Ik heb al meer dan 2 Jaar telefonie van telenet.
Klopt het als ik nu een extra dienst erbij neem: een 2de telefoonlijn,dat ik dan met en contract onbepaalde duur zit voor die 2de telefoonlijn?
dus ik kan deze steeds kosteloos opzeggen?
Groetjes,
telenet contractvoorwaarden
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
-
- Moderator
- Berichten: 18398
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3732 keer
- Recent bedankt: 21 keer
De nieuwe regeling gaat in vanaf 1 october.
Je zal dus normaal gezien die 2de lijn kosteloos kunnen opzeggen vanaf 1 september (met ingang 1 october) ?
Sedert kort is ook de activatiekost vervallen, als je al tenminste één digitaal product hebt van Telenet. Je betaalt dus géén 50 EUR éénmalige kost voor die 2de lijn.
Je zal dus normaal gezien die 2de lijn kosteloos kunnen opzeggen vanaf 1 september (met ingang 1 october) ?
Sedert kort is ook de activatiekost vervallen, als je al tenminste één digitaal product hebt van Telenet. Je betaalt dus géén 50 EUR éénmalige kost voor die 2de lijn.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
dommelgebruiker schreef:Ik heb al meer dan 2 Jaar telefonie van telenet.
Klopt het als ik nu een extra dienst erbij neem: een 2de telefoonlijn,dat ik dan met en contract onbepaalde duur zit voor die 2de telefoonlijn?
dus ik kan deze steeds kosteloos opzeggen?
Groetjes,
volgens de telenetsite :
Er zijn nieuwe algemene voorwaarden. Deze voorwaarden vervangen de voorwaarden van 1 oktober 2010.
Vanaf wanneer zijn de nieuwe voorwaarden geldig?
Ben je een nieuwe klant of neem je een extra Telenet-dienst? Zodra je klant wordt of een extra dienst neemt.
Ben je een bestaande klant zonder minimumduur voor je contract? Vanaf 30 juli.
http://klantenservice.telenet.be/conten ... an-telenet
er staat ben je een nieuwe klant of neem je een nieuwe dienst dan zijn de nieuwe voorwaarden van toepassing...
een 2de lijn ,is toch een nieuwe dienst of ben ik nu zo mis?
Groetjes,
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3872
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
- Bedankt: 315 keer
bron : nieuwstopic op userbase homepage.Naar aanleiding van de nieuwe telecomwet, die onder meer voorschrijft dat er slechts een opzegvergoeding dient betaald te worden wanneer zij binnen de eerste zes maanden hun contract verbreken
Ik ga ervan uit dat je het product minimum 6 maanden moet hebben om kosteloos op te zeggen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
de telecomwet treedt maar in voege op 1 oktober ek en vermeld idd dat er van verbrekingsvergoeding geen sprake meer kan zijn na zes maanden abo. telenet (en belgacom) gaan echter een stap verder en schaffen de verbrekingsvergoeding compleet af. bij telenet gaat de regeling in op 1 oktober
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Moderator
- Berichten: 18398
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3732 keer
- Recent bedankt: 21 keer
Nee, je bent niet mis ... maar wat wil je hiermee zeggen ?dommelgebruiker schreef: er staat ben je een nieuwe klant of neem je een nieuwe dienst dan zijn de nieuwe voorwaarden van toepassing...
een 2de lijn ,is toch een nieuwe dienst of ben ik nu zo mis?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.