimum 24 euro dat staat afgerond al vlug gelijk aan 1000 Bef.
We weten allemaal dat Proximus en Telenet als twee verliefde tortelduifjes de prijzen jaarlijks verhogen hé. (houden om onverklaarbare reden gelijke tred, dus waar is de zogenaamde concurrentie?). De rest is verplicht te volgen ...Orange, EDPnet, ... of werken met bijna onhoudbare marches en/of verlies.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7193
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

muziekbos dat is zever é dar er nog geen loonsverhoging is geweest sinds 2013.
Indien toch zo dan hebde wel nen heeeeeeeeeeeeel slechte werkgever.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

proximusboyke schreef:muziekbos dat is zever é dar er nog geen loonsverhoging is geweest sinds 2013.
Indien toch zo dan hebde wel nen heeeeeeeeeeeeel slechte werkgever.
Allé gij ... laatste aanpassing van het loon is 1 januari 2013. Werkgever is onrechtstreeks de Vlaamse Overheid. Dan maar kankeren op de Social-Profit/Non-Profit omdat ze op straat komen om hun rimpel dagen te mogen behouden. Ah ja hé ze zijn 1 of 2 of 3 dagen thuis per maand vanaf hun 45 ste. Besef ook heel goed dat die dagen er gekomen zijn in 2003 (of daaromtrent) omdat de overheid toen ook geen geld had voor ons (jullie heb toen wel allemaal een financiële opslag gekregen of kunnen afdingen bij je werkgever of op CAO basis). Dus dagen ipv loonsverhoging.

Ga eens surfen naar http://www.vso.be/xcms/lang__nl-BE/317/loonbarema.aspx daar kan je het zwart op wit zien, mocht je mij niet geloven. En de twee jaarlijkse baremieke verhoging noem ik geen loonsverhoging.

En als je dit een slechte werkgever vindt? Begin dan maar meer belastingen te betalen voor het geval je ziek wordt of de zorgsector van vandaag of morgen eens zou nodig hebben. Want het zijn wel wij, die onderbetaalde krachten, die met hart en ziel 24/7, alles uit de kast halen om je dan de beste zorgen dag, nacht, feestdag en weekend toe te dienen. Om ons gezinsleven aan de kant te zetten en voluit tegen een moordend tempo paraat staan.

Maar dit is volledig off- topic.

Het blijft zo dat de telecom aanbieders Telenet en Proximus de prijzen jaar na jaar kunstmatig opdrijven. Waardoor ik ondertussen afhaak en pas, wegens veel te duur.
xayana
Premium Member
Premium Member
Berichten: 694
Lid geworden op: 21 dec 2009, 17:33
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 77 keer

een werkgever kan ook inventief zijn met loonsverhoging hé :)
muziekbos heeft dus inderdaad een slechte werkgever :p
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7193
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

dus de indes is nog nooit vehoogd sinds 2013 :nono:
dat is niet of toppic, ze moeten werknemers meer betalen, dus nogal logisch dat het wordt meegerekend.

raar dat ik jullie hier zo over hoor kankeren, ik hoor nooit kankeren dat ;

DE koffie hier 12€ kg kost in frankrijk 6.03€
coca cola 1.22€/lkost frankrijk 0.60€
dash 0.48€ per pod frankrijk 0.17€
bonduelle erwten en wortelen blik 5.06€/kg frankrijk 1€/kg
Dat ik 2108€ per jaar zou moeten betalen aan electrabel gas electriciteit in nederland datzelfde electrabel 1354€ en frankrijk 1178€

dus waarom zou de ene niet meer mogen vragen en de andere doen wat ze willen.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3936
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Nu Telenet La Numericable(SFR) heeft overgenomen denk ik dat de prijsverhoging wel wat meer zal zijn dan de index.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7193
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

fluppie dat heeft er niks mee te maken.
Niks belet u naar sfr te gaan en zeggen ik wil kopen voor 450 miljoen euro en dan is er concurrentie zoals je wilt. :-D
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2084
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Je stelt dit nu even net iets te simplistisch voor proximusboyke, zelf al had je die 450 miljoen op je rekening staan.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

proximusboyke schreef:fluppie dat heeft er niks mee te maken.
Niks belet u naar sfr te gaan en zeggen ik wil kopen voor 450 miljoen euro en dan is er concurrentie zoals je wilt. :-D
Hij zou wel daarvoor tenminste wel 10 keer de Euromillions moeten winnen want ik denk niet dat hij zo'n bedrag in zijn bezit heeft. :angel:
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Zoiets kan je niet zo maar doen hier komt veel meer bij kijken. financieel is 1 ding.

