Kan je Scarlet One nog aanpassen?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6008
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

Hallo iedereen,

Wegens de nieuwe tarieven van Scarlet, is dit echt wel dik in ons nadeel geworden.
Wij zijn geen grote bellers. Vroeger was dat gemiddeld zo'n 3€ per maand aan telefoonrekeningen.
Met de nieuwe formule... is dat toch wel vaak 12€, maar liefst een verviervoudiging dus.

Kan ik mijn telefoon nog wel schrappen bij Scarlet? Ik zou de nummer dan porteren naar ovh.fr, wat een mooie besparing zou zijn (rekening + vaste kosten).
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Nikey84
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 dec 2013, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Als je nog een Scarlet One hebt, heb je de keuze om over te stappen naar Scarlet Trio of enkel internet.
Telefonie apart schrappen en de rest behouden is niet (meer) mogelijk.
Gebruikersavatar
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Het voordeel van het vroegere scarlet one is tov trio (bijna) volledig weggevallen. Ik kreeg gisteren (na een factuur probleem) te horen dat de trio's dus ook geen cap meer hebben (ook al is het 2 maand geleden door 2 medewerkers anders geformuleerd). Voor 39€ krijg je dus ook een one met wel wat minder zenders. Zo kan je alvast je vaste nummer behouden en gesprekken ontvangen.

Dan heb je nog een voip provider nodig zoals voipcheap, poivy of een andere variant waarmee je voor 12.5 euro aan credits 90 dagen gratis naar bepaalde bestemmingen kan bellen (zowel mobiele als vaste nummers) en voor een paar cent per minuut naar andere bestemmingen (gaat van die credits af). Na 90 dagen gaan ze dan wel aan je credits, maar het is wel peanuts vergeleken met de meeste anderen.

http://progx.ch/home-voip-prixbetamax-3-1-1.html

Als laatste heb je dan nog een voip telefoon nodig of een router die voip telefonie kan leveren (zoals de fritzbox).

http://www.bol.com/nl/p/avm-fritz-box-7 ... 022690332/

http://azerty.nl/11-1075-527448/avm-fri ... dloze.html

http://azerty.nl/0-1115-263958/tiptel-i ... foon-.html
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 92 keer

Op de website staat nog altijd een limiet.
Onbeperkt surfen

Dankzij onze snelle VDSL2-technologie maak je maximaal gebruik van je internetverbinding en hoef je je nooit meer zorgen te maken over extra kosten of maandelijkse volumes. Snelheid tot 30 Mbps in download en 3 Mbps in upload.
Afbeelding
Gebruikersavatar
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Klopt... en omdat ik toch moest bellen en las dat er mensen waren met trio die wel 50 mbps haalden (zie forum) heb ik het heeeeeeeeeeeeeel expleciet nagevraagd. Blijkbaar valt de cap dus weg en loopt de site een beetje achter.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 92 keer

Dat was toch 1 van de hoofdredenen waarom ik nog niet naar Trio was overgestapt...
Nu bij de vriendin eens polsen of ze een zender die weggaat zal missen.

Thx PumbaaH
Afbeelding
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Het probleem met trio te vgl. met het vroegere One pack is dat men de zenders die bij Trio ontbreken(en er wel zijn bij One) niet meer kan bijwinnen,ook niet met een pack of zo.Dit is zowat het enige nadeel.Als men tevreden is over het zender aanbod trio,niet aarzelen dan.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”