[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
Toon onderwerp - Vrij downloaden: de top 25 - Userbase
Forum

Vrij downloaden: de top 25

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.

Moderators: Moderators, Userbase Crew

Re: Vrij downloaden: de top 25

Berichtdoor iceke op 09 aug 2010, 08:55

Die Hollanders hebben geen kabeldekking van 99.99999999% zoals hier in Belgie ;-)
offlineiceke
Elite Poster
Elite Poster

200 114

Berichtdoor LowLife op 09 aug 2010, 12:29

Telenet = Afzetters
offlineLowLife
Starter
Starter

0 0

Berichtdoor Lord Utopia op 09 aug 2010, 12:30

LowLife schreef:Telenet = Afzetters

Ok... je kan zo'n mening altijd staven, hé.
Heb je nieuws dat je wil delen met de Userbase crew en/of het Userbase forum? Zou je graag bepaald nieuws willen zien op onze Frontpage? Contacteer ons dan via Twitter (@Userbase) of via mail (news@userbase.be). Vertrouwelijk blijft vertrouwelijk.
offlineLord Utopia
Newsposter
Newsposter

172 38

Berichtdoor pipodeclown op 09 aug 2010, 14:16

Ik heb hier in Keulen een 20Mbit FUP kabel abo en vaste lijn inclusief BTW voor 19,99€/maand.
Bewijs genoeg dat Telenet afzetters zijn?
offlinepipodeclown
Starter
Starter

0 0

Berichtdoor iceke op 09 aug 2010, 14:36

pipodeclown schreef:Ik heb hier in Keulen een 20Mbit FUP kabel abo en vaste lijn inclusief BTW voor 19,99€/maand.

Goh, deze zomer op vakantie kostte een koffie op café 1.1€, moet ik nu alle cafe's in Belgie ook afzetters vinden ?
offlineiceke
Elite Poster
Elite Poster

200 114

Berichtdoor ddd op 09 aug 2010, 14:38

pipodeclown schreef:Ik heb hier in Keulen een 20Mbit FUP kabel abo en vaste lijn inclusief BTW voor 19,99€/maand.

Telenet niet alleen, quasi alle Belgische ISPs...
offlineddd
Plus Member
Plus Member

7 2

Berichtdoor bonny op 09 aug 2010, 14:48

ik had mischien gedacht om over te schakelen naar Dommel.
50euro per maand 20mb/s ongelimiteerd. Kameraad van mij haalt gemiddeld 200gb a 300gb per nacht af
aan data voor andere mensen en hij heeft nog nooit een e-mail gekregen van dommel.
offlinebonny
Starter
Starter

0 0

Berichtdoor ddd op 09 aug 2010, 14:50

bonny schreef:ik had mischien gedacht om over te schakelen naar Dommel.
50euro per maand 20mb/s ongelimiteerd. Kameraad van mij haalt gemiddeld 200gb a 300gb per nacht af
aan data voor andere mensen en hij heeft nog nooit een e-mail gekregen van dommel.

200 a 300GB per maand zeker?
offlineddd
Plus Member
Plus Member

7 2

Berichtdoor bonny op 09 aug 2010, 14:56

ddd schreef:
bonny schreef:ik had mischien gedacht om over te schakelen naar Dommel.

200 a 300GB per maand zeker?

nope das nu 2maand dat hij elke nacht download aan series en movies
hij haalt veel blu ray filmen af die volledig geript zijn das dan al 50 a 60gb per film.
en blijkbaar is het niet per nacht maar gwn constant ook in dag dat hij download.
mijn excuses heb mij vergist.hij zit gemiddeld aan 1 TB a 1.5TB per maand
offlinebonny
Starter
Starter

0 0

Berichtdoor Trojan op 09 aug 2010, 15:24

iceke schreef:

Goh, deze zomer op vakantie kostte een koffie op café 1.1€, moet ik nu alle cafe's in Belgie ook afzetters vinden ?

Eigenlijk wel.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
offlineTrojan
Elite Poster
Elite Poster

101 41

Berichtdoor Chinaski op 09 aug 2010, 15:28

Als het puur om het volume download gaat kan je niet beter zitten dan bij Dommel (die ook de pioniers waren in het afschaffen van limieten), ik was er een hele tijd tamelijk tevreden klant. Nadelen waren de lage snelheid (mijn lijnwaardes waren ook niet van de beste) en de niet bestaande helpdesk. Op het laatst kreeg ik dan nog eens veel disconnects, dus heb besloten het nog eens te proberen bij Telenet (was indertijd mijn eerste provider). En nu weer ziet het ernaar uit dat een volgende wissel van provider er dik inzit :lol:
Black is the colour of my true love's hair
offlineChinaski
Plus Member
Plus Member

0 0

Berichtdoor Rikkyrocker op 09 aug 2010, 15:49

iceke schreef:Die Hollanders hebben geen kabeldekking van 99.99999999% zoals hier in Belgie ;-)

Die hebben genoeg algemene bandbreedte, waarvan ze voldoende inkopen in tegenstelling tot Telenet. En daarbij, hollanders gebruiken vaak echt glasvezel ipv eurodcsis..
en mensen met ADSL, die halen allemaal hun snelheid natuurlijk niet!
offlineRikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll

0 1

Berichtdoor bonny op 09 aug 2010, 15:52

Chinaski schreef:Als het puur om het volume download gaat kan je niet beter zitten dan bij Dommel (die ook de pioniers waren in het afschaffen van limieten), ik was er een hele tijd tamelijk tevreden klant. Nadelen waren de lage snelheid (mijn lijnwaardes waren ook niet van de beste) en de niet bestaande helpdesk. Op het laatst kreeg ik dan nog eens veel disconnects, dus heb besloten het nog eens te proberen bij Telenet (was indertijd mijn eerste provider). En nu weer ziet het ernaar uit dat een volgende wissel van provider er dik inzit :lol:

Hmmm met andere woorden blijft telenet de betere dan ?
ik vind het gwn veel geld das 1 (daar kan ik dan nog wel mee leven)
het ergste vind ik gewoon die constante e-mails dak krijg voor mijn
download gedrag aan te passen als ik nog niet eens aan mijne normale 100gb zit
en nu sta ik al week en half op smalband en reset is pas binne week
offlinebonny
Starter
Starter

0 0

Berichtdoor Chinaski op 09 aug 2010, 16:52

bonny schreef:[

Nee ik zou voor Dommel kiezen, zeker als volume belangrijk is (maar ook andere zaken zoals bvb. het niet blokkeren van poorten)
Vind je snelheid belangrijker ja dan..
Laatst bijgewerkt door Chinaski op 09 aug 2010, 17:21, in totaal 1 keer bewerkt.
Black is the colour of my true love's hair
offlineChinaski
Plus Member
Plus Member

0 0

Berichtdoor honda4life op 09 aug 2010, 16:57

Chinaski schreef:

Nee ik zou voor Dommel kiezen, zeker als volume bellangrijk is (maar ook andere zaken zoals bvb. het niet blokkeren van poorten)

Zo denk ik er ook over, als snelheid belangrijk is pak dan telenet... maar vergeet niet dat je zonder volume niet lang je snelheid hebt.
Wil je volume, dan neem je beter ADSL/VDSL
offlinehonda4life
Elite Poster
Elite Poster

92 11

Berichtdoor samsung op 09 aug 2010, 17:25

Ah telenet is de beste voor de snelheid & stabiliteit. Nu ze de abonnementen verhoogd hebben qua volume in juli zijn ze op goede weg maar nog steeds traag tenopzichte van het buitenland.

Het enigste belachelijkste is de PRIJS in vergelijking met het buitenland.

Een zeer slimme zet van Telenet zou zijn hun prijzen te doen dalen met 20 %, abonnementen laten zoals ze zijn en ze hebben direct duizende klanten erbij en dat hun snelheid & stabiliteit behouden zoals het nu is en er verlaat niemand telenet meer :-)

Ik was klant bij belgacom & edpnet, beide waren niet slecht maar de snelheid en stabiliteit is bedroevend voor adsl, ik woonde maar 800 m van de centrale en we zijn 2010 en VDSL ligt hier nog steeds niet, was beloofd in 2007 dat het hier zo liggen.

Dus Charlotte: Prijs met 20 % doen dalen en TELENET rules !!!!!!!!!!!!
offlinesamsung
Member
Member

6 0

Berichtdoor r2504 op 09 aug 2010, 18:18

samsung schreef:Een zeer slimme zet van Telenet zou zijn hun prijzen te doen dalen met 20 %, abonnementen laten zoals ze zijn en ze hebben direct duizende klanten erbij

Eén miljoen klanten 20% minder... dan moet je vele nieuwe klanten winnen hoor (en dan heb je nog eens een netwerk dat zwaarder belast wordt, en dus extra investeringen vraagt). Ze zouden wel echt gek moeten zijn bij Telenet om dat te doen... tenzij BGC ook zou dalen in prijs (het noemt niet voor niets een duopolie !).

Bij iedere stap die TN zet is er eerst de vraag... wat brengt het op (of wat moet ik minder uitgeven).
offliner2504
Elite Poster
Elite Poster

510 168

Berichtdoor bart2740 op 09 aug 2010, 18:34

Trommel-geroffel-> de wedstrijduitslagen zijn bekend!! Waaauw 1TB gedownload! Wat nu gedaan :cop: .

Vandaag veel gedownload, ge-youtube-te, met resultaat: 35GB -> wijzer staat uit het rood..(error arrow?)
Vroeger kon je met je 100GB binnenhalen wanneer en hoeveel je wou... Hoop dat ze in de toekomst toch nog meer soepeler worden.. Nu sturen ze al niet zo snel een mail dan vroeger kan ik uit jullie reacties lezen..

Edit: Zoals je ziet word je er beetje gefrustreerd van :angel:
Groetjes,
Bart
Bijlagen
09-08-2010var35GB.png
(39.98 KiB) 76 keer gedownload
offlinebart2740
Member
Member

0 0

Berichtdoor duizend op 09 aug 2010, 22:51

Chinaski schreef:

Nee ik zou voor Dommel kiezen, zeker als volume belangrijk is (maar ook andere zaken zoals bvb. het niet blokkeren van poorten)

Dommel geeft gegarandeerd 20 mbit op hun vdsl lijn
Is dat momenteel niet snel genoeg ???
offlineduizend
Pro Member
Pro Member

38 21

Berichtdoor iceke op 09 aug 2010, 23:22

duizend schreef:
Chinaski schreef:

Dommel geeft gegarandeerd 20 mbit op hun vdsl lijn
Is dat momenteel niet snel genoeg ???

Snel genoeg wel ja, maar dan moet je er ook de belabberde helpdesk, de Belgacomlijn, de nieuwe modem & de installatiekosten bijnemen...en wat met digitale tv ? :bang:
En voor trouwe Dommel klanten die al jaren braaf betalen voor hun adsl lijntje kan er natuurlijk niks af :-(

Zolang je geen terabytes gaat binnentrekken blijft Telenet de beste naar mijn mening, geen telefoonlijn nodig,VOIP werk perfect & je kan kiezen bij wie je je digitale tv neemt
offlineiceke
Elite Poster
Elite Poster

200 114

VorigeVolgende

Keer terug naar Telenet (Chello, UPC)