Het is zoals het is 2 spelers en een paar die reseller zijn.
En dat zal zo blijven niemand gaat hier vanaf 0 beginnen = te duur
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7193
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

proximus is ook van 0 moeten beginnen met hun glasvezel, dus niemand belet iemand om een bedrijf te beginnen en glasvezel te beginnen leggen in belgie.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Proximusboyke, zo werkt dat niet in België (en ook andere landen). Je kan en mag niet zomaar elke straat terug open gaan gooien.
xayana
Premium Member
Premium Member
Berichten: 694
Lid geworden op: 21 dec 2009, 17:33
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 77 keer

Bwa... Als je goede afspraken maakt kan alles. Ik denk niet dat een stad echt weigerachtig zal staan tov het feit dat zijn inwoners glasvezel zal kunnen krijgen. Bovendien kan je in steden ook nog op de gevel werken hé.

Trouwens, ook de Watergroep heeft een prijsverhoging gecommuniceerd. Procentueel veel groter dan deze in Telecomland. Daar gaat de index :)
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

proximusboyke schreef: raar dat ik jullie hier zo over hoor kankeren, ik hoor nooit kankeren dat ;

DE koffie hier 12€ kg kost in frankrijk 6.03€
.
Userbase is natuurlijk geen koffiebonenforum hé :)
mij lijkt het dus niet raar dat we hier de prijs van koffiebonen niet vergelijken
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2084
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

proximusboyke schreef:proximus is ook van 0 moeten beginnen met hun glasvezel, dus niemand belet iemand om een bedrijf te beginnen en glasvezel te beginnen leggen in belgie.
Euh neen, de hele backbone is al glasvezel. Enkel de laatste honderden meter naar de woning zijn nog koper.
En er is ook een verschil tussen duopolist zijn waarbij je kan teren op huidige inkomsten en van 0 te moeten beginnen met apparatuur, netwerk, personeel, administratie en vooral het opbouwen van een klantenbestand waarmee je uit de kosten komt. Dat is op zich al niet gemakkelijk, laat staan dat je tegen de duopolisten moet opboksen.

Het is echt niet zo simpel als jij blijkbaar denkt.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

inderdaad, ons land biedt geen "level playing field" voor serieuze investeerders...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

1207 schreef:
proximusboyke schreef: raar dat ik jullie hier zo over hoor kankeren, ik hoor nooit kankeren dat ;

DE koffie hier 12€ kg kost in frankrijk 6.03€
.
Userbase is natuurlijk geen koffiebonenforum hé :)
mij lijkt het dus niet raar dat we hier de prijs van koffiebonen niet vergelijken
Bovendien zijn er verschillende soorten koffie, de ene soort is duurder dan de andere.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3936
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

proximusboyke schreef:fluppie dat heeft er niks mee te maken.
Niks belet u naar sfr te gaan en zeggen ik wil kopen voor 450 miljoen euro en dan is er concurrentie zoals je wilt. :-D
Ik denk niet dat dit op zo een manier gaat,volgens mij heeft Telenet zich terug zwaar in de schulden gestoken(die waren trouwens al niet min),en zal men dus leningen moeten afbetalen,natuurlijk is het zo dat de intrest laag staat,en was het mss. wel de moment voor Telenet om de deal te doen,maar iedere maand zal men de lening(moeten!!!) afbetalen.Er gaan dus terug nieuwe inkomsten moeten gezocht worden.
Ik ben er trouwens heel zeker van dat men als particulier nooit zo een lening van de bank zal krijgen,vraag hier maar eens aan mensen die een veel kleiner bedrag lenen(voor een woning bijv.) wat voor een rompslomp erbij komt kijken.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

fluppie schreef:
proximusboyke schreef:fluppie dat heeft er niks mee te maken.
Niks belet u naar sfr te gaan en zeggen ik wil kopen voor 450 miljoen euro en dan is er concurrentie zoals je wilt. :-D
Ik ben er trouwens heel zeker van dat men als particulier nooit zo een lening van de bank zal krijgen,vraag hier maar eens aan mensen die een veel kleiner bedrag lenen(voor een woning bijv.) wat voor een rompslomp erbij komt kijken.
Het is al een hele rompslomp als men een persoonlijke lening of een kredietopening aanvraagt ten bedrage van € 2500.
schizm
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 jun 2013, 09:22
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

Heb een mail aangekregen waarin werd gemeld dat ik vanaf 19 februari € 0.90 meer moet betalen per maand voor mijn telenet (internet + tv).

De prijsverhoging is dus een feit , wordt een (slechte) jaarlijkse traditie op deze manier.

details :
(Basic) Internet +30 cent
Abonnement kabel-tv +20 cent
Auteursrechten +40 cent
Yarisken
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 09 dec 2008, 16:28
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

Ik moet 1,21 meer betalen voor business 200.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

En hier de volledige prijzenopslag in persbericht: https://press.telenet.be/telenet-inform ... aanpassing

Dinsdag 10 januari 2017 — Telenet past op 19 februari 2017 de tarieven van een aantal diensten aan. Zo gaan onder andere de prijzen voor Whop en Whoppa 1,99% omhoog. Andere producten blijven ongewijzigd, zoals WIGO en de entertainmentpakketten Play, Play More en Play Sports. Telenet blijft investeren in zijn netwerk, producten en diensten om zijn klanten de beste digitale ervaring te blijven bieden, nu en in de toekomst. Het bedrijf brengt al zijn klanten persoonlijk op de hoogte van de aanpassing.

