telenet contractvoorwaarden

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb al meer dan 2 Jaar telefonie van telenet.

Klopt het als ik nu een extra dienst erbij neem: een 2de telefoonlijn,dat ik dan met en contract onbepaalde duur zit voor die 2de telefoonlijn?

dus ik kan deze steeds kosteloos opzeggen?

Groetjes,
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18398
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3732 keer
Recent bedankt: 21 keer
Provider

De nieuwe regeling gaat in vanaf 1 october.
Je zal dus normaal gezien die 2de lijn kosteloos kunnen opzeggen vanaf 1 september (met ingang 1 october) ?

Sedert kort is ook de activatiekost vervallen, als je al tenminste één digitaal product hebt van Telenet. Je betaalt dus géén 50 EUR éénmalige kost voor die 2de lijn.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

dommelgebruiker schreef:Ik heb al meer dan 2 Jaar telefonie van telenet.

Klopt het als ik nu een extra dienst erbij neem: een 2de telefoonlijn,dat ik dan met en contract onbepaalde duur zit voor die 2de telefoonlijn?

dus ik kan deze steeds kosteloos opzeggen?

Groetjes,

volgens de telenetsite :

Er zijn nieuwe algemene voorwaarden. Deze voorwaarden vervangen de voorwaarden van 1 oktober 2010.

Vanaf wanneer zijn de nieuwe voorwaarden geldig?

Ben je een nieuwe klant of neem je een extra Telenet-dienst? Zodra je klant wordt of een extra dienst neemt.
Ben je een bestaande klant zonder minimumduur voor je contract? Vanaf 30 juli.

http://klantenservice.telenet.be/conten ... an-telenet

er staat ben je een nieuwe klant of neem je een nieuwe dienst dan zijn de nieuwe voorwaarden van toepassing...
een 2de lijn ,is toch een nieuwe dienst of ben ik nu zo mis?

Groetjes,
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Naar aanleiding van de nieuwe telecomwet, die onder meer voorschrijft dat er slechts een opzegvergoeding dient betaald te worden wanneer zij binnen de eerste zes maanden hun contract verbreken
bron : nieuwstopic op userbase homepage.

Ik ga ervan uit dat je het product minimum 6 maanden moet hebben om kosteloos op te zeggen
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

de telecomwet treedt maar in voege op 1 oktober ek en vermeld idd dat er van verbrekingsvergoeding geen sprake meer kan zijn na zes maanden abo. telenet (en belgacom) gaan echter een stap verder en schaffen de verbrekingsvergoeding compleet af. bij telenet gaat de regeling in op 1 oktober
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18398
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3732 keer
Recent bedankt: 21 keer
Provider

dommelgebruiker schreef: er staat ben je een nieuwe klant of neem je een nieuwe dienst dan zijn de nieuwe voorwaarden van toepassing...
een 2de lijn ,is toch een nieuwe dienst of ben ik nu zo mis?
Nee, je bent niet mis ... maar wat wil je hiermee zeggen ?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”