afstandsbediening decorder aankopen.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3934
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Als Scarlet klant heb ik destijds al eens een afstandsbediening voor mijn Decorder aangekocht bij Proximus,in de winkel.Nu was het weer tijd voor een nieuwe(want die valt bij ons hier regelmatig op de grond),en ik ben naar een Proximus winkel geweest.Daar kreeg ik te horen dat het niet meer mogelijk is zo een bakje aan te kopen,als Scarlet klant(en ze waren nu niet bepaald vriendelijk).Ik heb daarna ook contakt genomen met Scarlet zelf,en inderdaad,de regels lijken danig veranderd te zijn bij proximus.Ik heb een bakje kunnen bestellen bij Scarlet,via de gsm.

Er is bij Scarlet ook geen vraag meer voor een overstap te maken van One naar Trio,natuurlijk is het zo dat Scarlet One klanten nog steeds veel geld in het laadje brengen,(53€ per maand).
Laatst gewijzigd door fluppie 27 mei 2018, 11:43, in totaal 2 gewijzigd.
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 562
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 75 keer

Fluppie, er zijn tegenwoordig een paar Scarlet-winkels. Op de Bredabaan in Merksem (Bredabaan 469) bijvoorbeeld. Misschien willen ze je daar wel verderhelpen, ook een mooie test om de service in die popupstores te testen eigenlijk. :-)
EDPnet FIBER XS (150/50)
NL Ziet + VTM Go
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Mogelijks kun je dit ook niet meer als Proximus klant.
Ik denk dat ze die nu ook opsturen met UPS net zoals bij een defecte decoder of b-box.
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

En vragen ze dan via dat UPS-proces de oude terug? Anders moet je gewoon een Proximus-klant vragen om een nieuwe aan te vragen.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3934
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Ik zie hier inderdaad dat er nu ook Scarlet winkels zijn,er staan ook Media Markt winkels tusssen(??) lijst is wel van Oost Vlaanderen.

Ik was er mij niet van bewust dat Scarlet nu ook winkels heeft,maar hier op UB komt men dit allemaal te weten.

https://www.scarlet.be/nl/stores/
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”