Telenet WIGO

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2277
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Wat in de vorige post aangehaald word is zeer mooi, hiermee kan je zelf alles beheren van je gsm en heb uitgerekend uiteindelijk is alles samen goedkoper.

Ben momenteel aan het horen voor het business plan of dit zou lukken en nog mogen
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

De vraag is alleen:
- stopt de data als het gereserveerde deel voor die sim op is
- of gaat ie de pool gewoon verdelen onder iedereen die vraagt
- of gaat de sim direct buiten bundel beginnen
- en hoe zit dat als de pool op is
- en gaat dat allemaal op tijd gewaarschuwd worden of is dat zoals mobistar waar je de sms te laat krijgt en de app op geen zak trekt, zodat je uuuuren aan data buiten bundel kan verbruiken zonder het te weten
Netserv
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 04 feb 2016, 12:10
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Vandaag het volgende op de site van WIGO Business opgemerkt. Ze hadden blijkbaar door dat er iets niet klopte met de vorige uitzondering op onbeperkt surfen.
Nieuw onbeperkt Telenet.JPG
Ongelimiteerd volume bij WIGO 10GB en 15GB, met een stevig prijsje weliswaar.
wolverine1973
Member
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 jul 2012, 10:39
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

welke volume zal dat dan zijn :bang:
Afbeelding
Netserv
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 04 feb 2016, 12:10
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Hoe bedoel je? Dit zal volgens mij wel degelijk onbeperkt zijn en niet FUP zoals bij de particuliere WIGO.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Ik denk dat hij bedoelt, wat de limiet gaat zijn op het laagste abo.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3629
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Zal - denk ik - minimaal 3TB zijn, zoals bij de goedkoopste Fluo?
ooh. shiny.
Netserv
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 04 feb 2016, 12:10
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Denk ik ook, want een tijd geleden stond er in de plaats van wat er nu staat "vast volumelimiet van 3TB".
jerommeken
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 maa 2011, 19:12
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ik heb er de huidige Telenet-en Basefactuur bijgenomen : voor ons is het alleszins interessant. Een effectieve besparing van minder dan 20€ is niet echt veel maar we krijgen veel extra waarbij vooral het onbeperkt bellen en de verhoging van de internet-snelheid (nu Whop) interessant is.

Ik heb de vraag aan Telenet gesteld ivm huidige King Supersize met Smartphone die mijn 2 dochters hebben : kan dit ook onder Wigo geplaatst worden ? Of moet de GSM eerst volledig betaald zijn ? Tot nog toe geen antwoord. Weet iemand hierover meer ?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

hier niet 77.93 en 3x 7.88 voor 12gb data = 101.57€ dan zouden we 3848 min per maand moeten bellen voor we profijt doen
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3629
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

proximusboyke schreef:3x 7.88 voor 12gb data
:?:
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

3x15€ iom = 45€ -47.5% terug via thoorn.nl

dus voor 7.88€ heb je onbeperkt sms en 4gb data
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Dit soort abonnementen lijkt mij vooral interessant voor wie gewoon is van altijd alle opties te nemen.
Dan krijg je wat korting omdat je zoveel koopt.
Maar als je geen grootverbruiker bent, lijkt mij dat allemaal overdreven, zowel qua opties als qua prijs.
Maar hun aanbod is steeds meer erop gericht je altijd maar grotere packs aan te smeren, en u ook op die manier aan hen te binden.
Want je krijgt die korting maar als je heel de hutsekluts neemt.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

volgens telenet kan je na de data gewoon verder surfen.
Het is dan wel 61.44€ per gb maarja :-D
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Je zou op zijn minst een optie moeten hebben om een harde limiet in te stellen, zeker als gezinnen je doelpubliek zijn...
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

of om data bij te kopen, dat vind ik op mijn minst een groot tekort !!!!
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2056
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 1 keer

Gisteren de klantendienst gecontacteerd met de vraag om over te schakelen van 'Whoppa' naar 'een WIGO 5 Giga. Lukte nog steeds niet.
Klantendienst hun software liet het nog niet toe abo's af te sluiten die ingaan maandag !!!!
Medewerkers zijn duidelijk ook nog altijd niet geïnformeerd over de inhoud van de verschillende formules ... Dit is en blijft bij TN toch een zwakke schakel.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

Tja, het helpt natuurlijk niet dat je als bedrijf een lancering top geheim wilt houden tot de persconferentie, maar tegelijk de nieuwe diensten meteen wil aanbieden. Hoe kan je dan je personeel op tijd gebriefd krijgen?
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2056
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dacht idd al dat daar het schoentje wrong maar in sommige bedrijven zijn er in arbeidscontracten clausules die ja als werknemer ondertekent en als je verantwoordelijk bent voor lekken, kun je opstappen ...

