Scarlet offline

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Sinds donderdagavond werkt de mail van Scarlet niet meer. De mail-applicatie kan geen verbinding met de server maken en de webmail werkt evenmin. Ook de website van Scarlet is onbereikbaar (af en toe werkt die wel, maar wat later dan weer niet mer), zowel de klantenwebsite als de commerciële pagina's.
Het werkt hier op geen enkel toestel (windows-pc, apple iMac, iPad, iPhone, geprobeerd via wifi of via LTE.
Op de site allestoringen.be merk ik dat er meerdere mensen last van hebben in verschillende regio's.
Verbazingwekkend dat Scarlet hier geen enkele melding over maakt, en dat dit al meer dan 48 uur duurt.

Internet, TV en telefoon werken wel normaal.
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 883
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 183 keer
Bedankt: 97 keer

Hier geen enkel probleem, niet met de mail client (continu gebruikt) en ook niet met de Webmail (enkel nu 1x getest).
Scarlet One klant.
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1515
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 101 keer

Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6311
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 6 keer

Hier ook geen problemen...
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Nu ja, misschien toch iets intern dan. Ik ga morgen Scarlet contacteren en post wel iets als het is opgelost.
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Het zal dan misschien toch iets met die fout te maken gehad hebben die Datanews beschrijft. Hoewel ik nooit op een malwaresite terecht ben gekomen, ik kwam helemaal nergens terecht, halfweg stopte hij gewoon met laden. Op de iPad werkte het na twee dagen vanzelf terug, op de Mac niet.
Uiteindelijk heb ik nu de DNS-cache leeggemaakt en meteen begonnen de mails binnen te komen.
Dank voor de reacties.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”