De vraag naar snellere verbindingen, meer keuzemogelijkheden, meer mobiel internet en meer capaciteit blijft toenemen. In een huishouden wordt steeds vaker met meerdere toestellen tegelijkertijd gesurft, binnen- en buitenshuis. Er wordt verwacht dat er tegen 2020 acht keer meer mobiele data verbruikt zal worden. Om tegemoet te komen aan de verwachtingen van consumenten en bedrijven en om de beste kwaliteit te blijven garanderen, is het noodzakelijk om voortdurend te investeren in het netwerk, producten en dienstverlening. Zo verhoogde Telenet het afgelopen jaar onder andere de internetsnelheden en verbeterde het zijn televisieproduct. De Grote Netwerf maakte al bijna 900.000 huizen klaar voor toekomstige snelheden tot 1Gbps. En met De Helemaal mee Tournee kregen al meer dan 250.000 klanten een gratis check van hun binnenhuisinstallatie en werd ervoor gezorgd dat ze het meeste uit hun producten en diensten halen. Telenet neemt het grootste deel van de investeringen voor eigen rekening. Om te blijven innoveren en de digitale economie te ondersteunen, herziet Telenet de prijzen van een aantal diensten, waarbij de inflatie als leidraad werd genomen. Waar mogelijk kijkt het bedrijf ook steeds naar besparingen of voordelen, zoals met het recent gelanceerde WIGO.




Zoals verwacht blijft prijs WIGO hetzelfde, de andere bundels naar omhoog.


EDIT: een snelle berekening leert dat Whop van 67,48 naar 68,82€ gaat en Whoppa van 77,93 naar 79,48€ gaat.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 971
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

Die marketing bullshit is echt om van te kotsen :). Vreselijk dat mensen hier zo intrappen. Maar goed, aan de andere kant hebben we weinig keuze en moeten we het gewoon slikken.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Aangezien veranderen van provider vaak geen optie is, gewoon met z'n allen downgraden ... bv. van Whoppa naar Whop.

Per klant die dit doet zijn hun extra inkomsten geneutraliseerd voor minstens vijf andere klanten.
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

Benieuwd als Orange tv & internet ook stijgt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2969
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

linkje naar de nieuwe prijzen: https://www2.telenet.be/nl/nieuweprijzen/
Zo gaat vb digitale tv met huur digicorder 0,75 € omhoog, bijna niemand ontsnapt aan de prijsverhogingen :evil:
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7193
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

hier 0.13€
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
dweezil
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 maa 2007, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 9 keer

Code: Selecteer alles

Voor u komt dit neer op een totale verhoging van uw maandelijkse aanrekening met € 0,51.

Hieronder ziet u de details voor uw abonnement(en):

 	Huidige prijs	Prijs vanaf 19/02/2017
Abonnement kabel-tv	€ 6,12	€ 6,23
Auteursrechten	€ 4,05	€ 4,45
Dit is voor alleen tv, sociaal tarief. (aangekochte digibox)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

@daydreamke: Orange zou niet stijgen in 2017.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Heeft er iemand een idee hoeveel de prijzen de voorbije 2, 3, 4, 5 ... jaar telkens zijn gestegen bij Telenet .... zo telkens per jaar

2010 zoveel
2011 ....
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

1,55€ ... ik heb echt het gevoel als die kikker in koud water dat zachtjes opgewarmd wordt.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 15 keer

Code: Selecteer alles

Voor u komt dit neer op een totale verhoging van uw maandelijkse aanrekening met € 5,14.
:eek:
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Code: Selecteer alles

Voor u komt er in totaal € 0.30 per maand bij op uw aanrekening.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Was te verwachten ... Binnenkort eens daadwerkelijk overstappen naar edpnet of orange voorlopig laat ik alles zo zoals zovelen voor de rompslomp aan papieren,afspraak voor installatie en co.
;)

Bipt faalt opnieuw, we zijn al veruit de duurste en het beterd niet.

Waar blijven die spelers zoals orange op de kabel nu die openstaat????
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

buthead schrijft: Waar blijven die spelers zoals orange op de kabel nu die openstaat????

slimme spelers beseffen donders goed dat in dit duopolie land weinig te halen valt :-(
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Moest iedereen zo denken gaan we nergens geraken ;)

Maar inderdaad dit is hier nu eenmaal zo en ja zal niet snel veranderen dus moeten wij maar eens veranderen :P :banana:
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”