Circuit ID teweten komen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Koyan
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 1 keer

Hoi,

Ik heb momenteel een Scarlet Internet Loco abonnement, met raw copper dus. Ik zou de Circuit ID van mijn lijn te weten moeten komen. Via telefoon wil Scarlet deze echter niet geven, en op mail reageert men helemaal niet. Volgens de website is hun klantendienst altijd te bereiken via [email protected], maar deze mailbox wordt blijkbaar niet eens gechecked.

Is iemand hier er al eens in geslaagd dit van Scarlet te weten te komen? Of kent iemand nog een andere weg hen te contacteren, rechtstreeks naar hun technische dienst bijvoorbeeld?

Thx!
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1929
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 124 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dat is hier al dikwijls uitgelegd. Zoek eens op "1924" in het forum.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Koyan
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 1 keer

Nee, met 1924 kom je je virtueel lijnnummer te weten. Ik zoek mijn Circuit ID, dat is een 12-cijferige code. Dit is niet hetzelfde.
Gebruikersavatar
James.
Premium Member
Premium Member
Berichten: 563
Lid geworden op: 20 okt 2008, 19:56
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 32 keer

Ik heb het in november nog via e-mail gevraagd aan Scarlet en ze hebben mooi geantwoord. Het heeft wel enkele werkdagen geduurd vooraleer ik antwoord had.
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 576
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 36 keer

Koyan schreef:Hoi,

Ik heb momenteel een Scarlet Internet Loco abonnement, met raw copper dus. Ik zou de Circuit ID van mijn lijn te weten moeten komen. Via telefoon wil Scarlet deze echter niet geven, en op mail reageert men helemaal niet. Volgens de website is hun klantendienst altijd te bereiken via [email protected], maar deze mailbox wordt blijkbaar niet eens gechecked.

Is iemand hier er al eens in geslaagd dit van Scarlet te weten te komen? Of kent iemand nog een andere weg hen te contacteren, rechtstreeks naar hun technische dienst bijvoorbeeld?

Thx!
Een tijdje terug heb ik ingebeld om het te weten te komen. Ze wilden het ook niet zeggen. Vervolgens heb ik gezegd dat dit een wettelijke verplichting is en dat ik klacht ga indienen bij de ombudsdienst. Ik had dan enkel nog de naam nodig van degene die ik aan de lijn had.
Ineens lukte het wel om die nummer te geven.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”