Zelf heb ik in de medische sector ook ooit meegewerkt aan studies voor medicatie en ook daar was de regel: mondjes dicht of ...
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

Dit is bij alle operatoren een probleem.
Ik ben nu sinds 1987 actief in de telecomsector en laat ons zeggen bij veranderingen promos enz is in 99% van de gevallen de klant beter op de hoogte dan de klantendienst.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

Turnover in een first line helpdesk (en ik tel daar de commerciele dienst bij) is al een ramp naar het schijnt. Dat wil je wss niet nog ns bemoeilijken door ze allemaal op voorhand al te briefen over een geheim product.
Komt daarbij dat je first line wss ook niet wil opzadelen met informatie die nog niet geldig is; voor je het weet zijn ze verward ("jama we hebben daar toch net over geleerd?").

Ik denk dat de grootste boosdoener het feit is dat de nieuwe pakketten meteen ingaan. Veiliger zou zijn dat je na de PR aankondiging een week of twee wacht en intussen je personeel traint. Maja, die PR aankondiging is natuurlijk free publicity, en dat soort startschot wil je niet laten uitdoven.
Tzou nochtans geen slecht idee zijn, want ook de website informatie is meestal zeer contradictorisch, of zelfs ronduit foutief. En dáár heb je als bedrijf dan weer geen excuus voor, want dat kan je op voorhand perfect klaarzetten om op het juiste moment live te gaan.
jerommeken
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 maa 2011, 19:12
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

jerommeken schreef:Ik heb er de huidige Telenet-en Basefactuur bijgenomen : voor ons is het alleszins interessant. Een effectieve besparing van minder dan 20€ is niet echt veel maar we krijgen veel extra waarbij vooral het onbeperkt bellen en de verhoging van de internet-snelheid (nu Whop) interessant is.

Ik heb de vraag aan Telenet gesteld ivm huidige King Supersize met Smartphone die mijn 2 dochters hebben : kan dit ook onder Wigo geplaatst worden ? Of moet de GSM eerst volledig betaald zijn ? Tot nog toe geen antwoord. Weet iemand hierover meer ?
Duidelijk en logisch antwoord gekregen van Telenet :
"Als je momenteel nog toestellen hebt waar een restwaarde bij actief is dan zal de restwaarde wel 1 malig bij de volgende aanrekening bijgerekend worden, dit is altijd bij het aanpassen van je huidig abonnement."

Blijkbaar geeft Telenet alleen korting op bijvoorbeeld de motorola Moto G als je die in combinatie neemt met een King of Kong abo. Niet met een Wigo.
Dus, vooraleer over te schakelen op Wigo nog snel 2 Moto G's kopen voor de dochters en dan 's anderendaags omschakelen naar Wigo. Je krijgt bij aankoop 58,95€ korting op het toestel en bij de omschakeling betaal je gewoon de restwaarde.
Geef toe Telenet, dat zou toch wat minder omslachtig kunnen door die korting ook bij een Wigo aan te bieden.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

kennis heeft heel iets anders gekregen. De gsms betaal je af en staat appart op de faktuur, dus los van het abo.
Ook bij het aangaan werd duidelijk gezegd je moet 24 maand blijven maar je kan kiezen welk abo muv volgens verbruik.
En als ke kijkt naar de faktuur is het net een afbetalings op krediet dus moeten ze hun voorwaarden nakomen en geen restwaarde aanrekenen.

dit kregen ze via fb

Dan kan je dit perfect aanpassen hoor zonder dat je restwaarde moet betalen
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

jerommeken schreef:en bij de omschakeling betaal je gewoon de restwaarde.
Hoeveel is die restwaarde dan precies? Dat zou anders nog een onaangename verrassing kunnen worden.
Anno 2016 is het ook niet echt slim om tieners op te zadelen met een smartphone met slechts 1 gigabyte werkgeheugen. Binnen de 6 maanden zullen ze gegarandeerd klagen dat hun smartphone pokketraag is. Dan koop je beter de Wileyfox Swift met 2 gigabyte werkgeheugen. Zelfde processor, zelfde prijs, dubbel zoveel werkgeheugen.

