Scarlet is telefonisch niet te bereiken

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Alver2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:32
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Dag forumleden, ik probeerde Scarlet telefonisch te bereiken. Ik kom dan in een keuze menu (genre druk 1 voor Nederlands) maar op zeker moment is de vraag "breng uw klantnummer in". Het Scarlet klantnummer begint met een "S" maar het telefoontoetsenbord geeft enkel cijfers! Ik zie op mijn smartelijke foon (Homtom HT17Pro, android 6.0) wel letters onder de cijfers (in groepen van drie) maar ik slaag er niet in die te benaderen. Googlen hierover maakte me niet wijzer. Weet iemand hoe het wel kan?

Bedankt voor een mogelijk antwoord
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 405
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 36 keer

02/275 27 27. Werkte verleden week nog.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Zegt het menu ook niet dat het begint met een S, volgens mij alleen de cijfers ingeven...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Alver2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:32
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

@Joe de Mannen,

Inderdaad zegt het menu dat. Ik heb dat (enige dagen terug) ook zo geprobeerd. Ik kreeg toen enkel te horen dat het nummer niet juist was. Het is natuurlijk niet uitgesloten dat ik toen een fout heb getypt, ik heb het maar één keer geprobeerd. Ik ga maandag a.s. een nieuwe poging doen en zal daarover berichten.

Bedankt
Alver2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:32
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Beste forumleden, ik heb vandaag een nieuwe poging ondernomen om Scarlet telefonisch te bereiken via mijn smartelijke foon. Tot mijn grote verbazing moest ik ditmaal mijn klantnummer niet inbrengen en ook het keuzemenu was anders. Ditmaal was het, na de taalkeuze, "voor technische problemen druk 1" en dan kreeg ik vrij snel een echte persoon aan de lijn. Er is een afspraak gemaakt voor bezoek van een technieker. Ik vertelde het probleem van het inbrengen van het klantnummer aan mijn contactpersoon en de oplossing is simpel" als u de S moet inbrengen volstaat het een * in te drukken". Alleen is dit nergens vermeld op de Scarlet website.

Bedankt voor het meedenken
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”