11-17-2015 03:57:33 Local7.Debug 192.168.1.1 DHCP: Client receive ACK from 192.168.10.1, IP=192.168.10.184, Lease time=3600.
11-17-2015 03:57:33 Local7.Debug 192.168.1.1 DHCP: Client receive ACK from 192.168.10.1, IP=192.168.10.184, Lease time=3600.
11-17-2015 03:57:33 Local7.Debug 192.168.1.1 DHCP: Client send REQUEST, Request IP 192.168.10.184 from 192.168.10.1.
11-17-2015 03:57:33 Local7.Debug 192.168.1.1 DHCP: Client receive OFFER from 192.168.10.1.
11-17-2015 03:57:33 Local7.Debug 192.168.1.1 DHCP: Client send DISCOVER.
11-17-2015 03:57:33 Local7.Debug 192.168.1.1 DHCP: Client performing a DHCP renew.
11-17-2015 03:57:31 Local7.Debug 192.168.1.1 DHCP: Client release IP 192.168.10.184 to server 192.168.10.1.
Als alles loopt zoals het moet zie ik dit in log:
11-18-2015 23:08:37 Local7.Debug 192.168.1.1 DHCP: Client receive ACK from 192.168.10.1, IP=192.168.10.184, Lease time=3600.
Uiteraard heb ik mijn HGW al eens herstart

Ik heb dit probleem ook al bij Telenet gemeld maar tot op heden zijn ze dit nog steeds aan het "onderzoeken". Het is enorm irritant als je op dat moment online zit te gamen of een servertje hebt dat alle connecties dropt maar voor de gewone gebruiker die alleen Facebookt en wat rondsurft of filmpjes kijkt gaat dit een onzichtbaar probleem zijn en daardoor zie ik ook nergens meldingen verschijnen van andere klanten met dit probleem.
Heeft er iemand een idee wat er aan de hand is of wat ik aan de support van Telenet nog kan melden? Ik heb 't idee dat het probleem zich stelt sinds dat er hier een algemene panne van een uur of 2 geweest is een 2-tal weken geleden, dat kan uiteraard puur toeval zijn. Of moet ik het toch gaan zoeken in mijn router die een hard- of software probleem heeft dan wel een verkeerde instelling (hoewel ik alles hetzelfde staan heb sinds dag 1)?
Alvast bedankt voor het meedenken!