Gratis analoge tv bij elk internet abonnement?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
froggy1
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 jan 2010, 17:38
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

wied schreef:onbekend met het feit dat elke upscaling chip een HD beeld te zien geeft!?
upscaling is niet hetzelfde als het origineel. Men kan uit het niets geen extra informatie/details toveren met upscaling. Het ziet er beter uit dan non-upscaled maar als je die naast de echte HD versie plaats ga je zien dat de laatste better uitziet
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

daar heb je natuurlijk voor 100% gelijk, maar iedereen moet ''zelf'' kunnen beslissen of een beeld goed genoeg is om te bekijken!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

wied schreef: maar iedereen moet ''zelf'' kunnen beslissen of een beeld goed genoeg is om te bekijken!
Dat kan jij toch... jij doet toch wat je wil, maar dat neemt niet weg dat het naar hedendaagse normen een povere kwaliteit is.
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 42 keer

Ik kijk met beamer op de muur. Diagonaal 160cm. Om gewoon tv te kijken stoort de kwaliteit mij totaal niet. Om films te kijken wil ik ook wel wat beter.
Maar zoals reeds gezegd, iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken, en vooral kijken naar je budget dat je hebt en wat je er wilt aan uit geven. Iemand met mijn budget moet niet steeds het beste willen. En ik vermoed dat er hier nog zo'n mensen zijn. Voor de mensen die het zich wel kunnen permitteren: geniet ervan! Ik heb daar geen enkel probleem mee.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”