Het lijkt misschien allemaal interessant bij Telenet, maar als je even verder kijkt dan je neus lang is, is het dat niet. Geen enkel gezin verstuurt 30 000 sms'en en belt 30 000 minuten.

De 5 gigabyte mobiele data zal wel snel een probleem worden, wellicht op het moment dat de eerste aanrekening in de bus valt en je 155 euro moet betalen in plaats van 120 euro.
Je kan die data alleen maar verdelen via Mijn Telenet in blokken van minimum 1 GB, waardoor je dus in de praktijk elk slechts over 1 GB beschikt en 1 GB op overschot hebt waardoor je één gezinslid 2 GB kan geven.
Als één van de simkaarten over de z'n 1 GB limiet gaat, begint Telenet voor het extra verbruik op die simkaart automatisch te factureren aan 0,06 eurocent per megabyte (60 euro/gigabyte!). In dat geval kan een halfuurtje Youtube'en buiten het bereik van de Telenet Wifi-modem al enkele tientallen euro's extra kosten.
In de praktijk moet je dus voor elk gezinslid nauwgezet controleren of ze niet boven hun limiet gaan.

Na enkele facturen zal je wel inzien dat elk gezinslid dat oud genoeg is om alleen met de fiets naar school te rijden ook oud genoeg is om zelf z'n smartphonebudget te beheren in de vorm van een prepaidformule bij Mobile Vikings, Base, Jim Mobile of Orange.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

Dat vraag ik me ook af, hoelang zal het duren vooraleer de eerste klachten komen. Data op en je kan niks bijkopen, aleen 61.44€ per gb betalen.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 28 keer

De goedkopere wigo's moeten, maar overstappen naar een duurder abonnement en voor wigo 10 zal er wel een optie komen om extra volume te nemen. Bij King en Kong kan je al extra volume kopen waarom dan niet bij wigo.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

dit gekregen op fb

Hey, K. Bedoel je bij WIGO? Je kan geen extra data kopen. Dan kan je inderdaad verder surfen buiten je abonnement. Alle info over de tarieven vind je hier: http://bit.ly/1wkbTyN.
Vincent
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
IYZY
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:37
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

Je kan vanaf vandaag blijkbaar WIGO worden (mail Telenet).
Blond doesn't mean stupid :roll:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

yep, ik werd gebeld en ze ziden me dat ik geen btw nodig had voor bus wigo.
Daar het toch niet met jaarcontracten is, ben ik erop ingegaan. (volgens mijn bronnen kan het niet zonder btwnr)
Eens kijken als het niet lukt hoe ze ze zich gaan uit lullen
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
jerommeken
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 maa 2011, 19:12
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

raf1 schreef:
jerommeken schreef:en bij de omschakeling betaal je gewoon de restwaarde.
Hoeveel is die restwaarde dan precies? Dat zou anders nog een onaangename verrassing kunnen worden.
Anno 2016 is het ook niet echt slim om tieners op te zadelen met een smartphone met slechts 1 gigabyte werkgeheugen. Binnen de 6 maanden zullen ze gegarandeerd klagen dat hun smartphone pokketraag is. Dan koop je beter de Wileyfox Swift met 2 gigabyte werkgeheugen. Zelfde processor, zelfde prijs, dubbel zoveel werkgeheugen.

Het lijkt misschien allemaal interessant bij Telenet, maar als je even verder kijkt dan je neus lang is, is het dat niet. Geen enkel gezin verstuurt 30 000 sms'en en belt 30 000 minuten.

