ChelloExtremer schreef: ~120eur
Ja watte... eerst 6 maanden gaan werken voor de regering z'n belastingen en dan nog eens een maand voor Telenet
Het is duidelijk dat de krisis nog niet op haar hoogtepunt is (over dure GSM's zal ik maar zwijgen
Moderators: Moderators, Userbase Crew
ChelloExtremer schreef: ~120eur

Marlboro schreef:A, i zien het al, digitale tv enzo zit er nie bij bij die businnes.

Marlboro schreef: + 25mbps aan snelheid is helaas toch wat weinig dusja

Marlboro schreef:Tis nu 23uur en dan krijg je dit nog steeds,lol, dat vinden ze bij telenet blijkbaar nog steeds de drukke periode?

Marlboro schreef:Jammer er niks anders via de kabel gaat want de kans zou wel eens zijn ik overschakel op gebied van internet, dit begint de spuigaten uit te lopen.
Marlboro schreef:Ik zie het sowieso nie zitten om internet te gaan gebruiken via de telefoonlijn, das uitgesloten

raf1 schreef:Marlboro schreef:Ik zie het sowieso nie zitten om internet te gaan gebruiken via de telefoonlijn, das uitgesloten
Hoe kortzichtig kan je zijn.Je post hier Telenet-speedtests van amper 2 Mbps. Dat is toch niet meer normaal! Steeds maar klagen over de verlaagde snelheid en als je dan continu 30 Mbps via VDSL2 kan krijgen, sluit je dat op voorhand uit.

raf1 schreef:Marlboro schreef:Tis nu 23uur en dan krijg je dit nog steeds,lol, dat vinden ze bij telenet blijkbaar nog steeds de drukke periode?
Ik heb de indruk dat de drukke uren een steeds groter deel van de dag innemen:Marlboro schreef:Jammer er niks anders via de kabel gaat want de kans zou wel eens zijn ik overschakel op gebied van internet, dit begint de spuigaten uit te lopen.Marlboro schreef:Ik zie het sowieso nie zitten om internet te gaan gebruiken via de telefoonlijn, das uitgesloten
Hoe kortzichtig kan je zijn.Je post hier Telenet-speedtests van amper 2 Mbps. Dat is toch niet meer normaal! Steeds maar klagen over de verlaagde snelheid en als je dan continu 30 Mbps via VDSL2 kan krijgen, sluit je dat op voorhand uit.

Voor ik fibernet business xl zal aanschaffen moet ik eerst van meerdere mensen bevestiging krijgen of deze ook zo ne tekst krijgen als ze bv al 300GB hebben gedownload (of minder) in de piekuren want daar gaat het hem om, als je download in de piekuren want tis dan dat je zo snel zo'n kuttekst te zien krijgt.

Keer terug naar Telenet (Chello, UPC)
Gebruikers op dit forum: braky en 7 gasten