De 5 gigabyte mobiele data zal wel snel een probleem worden, wellicht op het moment dat de eerste aanrekening in de bus valt en je 155 euro moet betalen in plaats van 120 euro.
Je kan die data alleen maar verdelen via Mijn Telenet in blokken van minimum 1 GB, waardoor je dus in de praktijk elk slechts over 1 GB beschikt en 1 GB op overschot hebt waardoor je één gezinslid 2 GB kan geven.
Als één van de simkaarten over de z'n 1 GB limiet gaat, begint Telenet voor het extra verbruik op die simkaart automatisch te factureren aan 0,06 eurocent per megabyte (60 euro/gigabyte!). In dat geval kan een halfuurtje Youtube'en buiten het bereik van de Telenet Wifi-modem al enkele tientallen euro's extra kosten.
In de praktijk moet je dus voor elk gezinslid nauwgezet controleren of ze niet boven hun limiet gaan.

Na enkele facturen zal je wel inzien dat elk gezinslid dat oud genoeg is om alleen met de fiets naar school te rijden ook oud genoeg is om zelf z'n smartphonebudget te beheren in de vorm van een prepaidformule bij Mobile Vikings, Base, Jim Mobile of Orange.
De dochtertjes zijn al mondige twen's, ze kunnen zelf hun verbruik monitoren via Mytelenet. Als ze boven de limiet gaan moeten ze zelf de meerkost betalen.

Ik push hen niet richting één of ander toestel, dat heb ik al lang afgeleerd. Als zij via vrienden overtuigd zijn dat de Moto G HET toestel is voor hen, so be it.

De restwaarde van het toestel kan je terugvinden in Mytelenet :
"Op 20/06/2016 bedraagt de restwaarde van je mobiel toestel €83,73. Goed om te weten: als je je contract eerder zou stopzetten, betaal je deze restwaarde voor je toestel."

Op mijn factuur staat geen specifieke afbetaling voor het toestel. Enige aanrekening is het abo King en de optie Supersize.
Misschien is de formule intussen veranderd. Geen idee.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2277
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Raar ik kan geen wigo buissiness worden volgens tn... [ANGRY FACE]

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

proximusboyke schreef:yep, ik werd gebeld en ze ziden me dat ik geen btw nodig had voor bus wigo.
Daar het toch niet met jaarcontracten is, ben ik erop ingegaan. (volgens mijn bronnen kan het niet zonder btwnr)
Eens kijken als het niet lukt hoe ze ze zich gaan uit lullen
Ik ben vandaag van een fibernet xl shake naar een fluo met tv gegaan..ook zonder btw nummer, gewoon online besteld en nergens een btw nummer moeten opgeven (heb ik niet eens), een 2tal uurtjes later was het al inorde. Nadien nog effe telenet aan de lijn gehad om mijn play abbo te laten stopzetten en daar ook niemand dat iets zei van het feit dat ik nu op fluo zit als particulier.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

@Buster
Vaste diensten ( TV, telefoon, internet ) kon altijd al dacht ik. Het probleem zit hem in de mobiele diensten waar dit blijkbaar niet gaat. Heb ik ergens gelezen op het forum.

Wigo is echter een combinatie van vast en mobiel.
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 557
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

Weet iemand al of men nu WIGO klanten voor het mobiel gedeelte activeert op het Orange of BASE netwerk?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

inderdaad je kan businessdiensten hebben. internet tv en vaste telefonie.
Het ogenblik dat je mobiele diensten wil nemen heb je btw nr nodig.
Dus wigo gaat niet, ik heb nu wigo 15 volgens mijn telenet, alleen zijn de gsms niet gekoopeld.
Dus morgen verwacht ik telefoon dat het niet lukt.
Klanten zetten ze over naar orange, Zelfs baseklanten die wigo willen gaan naar orange.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2277
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Is er geen risiko dat ze uitkomen dat je geen btw nr geeft enz...? Morgen ook is via browser bekijken

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

mmm raar maar waar maar ik heb mijn business wigo gekregen.
Data verdeeld zoals ik wou.
Eerlijk gezegd begrijp ik er niet veel van maar bon, tis gelukt.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2277
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Ga ze allesinds nog eens bellen en het nogmaals vragen als anderen het krijgen... ...
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

voor 19.11€ onbeperkt bellen smsen en 4gb data is toch moeilijk te vinden. (in ons geval)
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2277
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Kan ik goed geloven!
We don't give up, na men reisje is verder horen bij die tn
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”